HET EINDE VAN CHARLENE

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 4 dagen geleden door Profielfoto van Teuntjeteuntje.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van charlene
    charlene
    Deelnemer

Na 6 jaar heeft mijn vrouw ineens genoeg van Charlene. Ik ben altijd open en eerlijk geweest tegenover haar en ze heeft Charlene geaccepteerd. Maar blijkbaar was dit maar schijn en is de bom gisteren gebarsten. Ik kan niets anders als Charlene tengrave dragen.
    Het was leuk om als Charlene bezoekjes te brengen aan Marylin en ik zal het zeker missen. Bedankt voor alle gezellige en geile middagen.
    Groetjes Charlene

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van george6 george6
    Deelnemer

Hi Charlene,dit is een domper,vooral voor jou.
    Maar respect voor je beslissing.
    Sterkte!

XX G.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Dat is klote voor je. Ik hoop dat je relatie goed blijft/wordt. Kennelijk is je relatie je meer waard dan Charlene zijn. Dat is oke, maar mocht het ooit anders voelen: wees lief voor jezelf maar vooral, verlies jezelf niet.

dirty Harry

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Jammer dat je niets meer kan doen met je gevoens dan, dat zal denk moeilijk zijn geweest, maar ja denk dat je relatie belangrijker is. We zullen je erg missen, voor mij was je een open en eerlijk boek, ja heel jammer dat we je gaan missen hoor, jammer dat je vrouw niet meer kan leven met Charlene, ze moet eens weten, hoeveel mannen hun vrouw het nooit weet, nu wordt jou eerlijkheid gestraft

Profielfoto van charlene charlene
    Deelnemer

Update
    Dank jullie voor al je lieve ondersteunende berichtjes. Ik heb ze laten lezen door mijn vrouw laten lezen. Tesamen met de reacties die ik op instagram en facebook heb gekregen. Dit heeft haar ogen geopend. Ze had altijd het idee dat het een rare bevlieging van mij was. Maar ze snapt nu dat het een deel van mij is wat bij mij hoort. Ze was verrast door alle reacties en prijsde het dat ik zulke geweldige vrienden heb opgedaan.
    Met andere woorden de kou is uit de lucht en Charlene is weer volledig en met toestemming actief.
    Groetjes en veel kusjes Charlene

Profielfoto van george6 george6
    Deelnemer

Das goed nieuws,vooral voor jou, en respect voor je vrouw.
    Eens kom ik je tegen…..

XX G.

Profielfoto van Anja Eroticon
    Deelnemer

Hi Charlene, ik herken dit zeer: jaren geleden heb ik 2x een date gehad met instemming van mijn vrouw met een cd. Na 2e x bleek dat ze daar toch veel moeite mee had. Toen 2 jr niks, gevoelens genegeerd. al jaren kwam ik stiekem in marilyn, totdat het uit kwam. Ze snapt nu dat het een stukje is dat bij mij hoort en ern pasr keer per jaar ” er uit” moet. Maar niksmeer stiekem. Nu volledige openheid, oh heerlijk, dat dit ( een dag cd zijn) er ook mag zijn! Zo herkenbaar dus. Fijn dus, ook voor jou!! Wie weet treffen we elkaar eens in marilyn. Ik ben v plan 28 aug nr de tv/cd dag te gaan. Liefs, Anja XXX

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Ik hoop je ooit eens te ontmoeten en mekaar dan van hart tot hart te spreken. Zo herkenbaar!

Profielfoto van Teuntje teuntje
    Deelnemer

Wat een mooie gebeurtenis dat je meisje inziet dat jij een meerwaarde bent voor vele andere mooie mensen. Alles is kennelijk met veel respect naar elkaar toe uitgesproken en wat een mooie wending heeft je meisje gemaakt. Ze ziet in dat er mooie aardige mensen zijn die het goed met elkaar voorhebben en elkaar vertrouwen en helpen met een van de heerlijkste gevoelens die mensen hebben. Ik ben eigenlijk best wel een beetje jaloers op een positieve manier. Ik begin pas net mijn sissy gevoelens te ontdekken naar vele jaren hetro en bisexual geweest te zijn. Ik vind CD en transseksuele en sissy zo lekker dat ik graag eens langs ga komen. Nog geen ervaring maar er zullen best wat lieve ervaren gelijkdenkende mooie mensen zijn die mij wegwijs en willen helpen toch. Lees graag reacties.
    Teuntje

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account