Elke eerste maandag van de maand: ACHTERKLAP

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van roodkontje tomotk 1 week, 5 dagen geleden.

• Auteur
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra 
    Bijdrager

Beste Achterklap, ik zou het best eens willen ervaren. Is er een light versie om mee te starten?

Profielfoto van Surveillant Surveillant 
    Bijdrager

Dag Rob, de light-versie is bij ons in feite standaard en die bestaat uit ouderwetse billenkoek met de hand. Alleen de mensen die een tandje harder willen moeten dat duidelijk kenbaar maken. Pas dan waait de wind uit een andere hoek.

Profielfoto van roodkontje tomotk 
    Bijdrager

Ik ben 7 okt aanwezig. Dan zal ik mijn billetjes uitdagend aanbieden om op geslagen te worden…. Ben benieuwd wie er zal zijn. Ik reken alvast op een gepaste behandeling van Surveillant…

Profielfoto van Sletjan sletjan 
    Bijdrager

Hallo, ik ben nieuw hier en nog niet eerder in de cinema geweest. Heeft iemand ervaring met achterklap. Lijkt mij erg spannend. Groetjes Sletjan

Bijdrager

@tomotk: gepast zal de behandeling zijn. Maar geen confectie…
    @sletjan: kom gewoon eens langs. De eigen ervaring is nog steeds de meest betrouwbare…
    Ik duik onder dit weekend maar ik ben maandag zeker in Hilversum!

Bijdrager

@surveillant: Dus dan ga jij me weer met je harde handen op mijn tere billetjes slaan terwijl ik bij je OTK lig…

Profielfoto van  Anoniem

Zijn er op achterklap morgen 7 oktober ook lekkere cd of tv meisjes ? Ben benieuwd xxx analheels

Bijdrager

En daar sta ik dan… Voorovergebogen… Uitdagend met mijn kontje naar achter… Niemand durft me een pets op mijn uitdagende billen te geven… Wel kijken maar niet petsen… Dan meld ik me maar bij @surveillant

Bijdrager

@tomotk: in ieder geval ben je bij de ‘dienst-doende’ spankers niet onopgemerkt voorbijgegaan. En tot mijn genoegen toonde ook onze heerlijke Kim zich van haar dominante zijde en zag ik ook anderen actief worden. Maar inderdaad, durf en uitdeelbereidheid zijn nog steeds zeer welkom om een goed evenwicht tussen delers en ontvangers te krijgen. Wellicht verlagen we de volgende keer de drempel door jou in boeien te fixeren en jouw achterwerk een poosje ter betasting en pijniging aan te bieden? Onder mijn toezicht vanzelfsprekend.

Profielfoto van Verlegen jan955 
    Bijdrager

Voor mij was het een mooi weerzien met een geliefd heerschap. En het eerste zweepje smaakt naar meer. Helaas te verlegen om Kim aan te spreken 🥰

Bijdrager

@surveillant Ja ik heb wat klapjes gehad van jou en van P en ook van meester P (de man met de zweep). Daarnaast nog wat liefkozende klapjes van Kim gehad. Wat een leuk mens is dat trouwens. Zou daar zo spontaan en vrijwillig bij haar over de knie gaan liggen en mijn blote billen aanbieden voor een behandeling naar haar keuze. Meester P gebruikte helaas alleen zijn zweep, jij alleen je je handen op mijn billen… Eh, mij in boeien fixeren en mijn achterwerk aanbieden ter betasting en pijniging… Denk niet dat dat de drempel verlaagd… Ik ga volgende keer wel weer in de filmpjes kamer staan, vooroverleunend en mijn achterwerk aanbieden, dan kan iedereen die dat wil mijn onderbroek naar beneden trekken en gaan betasten en/of op mijn billen slaan…

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account