Elke eerste maandag van de maand: ACHTERKLAP

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Surveillant Surveillant 1 week, 2 dagen geleden.

• Auteur
    Profielfoto van Surveillant Surveillant 
    Bijdrager

Inderdaad, en die streep blijft dus ook in 2020 gehandhaafd! Liefhebbers van en nieuwsgierigen naar een portie billenkoek of zelfs een stevige spanking kunnen dan op elke eerste maandag van de maand weer terecht bij de Marilyn, van 12:00 tot 19:00 u! Natuurlijk altijd afgestemd op ieder’s persoonlijke behoefte en incasseringsvermogen leveren wij alle schakeringen tussen opgewarmde en bontgekleurde billen. Alles in overleg en altijd met respect voor een stopwoord.
    Niets moet maar alles is bespreekbaar.
    Verdere informatie vinden jullie binnenkort op dit Marilyn-forum onder: ACHTERKLAP 2020!

Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola 
    Bijdrager

Geil verhaal van Davy ik zou ook wat aarzelen om over de streep te gaan maar als een Mr mij meeneemt aan mijn halsband dan volg ik gedwee en zal ik mijn billen aanbieden en daarna als Mr dat verlangt mijn kutje en mondje aan de aanwezigen

Profielfoto van roodkontje tomotk 
    Bijdrager

Aanstaande maandag is het weer zover. Dan kunnen mijn billen eindelijk weer eens opgewarmd worden. Het wordt weer een leuke warme en gezellige middag.
    Kan ik weer mijn billen aanbieden.
    Zij die erop willen meppen, ga je gang.
    Zij die willen voelen en onderzoeken, laat je niet weerhouden.
    Zij die alleen willen kijken, mag ook van dichtbij hoor.
    Maak even kenbaar wat je wil, dan ga ik wel bij je over de knie liggen. Dan kan jij je keuze maken.
    Het wordt weer leuk, ik kijk er al naar uit ;). Ik ben blij met Marilyn vooral dat ze het weer mogelijk weten te maken!!!

Profielfoto van sexcinema sexcinema 
    Sleutelbeheerder

Beste Tomotk,

wat gezellig dat je er weer bij bent en wij als team Marilyn zijn blij dat wij dit mogelijk mogen maken en dat er mensen blij van worden!

Team Marilyn

Profielfoto van roodkontje tomotk 
    Bijdrager

Maandag 2 december, het was weer achterklap dag. Ik had me extra goed geschoren en had alles ook nog eens extra goed schoon gemaakt. Ineens dacht ik dat het misschien handiger was om bij Marilyn nog eens extra te hozen of dat iemand me daar een klysma kon geven… Misschien iets voor een andere keer. Bij Marilyn aangekomen me snel verkleed. Snel door de gang naar de rode lijn. Daar zat in de gang de man uit Diemen. Direct kreeg ik 2 petsen op mijn billen van hem. Ik heb een beetje een zwak voor hem dus even snel een praatje gemaakt. Daarna een bezoeker tegengekomen die vond dat ik een leuk broekje aan had waar mijn billen goed in uit kwamen. Hij streelde mijn billen en mijn bilnaad, helaas geen pets. Volgende keer beter dacht ik, had misschien iets meer moeten uitdagen. Bij de streep aangekomen werd ik meteen opgevangen door de schandknaap. Ik mocht meteen bij hem over de knie. Een hard pakslaag op mijn blote billen volgde. Het ging weer perfect. Hierna een beetje rondgelopen en nog even met de man uit Diemen gesproken. Hij gaf me nog een paar petsen op mijn billen en we liepen richting darkroom. In de darkroom heb ik hem verwend op de manier zoals hij dat prettig vond. Als aanmoediging kreeg ik petsen op mijn blote billen. Terwijl we zo bezig waren voelde ik ineens ook de leren flapjes van de uiteinde van een rijzweep op mijn billen. Dat was erg lekker, dus stak ik mijn billen nog wat extra uit. Even later verlieten we de room. Ik zocht de man op die me net op mijn billen had gegeven. In de filmpjes kamer stond hij. Dus zette ik hem op de bank, ging bij hem over de knie liggen en bood hem mijn blote billen aan. Een hand spanking kon niet uitblijven… Dat smaakte naar meer. Toen ik rondkeek zag ik meester P relaxen op de bank. Die durfde ik niet te storen, straks wordt hij nog boos en krijg ik met de cane op mijn billen… De schandknaap zag me rondkijken en greep me vast voor een nieuwe spanking. Achterin, achter de rode streep lag ik bij hem over de knie. Hard sloeg hij op mijn blote billen. Hij klaagde erna bij me dat zijn handen nu pijn deden, sorry schandknaap. Nog even koffieleuten met Kimmie, altijd gezellig. Het was al laat geworden, tijd gaat snel als je het leuk hebt. Dank voor het rode kontje. Het was weer een geslaagde middag. Excuses aan meester P dat ik helaas niet door hem behandeld kon worden. Volgende keer, zou ik het zeer op prijs stellen dat mijn billen weer verwend worden jou.

Profielfoto van Surveillant Surveillant 
    Bijdrager

Dank je tomotk. Goed om te horen dat je gisteren weer hebt genoten. Bij ACHTERKLAP proberen we, binnen onze mogelijkheden*, het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Het maakt niet uit of mensen alleen maar voorzichtig willen snuffelen aan bondage en BDSM of dat ze, zoals in jouw geval, genot beleven aan een stevige aanpak. Alle gradaties zijn bespreekbaar en een stopwoord wordt nooit genegeerd. Binnenkort wordt hier op het Marilyn forum nog eens uitgebreid uitgelegd hoe het er bij ACHTERKLAP 2020! aan toe zal gaan. De eerste bijeenkomst is er alweer op maandag 6 januari 2020!

*helaas bestaat er in de Marilyn, zoals bij de meeste andere gelegenheden, geen mogelijkheid tot intiem reinigen. Dat blijft toch echt iets wat de bezoekers zelf thuis moeten verzorgen. Assistentie kan niemand van ons je daar dus ook niet bij geven.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door Profielfoto van Surveillant Surveillant. Reden: tekstcorrectie
6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account