heerlijke slet

Dit onderwerp bevat 10 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van Robbierobbie4.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van
    Anoniem
    Inactief

Als ik bij de lockers mijn kleren uitdoe, gaat er een golf van opwinding door mijn lijf: wie zal er zijn? Komen mijn stoute fantasieën uit? In mijn zwarte string en zwart hemdje met spaghettibandjes wandel ik de gang in. Niemand ziet me maar toch draai ik lekker geil met met kontje. Soms voelt het alsof ik alleen hier, voorbij het gordijn van de cinema, echt 100% mezelf durf te zijn. Ik blijf staan in de deuropening van de grote ruimte. Mijn hart gaat tekeer en mijn pik groeit in mn strakke slipje. Ik wrijf over de zachte stof en zie dat er vocht doorheen kom… mmhh wat heb ik een zin! Er zitten drie geklede mannen op de bank, allemaal kijken ze zogenaamd naar de tv, maar vanuit hun ooghoeken scannen ze de mannen naast hen. Ik haal diep adem en loop dan naar de grote tafel in het midden. Ik trek mn string lekker hoog op en stap dan op de tafel met mn kontje naar de mannen. In doggy stand blijf ik zitten, sluit mn ogen en hoop dat ik snel een paar gretige handen voel.Lang hoef ik niet te wachten: iemand begint mn volle billen te strelen, glijd naar de binnenkant van mn benen en weer omhoog. Zachtjes drukt hij zn wijsvinger in mn bilspeleet. Ik kreun als hij mn string aan de kant trekt en mn kutje begint te masseren. Ondertussen is een andere man om de tafel gelopen en komt voor me staan. Hij laat zijn broek en onderbroek zakken en ik ben blij verrast: er komt een enorm grote pik te voorschijn, die hij uitdagend voor mn gezicht houdt. Ik laat me niet kennen en hap niet gelijk toe. Hij begint zich af te trekken en als zijn pik stijf genoeg is lik ik zachtjes aan zijn eikel. De man kreunt en gooit zijn hoofd achterover. Ik neem nu zijn eikel in mn mond en lik zachtjes de onderkant. Hij begint nu ongeremd te stoten en ik houd mn mond open om hem zn gang te laten gaan. Zijn pik is te groot om te deep throaten maar hij geniet er toch van. Ik voel dat er glijmiddel op mn kutje wordt gesmeerd, kijk achterom en benadruk dat ik alleen met condoom geneukt wil worden. Als hij zijn eikel tegen mn kutje zet voel ik voor de zekerheid even. Dan trek ik mn billen uit elkaar, laat mn bovenlichaam zakken en voel hoe zijn pik als een stormram mijn kontje binnenkomt. Ik schreeuw het uit, half van de pijn en half van geile opwinding. Als hij maximaal in me zit heb ik ook weer aandacht voor de pik voor me. Minuten lang word ik van twee keer gespiest, als het geile sletje dat ik zo graag wil zijn. Ik merk dat de stoten van achteren steeds sneller gaan en dan stopt het. Hij trekt zijn pik terug en verdwijnt zonder iets te zeggen. Ik concentreer me op de pik in mn mond, streel zijn ballen en masseer zijn kontje. Hij vraagt of hij in mn mond mag komen maar ik heb het liever over mn gezicht. Hij spuit een flinke lading en de helft komt toch in mn mond. Ik lik mn lippen af en slik het door. Als deze man ook wegloopt staat er ene andere man klaar die zijn positie wil overnemen. Maar ik heb even genoeg gehad, spring van de tafel, veeg mn gezicht af en wandel naar de uitgang. Ik voel me een heerlijke slet en kan de wereld daarbuiten weer even aan.

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

wat een heerlijk verhaal kan bijna die lul in je mond ook proeven

Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

heerlijk om te lezen

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Zo herkenbaar.

Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

mm geil verhaal donald, vooral omdat t echt gebeurd is x

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Wow, Ik zou dat ook eens willen meemaken. Kom je vaker in Marilyn? XX

Profielfoto van Versabi1970 mannenkut
    Deelnemer

Ik lig altijd graag gespiest in de sling met in iedere hand ook nog een pik.

En dan komt de rondedans.

Vind het altijd supergeil als iemand zijn eigen zaad (of dat van een ander) uit mijn open staande kut slurpt en vervolgens met me gaat tongen.

Dan voel ik me echt de slet die ik ben.

Profielfoto van Oraalgeil Oraalgeil
    Deelnemer

Daar fantaseer ik zo vaak over terwijl ik mijzelf aftrek. Net als nu.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

wat een super geil verhaal behoorlijke stijfe gekregen van het lezen hoop dat ik dat ook een keer ga durven om bijvoorbeeld in de sling te gaan liggen en afwachten wie er kont of op het bed gaan liggen als er mannen op de bank zitten

Profielfoto van Petratrav petratrav
    Deelnemer

Dat wil ik ook wel n keer meemaken

Xx

Profielfoto van Robbie robbie4
    Deelnemer

Heerlijk verhaal

Ik ben ook eens genomen in een sling…ik begon zelf spontaan te spuiten, zo lekker was het

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account