Even voorstellen

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #10102
    Profielfoto van eric pijpsletweesp
    Deelnemer

    Ik ben een gezette man van 55. Bi en getrouwd met een vrouw.
    Zij heeft niet veel met sex, en sex met een ander is voor haar al helemaal geen optie.
    Ze weet niet dat ik ook sex heb met mannen. Wel weet ze dat ik graag haar cuck zou zijn.
    Op dit moment bepaalt ze dmv een peniskooi of en wanneer ik mag klaar komen.
    Maar veel verder zal mijn cuckold wens nooit komen.

    Afgelopen donderdag kwam ik na jaren weer eens bij Marilyn.
    Het was travestie dag. Ik heb zelf helaas geen kleding.
    Ik draag wel graag een masker/blinddoek omdat ik het geil vind om niet te weten wie mij gebruikt.
    Gebruikt en vernederd worden is wel mijn ding. Ook pervers.

    Donderdag middag begon goed. Ik werd vanuit de darkroom meegenomen naar de gay zaal om daar te mogen genieten van een zweep. Helaas was de Dominant nogal verbaal. Iets wat ik zelf niet ben. Ik word graag gedwongen, maar het liefst zonder veel woorden. Was wel leuk dat er meer mensen gingen mee doen.

    Door werk en relatie is het niet altijd makkelijk om geile afspraken te maken. Maar door de week in de tweede helft van de middag moet het zeker lukken. Ik hoop ooit vele van jullie te mogen/kunnen dienen.

    Groet, eric.

    #10214
    Profielfoto van Zwijn078 zwijn078
    Deelnemer

    Ook even kort voorstellen. Jeroen 43/180/88/14cm (liefst onderdanige) bttm voor oudere (mag zeker domi) tops. Al vaker in de cinema geweest maar afgelopen 12-12 was wel 1 van mijn geilste keren. Voor wie meer info wil bericht mij.

    #10394
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Hallo mannen ik ben birene en hou er van naakt te worden gestreeld en te pijpen en Door meerdere kerels geneukt te worden ook mag ik graag even onder een rokje te gaan pijpen verder gewillig. Ik ben er op de maandagen geheel naakt in de darkroom op het middenbed geheel tot jullie beschikking. Xxxxbirene tot gauw!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account