GEANNULEERD Elke eerste maandag van de maand in 2020: ACHTERKLAP

Dit onderwerp bevat 67 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #9157
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Elke eerste maandag van de maand is het van 13:00 tot 19:00 u. ACHTERKLAP dag in de Marilyn. Loop jij als man ook rond met fantasieën over handtastelijkheden met andere mannen? Bijvoorbeeld over een pak voor je billen, met de hand of misschien wel met een zweep? Of wil je daarbij zelfs ook wel eens intiem betast en/of seksueel gebruikt worden? Of wil je zulke dingen juist graag eens bij een andere man proberen?
    Bij ACHTERKLAP kun je jouw fantasie eens in groepsverband uitleven met gelijkgestemden, zonder dat het gevaarlijk kan worden voor jouw gezondheid en die van jouw mede-deelnemers.
    Van soft tot hard, met of zonder seks (altijd safe!)
    Meer informatie over ACHTERKLAP, billenkoek voor, door en met mannen kun je vinden op https://fetlife.com/groups/160254
    Daar vind je ook de uitgebreide spelregels maar natuurlijk kun je jouw eventuele vragen ook hier op het Marilyn forum stellen of stuur een bericht naar Surveillant. De geplande maandagen in 2020:

    Maandag 6 Januari
    Maandag 3 Februari
    Maandag 2 Maart
    Maandag 6 April (GEANNULEERD)
    Maandag 4 Mei (GEANNULEERD)
    Maandag 8 Juni (GEANNULEERD)
    Maandag 6 Juli (GEANNULEERD)
    Maandag 3 Augustus (proef draaien met de COVID-19 aanpasssingen)
    Maandag 7 September ( geannuleerd)
    Maandag 5 Oktober (GEANNULEERD)
    Maandag 2 November (GEANNULEERD)
    Maandag 7 December (GEANNULEERD)

    Team Marilyn

    #9650
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve Allemaal,

    Deze keer, maandag de 2e september 2019 wil ik dolgraag aanwippen voor een eerste kennismaking met de verschillende leden van de achterklap groep…. Heb er al zoveel en zo vaak over gehoord, ben lid geworden via fetlife en volg zo het een en ander… Ben inmiddels dus heel erg benieuwd ernaar en zeer geïnteresseerd.

    Ben zelf een onderdanige travestiet voortkomende uit de SM hoek en doe al heel wat jaartjes aan SM iets waarbuiten ik niet zou kunnen leven… Helaas is mijn vaste meester na ca 30 jaar samen gespeeld te hebben eind vorig jaar overleden en ben ik dus weer “op de markt”…..

    Dol op bondages, maskers, knevels, opdrachten, gedwongen kledingkeuzes, immobiel maken, soms wat grovere taal, vernederingen en ben breed georiënteerd…. Ben in bezit van veel sexy kleding voor meisjes maar ook voor jongetjes en ook heb ik veel leuke speeltjes waaronder ook de grotere stukken zoals bodybag, straightjacket, single glove, vacu rack etc. Maar ook de kleinere zaken bezit ik zoals sounds, elektro, riemen boeien, KG’s, zwepen, strap ons etc….

    Het spanking gebeuren binnen de SM is voor mij nog een redelijk onontgonnen gebied maar best wel spannend zoals de meeste zaken en ach, je kan nu eenmaal niet alles helemaal sturen als subje hihihihi…. Een paar rode billetjes moet kunnen als de mr of mrs daar plezier aan beleefd toch? Ook een krasje of plekje daar gaan we niet aan dood mag ik aannemen….

    Hoe dan ook, heb er veel zin in en ben heel erg benieuwd dus als alle goed gaat zien jullie mij aanstaande maandag tegen een uurtje of 1 a 2 in de middag….. Ik zal in het leer gekleed zijn met een leren masker en leren handschoenen…..

    Ben erg benieuwd.

    Warme knufffels,

    Kimmie

    #9651
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hoi TVKim,

    ja super leuk zeg dat je komt, maken er met z’n allen weer een gezellige dag van en dat iedereen zijn genot weer heeft en allemaal met een grote glimlach de Marilyn zullen verlaten, ervaring is misschien fijn, maar spanning om iets nieuws te proberen is ook super leuk. wij van team Marilyn zullen een ieder weer voorzien van een hapje en een drankje

    Tot Maandag

    Team Marilyn

    #9652
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hello lieverds van Marilyn,

    Ben erg blij te lezen dat jullie het ook leuk vinden dat ik kom…. we gaan er iets gezelligs van maken toch! Ik weet zeker dat er weer een hoop mensen met een dikke glimlach en heel tevreden jullie deur zullen gaan verlaten, myself included…..hihihihi….

    Iets nieuws is altijd leuk en extra spannend dus we gaan het meemaken, in ieder geval heb ik er alle vertrouwen in zoals gewoonlijk!

    Heerlijk dat jullie iedereen weer zullen gaan verwennen… alleen daarom al zou je eigenlijk moeten komen…. Dank bij voorbaat namens iedereen!

    Zie jullie maandagmiddag!

    Liefs en knuffel,

    TV Slavinnetje
    Kimmie

    #9656
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ben zeker van plan om ook te komen. Maar ben heel benieuwd hoeveel daarop af komen. Wil mooi dat het maar één keer maand is. Dus die dit graag willen moeten dan wel komen dus betekend dat voldoende aanwezigheid van mannen/vrouwen noem maar op. Zal dus eerst even dus “kat uit de boom kijken”. Ben zeker benieuwd wat onze lieve tvkim er van gaat vinden.
    Hoop er rond 1 of 2 uur er te zijn.

    #9661
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat een super leuke reacties allemaal en wij ontvangen jullie met open armen en wij als team Marilyn willen natuurlijk zeggen, geniet, ervaar en speel met elkaar op een manier die iedereen fijn vind en dat wij jullie met grote glimlachen zullen zien onder het genot van een hapje en drankje en uiteraard een babbeltje en voor iedereen, geef ze van katoen, ontvang ze ook terug, It’s Spanky time today.

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9674
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hallo Lieverds,

    Graag wil ik via dit kanaal nog eens iedereen heel erg hartelijk danken voor een gezellige en geslaagde middag!

    Heb enorm genoten van alle aandacht en liefdevolle aanrakingen en attenties welke ik heb mogen ontvangen. Degene die ik speciale dank wil toezeggen die weten dat van zichzelf omdat ze, net zoals ik, heerlijk hebben kunnen genieten van mij als mens en / of als travestie slavinnetje. Uiteraard vergeten we Mama en de liefdevolle crew van Marilyn niet in ons dankwoordje!
    Heerlijk mensen al dat enthousiasme steeds weer van iedereen!
    Super houden zo!

    Warme en dikke knuffel voor iedereen die daar behoefte aan heeft en ervan kan genieten hahahaha.

    Liefs,

    Kimmie

    #9677
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Lieve Kimmie,
    hartelijk dank voor jouw warme woorden. Namens ACHTERKLAP wil ik ook jou bedanken voor jouw schitterende aanwezigheid! Maar inderdaad, ook deze dag werd weer helemaal gedragen door de Marilyn crew, door Mammie, door onze bijzondere zuiderling en door de trouwe bezoekers vanuit de Marilyn en onze groep.
    Zonder incident is deze bijeenkomst op 2 September echter niet verlopen. Blijkbaar had een bezoeker het nodig om onopgemerkt bij iemand sporen achter te laten op een plek waar dit zonder overleg en zonder nadrukkelijke toestemming taboe is. Ik heb een redelijk goede indruk van wie dit geweest is en ik wil hem er bij deze alvast van verzekeren dat hij bij de volgende keer mijn bijzondere aandacht zal krijgen.
    Ik wil nu echter de positieve toon van de laatste berichten weer oppakken door mijn dank uit te drukken aan de Marilyn. ACHTERKLAP is er bijzonder blij mee dat we de eerste maandag van de maand steeds weer welkom zijn. Een betere locatie dan deze kan ik mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen. De mensen maken de sfeer en die sfeer zit bij jullie al helemaal goed vanaf het moment dat je de zaak binnenkomt.
    Tot maandag 7 Oktober!

    #9688
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    het was weer een super dag, waar weer iedereen tevreden is weggegaan en sommige mogen best wel meer ontvangen hoor……op naar de volgende maand en de fijne klapjes en uitdagingen in de Marilyn, waar weer iedereen voorzien zal worden van een hapje en een drankje en uiteraard is er een tafel waar weer gezellig gekletst kan worden en uiteraard is het daarna weer in de bios om verder te gaan sporten. Iedereen tot de volgende Achterklap op 7 oktober.

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9722
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi hoi

    Als biginner en vrij op maandag wil ik graag de bioscoop bezoeken. Nu lees ik van achterklap. Is dat voor een verlegen man prima om dan te komen. Ik voel me er wel tot aangetrokken.

    Groetjes Jan

    #9731
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Dag Jan, vanzelfsprekend is het juist dan een goed idee om te komen. Kom gewoon eens kijken hoe het er aan toe gaat en beslis dan voor jezelf of je aan jouw gevoelens toe wilt geven of niet. We zijn gewoon een ontspannen clubje waar rake klappen kunnen vallen maar er gebeurt nooit iets tegen iemand’s wil. Je kunt me altijd even aanklampen om dingen te bespreken. Jan, ik hoop je een keer te mogen begroeten op de eerste maandag van de maand.

    #9732
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    7 okt staat in mijn agenda en dan leg ik mijn lot wel in uw handen ☺️

    #9740
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Beste Achterklap, ik zou het best eens willen ervaren. Is er een light versie om mee te starten?

    #9759
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Dag Rob, de light-versie is bij ons in feite standaard en die bestaat uit ouderwetse billenkoek met de hand. Alleen de mensen die een tandje harder willen moeten dat duidelijk kenbaar maken. Pas dan waait de wind uit een andere hoek.

    #9824
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Ik ben 7 okt aanwezig. Dan zal ik mijn billetjes uitdagend aanbieden om op geslagen te worden…. Ben benieuwd wie er zal zijn. Ik reken alvast op een gepaste behandeling van Surveillant…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account