GEANNULEERD Elke eerste maandag van de maand in 2020: ACHTERKLAP

Dit onderwerp bevat 67 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #10948
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @surveillant ik hoop ook dat je niet de enige spanker bent die dag, anders redden je handje het niet…

    ik zal een doos latex handschoenen ergens vandaan halen…

    #10953
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ben die dag(3 Augustus 2020)te herkennen aan een witte slip met blauwe stippen. Groet Knuffeltje.

    #10955
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik heb nu zo’n beetje alles gevraagd wat ik vragen wilde , rest mij nog één ding te zeggen dat ik er enorm naar uit kijk en dat ik maandag 3 Augustus 2020 sowieso met rode billen naar huis ga , als er andere zijn die naast Surveillant mij op mijn kontje willen slaan biedt ik mij gaarne aan. Je mag me in het voorbij gaan ook op mijn kontje slaan. Een goed weekend en tot maandag. ps. Tomotk mag ik bij jou een paar handschoenen lenen. Groetjes Knuffeltje.

    #10956
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @knuffeltje lenen???? zo jij durft …. 😉 Bij binnenkomst kan je die ook kopen, dus bij Marilyn zelf. Kan me voorstellen dat we niet tegelijkertijd binnen komen… en surveillant is erg streng…

    #10957
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Overigens, ik heb waarschijnlijk maar een kleine hoeveelheid aan handschoenen bij me, maar bij Marilyn kan je ze ook kopen. Dus koop ik sowieso mijn eerste set bij Marilyn. Als ik Surveillant goed begrepen heb moeten we toch regelmatig nieuwe handschoenen aandoen. Daarbij komt dat ze bij Marilyn zeer klantvriendelijk zijn en je helpen aan materiaal waar ze kunnen. Daarnaast moet je niet vergeten dat ze maanden dicht waren en er niemand is waar ze terecht kunnen als ze financieel in de knoop komen.

    #10958
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ik kom maandag middag ook ,ik naakt op bed en laat me heerlijk gebruiken.wil lekker dan gevuld weer naar huis !

    #11251
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    De tweede golf rolt inmiddels op ons af. Mondkapjes, latex handschoenen en alle overige maatregelen boden tot dusver nog voldoende gevoel van veiligheid om deelname aan een ACHTERKLAP bijeenkomst in overweging te nemen. Het is aan ieder om hierover voor zich een besluit te nemen maar in mijn optiek is het op dit moment, met een dusdanige stijging van het aantal infecties en het ontbreken van een geneesmiddel, onverantwoord geworden om groepsbijeenkomsten te organiseren met een dusdanig intensief fysiek contact als bij de onze.
    Voor mijzelf durf ik risico’s in te schatten en ernaar handelen. In anderman’s hoofd kan ik niet kijken. Ik wil geen steentje bijdragen aan activiteiten die, hoe ongewild ook, de gezondheid van anderen in gevaar zouden kunnen brengen. ACHTERKLAP’s Rode-Lijn bijeenkomsten gaan op ijs totdat er weer sprake is van een voldoende mate aan beteugeling van dit virus.
    Hou dit forum in de gaten voor toekomstige aankondigingen. Bijeenkomsten worden pas dan weer ingepland zodra dit verantwoord is.

    #11255
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    jammer, ik had wel weer eens zin in een rood kontje…

    Maar het komt wel weer, even geduld hebben totdat het geneesmiddel er is…

8 berichten aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account