Fuck Hole in Darkroom

Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Profielfoto van Markbigozermarkbigozer.

  • Auteur
    Berichten
  • #12378
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik had afgelopen week een geile fantasie voor de darkroom in Marilyn.
    Het grote gat linksachter zou je vrij makkelijk kunnen aanpassen tot een fuck hole, bekent van oa de Tsjechische filmreeks.
    Met een ligbed achter het gat, en twee voetsteunen aan de andere kant van het gat zou je een hele geile toevoeging hebben voor de leukste bios van midden NL.
    Je kan dan anoniem heerlijk neuken of geneukt worden in de darkroom.
    Benieuwd of hier enthousiasme voor is?

    #12384
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Geweldig goed idee. Maar ik denk niet dat er wat verbouwd gaat worden in Marilyn. Want we zitten zitten ook al een hele poos te wachten op een douche ruimte. Zeker door de corona zal het financieel niet zo makkelijk gaan. Ik hoop het wel. Nieuwe dingen trek altijd weer mensen aan.

    #12386
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

    Het lijkt mij een geweldig idee.
    Je zou samen met Marilyn een onderzoek kunnen doen wat dat zou gaan kosten en dan een crowdfunding houden.
    Zo sla je twee vliegen in 1 klap, je krijgt wat je wil en de kosten komen niet op Marlyn’s bordje.

    #12387
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Goeie ideeen. Ik ben zeker ook bereid mee te helpen. De uitvoering kan volgens mij behoorlijk eenvoudig en goedkoop. Hopelijk komen er nog meer enthousiaste reacties.

    #12407
    Profielfoto van 18cm 18cm
    Deelnemer

    Wat een geweldig idee! Heerlijk, een uitdagend kontje dat in de “woonkamer” steekt. Wel een bordje er bij voor veilige seks. Want er zijn ook nog een hoop mensen die gewoon bare neuken. Ik stel dat als bottom niet echt op prijs. Moet aan mijn gezondheid denken ….
    En gewoon gloryhole gaten in de wand van de darkroom is ook leuk. Dan kun je in de “woonkamer”lekker een lul zuigen ….

    #12433
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Goed idee douchen is eigenlijk een goede investering.zou veel mensen aantrekken . Ik hoop dat er serieus over nagedacht gaat worden.

    #12435
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Supergeil ideefuckhole

    #12437
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    En nu we het er toch over hebben: kan de sling niet naar een donkerder gedeelte verplaatst worden? Ik vind het supergeil om in de sling geneukt te worden, maar minder in tl-licht. Mag wel wat spannender, donkerder….

    #12542
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Deze post is wat stil geworden, ik hoop niet dat het komt omdat er geen interesse is. In Steamworks in Arnhem hebben ze sinds de zomer een fuckhole. En daar schijnt het een grote hit te zijn. Helaas nog niet zelf kunnen meemaken.

    #12814
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Kom morgen maar lig ik voor je klaar daar in de darkroom ?? xxxxx Bi rene

    #12817
    Profielfoto van Senshi Tv senshitv
    Deelnemer

    Wie komen er nog meer morguh xxx senshi

    #13002
    Profielfoto van Woody71 Grex
    Deelnemer

    Lees het nu pas… maar zodra de fuckhole er is, bied ik direct mijn kontje aan 🙂 super geil om niet te kunnen zien wie er aan de andere kant me vol pompt.

    #15042
    Profielfoto van Markbigozer markbigozer
    Deelnemer

    Die sling best geil ook zo in het licht en dan bekeken te worden. Hoop jullie een keer te treffen daar!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account