Hemelvaart

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van Travoslet lolaTravoslet lola.

  • Auteur
    Berichten
  • #7512
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Ladies, travjes…
    Deze gentleman voelt er veel voor om aanstaande donderdag zijn harde knuppel weer eens in het hoenderhok te gooien.
    Wie pijpt hem met een rustig vaartje de zevende hemel in?
    Liefs en groeten van Prins

    #7612
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Gentleman, soms wordt er zomaar op berichten gereageerd waarvan de auteur al lang het aardse schijnt te hebben verlaten. Mijn vertraagde raad: smijt nooit zomaar knuppels in hoenderhokken. De mooiste kippen worden altijd vergezeld door een haantje. En soms kan dat haantje ineens uit het niets opduiken om jou daar schade te berokkenen waar je dat het meest hebt verdiend. Houdt daarom de benen strak aaneengesloten en geniet van de dag, zoals een dag op aarde. En zoiets hoeft niet meteen te worden gelokaliseerd in een oase.
    Als je ze nog hebt, toon me ze dan…
    Op jouw eigen risico,
    vanzelfsprekend volgde deze reactie vanuit een positie voor de komma.
    Vaar in ieder ander geval wel.

    #7618
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Saddah,
    ik toon ze graag, edelstaal, dat weet je toch.
    Vanmiddag maak ik je graag onder vier ogen duidelijk wat ik bedoel.
    P

    #7621
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    P….en dan ligt dat vanmiddag ineens alweer enkele dagen in het verleden. De afgelopen 3 dagen hadden voor mij een geheel andere invulling, waardoor ik nu pas jouw uitnodiging onder ogen krijg. Ik ben als vanouds geen voorstander van het snelle daten. Dat is me te oppervlakkig. Maar mocht jij de weg via pm of mail nog steeds weten te vinden voor een oog in en om oog dan geef ik daar absoluut gehoor aan. Mits de termijn voor beiden haalbaar is. Die ogen zijn mij bijgebleven. Maar zelfs de kwaliteit van edelstaal moet regelmatig streng blijven gecontroleerd. Al is het alleen al op metaalmoeheid en haarscheurtjes. Glanzen doet het toch nog wel.

    #7624
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Zoals een echte man in minder dan een split second weet of hij het met haar kan doen of niet… zo vanzelfsprekend is het ook dat een zeer snelle date wel degelijk zeer hoge kwaliteit kan hebben. Daarbij zou jij moeten weten dat een date met mij net zo weinig oppervlakkig is als de welving in mijn pantalon.
    Terzijde, deze belerende woordjes, die bewaar ik wel weer voor het moment dat je geknield voor me zit en me schuldbewust aankijkt. Al sluit ik niet uit dat ik dan toch heel kort van stof ben en uit een heel ander vaatje tap, en mijn vingers laat spreken.
    Verder gun ik je van harte een edelstaalconsult, ik weet dat je kritisch bent en perfectie nastreeft.
    Ik zal proberen de in diepe rust verkerende maildraad weer te reanimeren.
    Met groet, Prins

    #7625
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Hoi Prins,

    Ik wil je zeker ook nog eens keer verwennen mmmm

    kusjes Lola

    #7626
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Ik heb toen genoten en jij ook volgens mij xxx

    #7627
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    P. dan zie ik jouw poging tot reanimatie van die maildraad met interesse tegemoet. Er begint wat ruis te komen op deze lijn. Roerend om te lezen dat je een ondergeschikte positie mijnerzijds bij voorbaat al in het vooruitzicht stelt. Soms denk je iemand na de eerste keer al te kennen, soms vergis je jezelf daarin.
    Groet, S.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.
    #7646
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Hoi Prins,

    Wanneer ben je weer van plan te gaan, ik heb ook nog een leuk vriendinnetje die jou graag wil dienen. ik hoor wel

    xxxx Lola

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account