GEANNULEERD Elke eerste maandag van de maand in 2020: ACHTERKLAP

Dit onderwerp bevat 67 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #9825
    Profielfoto van Janneke sletjan
    Deelnemer

    Hallo, ik ben nieuw hier en nog niet eerder in de cinema geweest. Heeft iemand ervaring met achterklap. Lijkt mij erg spannend. Groetjes Sletjan

    #9826
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    @tomotk: gepast zal de behandeling zijn. Maar geen confectie…

    @sletjan
    : kom gewoon eens langs. De eigen ervaring is nog steeds de meest betrouwbare…
    Ik duik onder dit weekend maar ik ben maandag zeker in Hilversum!

    #9827
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @surveillant: Dus dan ga jij me weer met je harde handen op mijn tere billetjes slaan terwijl ik bij je OTK lig…

    #9835
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Zijn er op achterklap morgen 7 oktober ook lekkere cd of tv meisjes ? Ben benieuwd xxx analheels

    #9851
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    En daar sta ik dan… Voorovergebogen… Uitdagend met mijn kontje naar achter… Niemand durft me een pets op mijn uitdagende billen te geven… Wel kijken maar niet petsen… Dan meld ik me maar bij @surveillant

    #9853
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    @tomotk: in ieder geval ben je bij de ‘dienst-doende’ spankers niet onopgemerkt voorbijgegaan. En tot mijn genoegen toonde ook onze heerlijke Kim zich van haar dominante zijde en zag ik ook anderen actief worden. Maar inderdaad, durf en uitdeelbereidheid zijn nog steeds zeer welkom om een goed evenwicht tussen delers en ontvangers te krijgen. Wellicht verlagen we de volgende keer de drempel door jou in boeien te fixeren en jouw achterwerk een poosje ter betasting en pijniging aan te bieden? Onder mijn toezicht vanzelfsprekend.

    #9854
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Voor mij was het een mooi weerzien met een geliefd heerschap. En het eerste zweepje smaakt naar meer. Helaas te verlegen om Kim aan te spreken ?

    #9857
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @surveillant Ja ik heb wat klapjes gehad van jou en van P en ook van meester P (de man met de zweep). Daarnaast nog wat liefkozende klapjes van Kim gehad. Wat een leuk mens is dat trouwens. Zou daar zo spontaan en vrijwillig bij haar over de knie gaan liggen en mijn blote billen aanbieden voor een behandeling naar haar keuze. Meester P gebruikte helaas alleen zijn zweep, jij alleen je je handen op mijn billen… Eh, mij in boeien fixeren en mijn achterwerk aanbieden ter betasting en pijniging… Denk niet dat dat de drempel verlaagd… Ik ga volgende keer wel weer in de filmpjes kamer staan, vooroverleunend en mijn achterwerk aanbieden, dan kan iedereen die dat wil mijn onderbroek naar beneden trekken en gaan betasten en/of op mijn billen slaan…

    #9985
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Kleede me om en ging total shaved met alleen een halsband, kniekousen en polsboeien even orienterend onderdanig paraderend rondlopen en filmpjes kijken :).

    Op gegeven moment werd ik aan mijnn halsband (dat zegt wat op een non verbale manier :)) meegenomen over de rode streep en mocht ik gaan liggen op mn buik en werd gelijk gecommandeerd om mijn kontje omhoog te houden terwijl die naar beneden geslagen werd. Ik vond het geil deze achterklappen te incasseren waarmee mijn onderdanigheid werd versterkt.

    Op gegeven moment had ik natuurlijk mijn grens bereikt en moest stop zeggen. Ik vind het geil om meer en hardere klappen te incasseren dan ik ooit tot nu toe gekregen hebt. Des te harder te klappen des te onderdaniger en sletteriger ik wordt en moet na mn grens die sletterigheid even botvieren 🙂 en me nog trillend van de pijn mezelf aanbieden aan de aanwezigen.

    Een half uurtje later wou ik meer pijn maar werd op datzelfde moment al weer gehaald door de meester om me weer over de rode streep te laten meenemen. Ik mocht weer gaan liggen (ik lig graag onderdanig op mijn buik) en werd nog harder aangepakt en afgesloten met een salvo van 2 slagen per seconde.

    Gister had ik al seks gehad dus ligt mijn pijngrens ook lager. Volgende keer zorg ik 7dagen bent opgeladen (bio zaadproductie grens) om flink over mijn huidige pijngrens te gaan en mijn onderdanigheid naar boven te halen en..

    Thanks Marilyn & Achterklap Guys

    Davy

    #9987
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Rond half vijf kwam ik aan en omgekleed in mijn lycra turnpakje. Even lekker rondgelopen en toen toch over de grens gegaan naar de achterste ruimte. Na hier even film te hebben gekeken werd ik van achteren gestreeld, waarna ik mij voor de eerste maal heb laten spanken. Gelukkig bouwde je het rustig op en kon ik langzaam wennen. Na korte tijd over de knier te hebben gelegen ben ik weer opgestaan. Ik moet er echt nog even over nadenken of dit wel aan mij besteed is.
    Zeker toen er daarna een liefhebber mij begon te strelen en mij uitnodigde op het bed in de grote ruimte. Hij streelde mij heerlijk over mijn pakje en we genoten beiden. Daarna trok hij me naar ene heerlijk hoogtepunt, zodat ik ene heerlijke middag heb gehad, dank!
    Aan tafel nog even leuk gesproken over mode en siliconen. Ik kreeg vanmiddag van meerdere kanten te horen dat ik met mijn kapsel eigenlijk alle kanten op kan, dat biedt mogelijkheden. Weer een fijn bezoek dus aan de Marilyn en het blijft iedere keer weer een klein feestje voor mij om er te zijn. Dank allemaal voor de gezelligheid, ook jullie van Marilyn.

    #9990
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    wat een leuke berichten op onze achterklap op de maandag, een gewone gezellige dag, die weer geslaagd was en weer tevreden klanten. Hopelijk tot de volgende bijeenkomst op 2 december, waar we weer over de streep zullen gaan en er weer mensen iets nieuws zullen ontdekken en wie weet wat nog meer

    team Marilyn

    #9992
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Inderdaad, en die streep blijft dus ook in 2020 gehandhaafd! Liefhebbers van en nieuwsgierigen naar een portie billenkoek of zelfs een stevige spanking kunnen dan op elke eerste maandag van de maand weer terecht bij de Marilyn, van 12:00 tot 19:00 u! Natuurlijk altijd afgestemd op ieder’s persoonlijke behoefte en incasseringsvermogen leveren wij alle schakelringen tussen opgewarmde en bontgekleurde billen. Alles in overleg en altijd met respect voor een stopwoord.
    Niets moet maar alles is bespreekbaar.
    Verdere informatie vinden jullie binnenkort op dit Marilyn-forum onder: ACHTERKLAP 2020!

    #10023
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Geil verhaal van Davy ik zou ook wat aarzelen om over de streep te gaan maar als een Mr mij meeneemt aan mijn halsband dan volg ik gedwee en zal ik mijn billen aanbieden en daarna als Mr dat verlangt mijn kutje en mondje aan de aanwezigen

    #10064
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Aanstaande maandag is het weer zover. Dan kunnen mijn billen eindelijk weer eens opgewarmd worden. Het wordt weer een leuke warme en gezellige middag.
    Kan ik weer mijn billen aanbieden.
    Zij die erop willen meppen, ga je gang.
    Zij die willen voelen en onderzoeken, laat je niet weerhouden.
    Zij die alleen willen kijken, mag ook van dichtbij hoor.
    Maak even kenbaar wat je wil, dan ga ik wel bij je over de knie liggen. Dan kan jij je keuze maken.
    Het wordt weer leuk, ik kijk er al naar uit ;). Ik ben blij met Marilyn vooral dat ze het weer mogelijk weten te maken!!!

    #10069
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Tomotk,

    wat gezellig dat je er weer bij bent en wij als team Marilyn zijn blij dat wij dit mogelijk mogen maken en dat er mensen blij van worden!

    Team Marilyn

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account