Dit onderwerp bevat 10 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 2 weken geleden door .
-
Onderwerp
-
Als ik bij de lockers mijn kleren uitdoe, gaat er een golf van opwinding door mijn lijf: wie zal er zijn? Komen mijn stoute fantasieën uit? In mijn zwarte string en zwart hemdje met spaghettibandjes wandel ik de gang in. Niemand ziet me maar toch draai ik lekker geil met met kontje. Soms voelt het alsof ik alleen hier, voorbij het gordijn van de cinema, echt 100% mezelf durf te zijn. Ik blijf staan in de deuropening van de grote ruimte. Mijn hart gaat tekeer en mijn pik groeit in mn strakke slipje. Ik wrijf over de zachte stof en zie dat er vocht doorheen kom… mmhh wat heb ik een zin! Er zitten drie geklede mannen op de bank, allemaal kijken ze zogenaamd naar de tv, maar vanuit hun ooghoeken scannen ze de mannen naast hen. Ik haal diep adem en loop dan naar de grote tafel in het midden. Ik trek mn string lekker hoog op en stap dan op de tafel met mn kontje naar de mannen. In doggy stand blijf ik zitten, sluit mn ogen en hoop dat ik snel een paar gretige handen voel.Lang hoef ik niet te wachten: iemand begint mn volle billen te strelen, glijd naar de binnenkant van mn benen en weer omhoog. Zachtjes drukt hij zn wijsvinger in mn bilspeleet. Ik kreun als hij mn string aan de kant trekt en mn kutje begint te masseren. Ondertussen is een andere man om de tafel gelopen en komt voor me staan. Hij laat zijn broek en onderbroek zakken en ik ben blij verrast: er komt een enorm grote pik te voorschijn, die hij uitdagend voor mn gezicht houdt. Ik laat me niet kennen en hap niet gelijk toe. Hij begint zich af te trekken en als zijn pik stijf genoeg is lik ik zachtjes aan zijn eikel. De man kreunt en gooit zijn hoofd achterover. Ik neem nu zijn eikel in mn mond en lik zachtjes de onderkant. Hij begint nu ongeremd te stoten en ik houd mn mond open om hem zn gang te laten gaan. Zijn pik is te groot om te deep throaten maar hij geniet er toch van. Ik voel dat er glijmiddel op mn kutje wordt gesmeerd, kijk achterom en benadruk dat ik alleen met condoom geneukt wil worden. Als hij zijn eikel tegen mn kutje zet voel ik voor de zekerheid even. Dan trek ik mn billen uit elkaar, laat mn bovenlichaam zakken en voel hoe zijn pik als een stormram mijn kontje binnenkomt. Ik schreeuw het uit, half van de pijn en half van geile opwinding. Als hij maximaal in me zit heb ik ook weer aandacht voor de pik voor me. Minuten lang word ik van twee keer gespiest, als het geile sletje dat ik zo graag wil zijn. Ik merk dat de stoten van achteren steeds sneller gaan en dan stopt het. Hij trekt zijn pik terug en verdwijnt zonder iets te zeggen. Ik concentreer me op de pik in mn mond, streel zijn ballen en masseer zijn kontje. Hij vraagt of hij in mn mond mag komen maar ik heb het liever over mn gezicht. Hij spuit een flinke lading en de helft komt toch in mn mond. Ik lik mn lippen af en slik het door. Als deze man ook wegloopt staat er ene andere man klaar die zijn positie wil overnemen. Maar ik heb even genoeg gehad, spring van de tafel, veeg mn gezicht af en wandel naar de uitgang. Ik voel me een heerlijke slet en kan de wereld daarbuiten weer even aan.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.