fantasie of werkelijkheid?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 3 weken geleden door Profielfoto van ArnoZeiarnozei.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van altijd geil
    altijdgeil
    Deelnemer

In de bioscoop rechts achterin op de lounche bank zat ik naakt, ik was niet de enige gelukkig.
    Na een een tijdje nam ik de stap en voorzichtig pakte ik zijn hand en legde zijn hand op mn tepel. gelukkig trok hij zn hand niet terug.Ik voelde hoe twee vingers in tepel begonnen te knijpen, ik kon een kreuntje niet onderdrukken. Mn ogen dicht en genietend van het moment voelde ik dat zn vingers plaats hadden gemaakt voor tanden. hmmmmm. En zn vingers gleden over mn lichaam naar mn kontje, zal hij zn vingers erin doen dacht ik nog. Maar voordat ik het in de gaten had zaten er twee vingers in me.Stijver kan ik niet worden zeg.
    Na een tijdje werd ik zachtjes maar toch dringend op mn knieen gezet, zo voorover geleund op handen en knieen laat mn kontje niks tot de verbeelding over, daar moet wat in.
    Terwijl er steeds meer vingers in mij verdwenen stond er ineens een heerlijke vent voor mn neus met een paal waar je van begint te watertanden. hij drukte zn glimmende eikel tegen mn lippen aan en toen ik mn mond opendeed om die heerlijke paal naar binnen te zuigen voelde ik mn kont ineens opgerekt worden door iets groots.
    Ja de hele hand zat nu in me en stootte langzaam maar wel zelfverzekerd heen en weer steeds dieper.
    De heerlijke pik ging steeds dieper in mn mond en de eikel ging zelfs een heel stuk mn keel in. ik kon niks er tegen inbrengen. wauww . Na een tijd ging de hand uit me en ook de pik ging helaas uit mn keel. ik voelde wel wat vingers op mn billen maar het was wachten op de volgende stand. Tja de heerlijke pik stond op de bank met zn pik boven mn openstaande kontje en hij trok zich zelf af.Het zaad viel van een cm of tien zo in mn openstaande kont en dat voelde heerlijk.De eerste man had nu ook mn tepels weer gevonden met zn mond en beet daar heerlijk op.Ik had het volgende nog nooit meegemaakt maar het was wel heerlijk, namelijk de klaargekomen pik begon nu in mn gaatje te plassen. mn hele lichaam zat nu vol met zn geil en plas. ik vond het raar maar ook super geil. hij ging nu achter me zitten en begon langzaam al zn vingers in mn openstaande zeiknatte kontje te stoppen. ik dacht nog dat gaat allemaal niet passen maar op het moment dat er hard op mn tepel werd gebeten ging er weer een hele hand naar binnen. wauwwww
    Nu ging man nummer 1 voor me staan en stopte zn pik diep achter in mn keel en begon pompende bewegingen te maken. Ik voelde zn pik opzwellen en en voordat ik het wist zat mn mond vol met heerlijke sperma.
    De hand achterin me ging er langzaam uit en daar lag ik. alleen met een kloppend lid van heb ik jou daar.
    Gauw bijkomen en een rondje lopen om te zien of er iemand is die me klaarmaakt.
    word vervolgd

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

o geil daar doe je het toch voor

Profielfoto van ArnoZei arnozei
    Deelnemer

Geil verhaal. Mogen ze ook met mij doen.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account