Heerlijk genoten gisteren

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van s-es-e.

  • Auteur
    Berichten
  • #9571
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer

    We waren even binnen geglipt, voor mij was het een hele tijd geleden, maar voor mijn vriendin was het de eerste keer. Eigenlijk waren we van plan een naaktstrand te pakken, of op een parking te kijken, maar het weer zat heel erg tegen. Toen maar de stoute schoenen aangetrokken en marilyn binnen geglipt. Mijn vriendin keek haar ogen uit, Peter verwelkomde ons en legde een paar dingen uit, waar alles was en hoe het werkte. 2 handdoeken en 2 koffiemunten rijker doken we door het gordijn op zoek naar het kluisje, en we “verkenden” de boel.
    Ze heeft heerlijk genoten van de heren, en we hebben ons goed vermaakt. Ze vond het spannend zo de eerste keer maar genoot met volle teugen. Peter bedankt voor alles, we komen zeker weer eens “buurten”.
    Groetjes stel-s-e

    #9573
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste S-E,

    wat super dat jullie hebben genoten, team marilyn zal er alles aan doen om iedereen op zijn gemak te stellen en hopen dan ook dat iedereen tevreden de Marilyn verlaat, dan is het helemaal super leuk om te lezen dat het gelukt is en jullie tevreden waren en hebben genoten. Wij hopen jullie snel weer een keertje terug te zien

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9578
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer

    Dat hopen wij ook, smaakt naar meer. Even zien wanneer een volgend bezoek erin zit. Zij zit dat wel zitten .

    gr, stel-s-e

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account