Eindelijk weer een roodkontje

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #13460
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Maandag 4 april, het was weer achterklap dag. Ik had me goed geschoren en had alles ook nog eens goed schoon gemaakt. Bij Marilyn aangekomen me snel verkleed. Snel door de gang richting de achterklap ruimte. Nog even bij de bios gluren en een blik in de darkroom. Helaas zag ik geen Kimmie. Doorgelopen naar waar de klappen vandaan kwamen. De organisator stond een beetje toe te kijken hoe een ander door een tweede op zijn billen geslagen werd. Ik moest meteen bij de hem over de knie. Deed snel mijn broekje uit, ging bij hem over de knie liggen en bood mijn billen aan voor een stevige spanking. Een hard pak slaag op mijn blote billen volgde, precies zoals ik dat van hem gewend was. Toen hij even stopte zag ik dat er een ander bij was komen staan om toe te kijken. De straffende hand begon nu te strelen eerst mijn billen daarna naar mijn ballen en gleed met zijn vinger door mijn bilnaad over mijn anus. Automatisch kromde mijn rug en gingen mijn billen omhoog waardoor mijn ballen en anus nog meer bereikbaar waren. Een vinger ging mijn anus naar binnen en ik moest hijgen van genot. Mijn anus is erg gevoelig en genoot van de vinger. Toen de vinger mijn kontje verliet ging mijn kontje weer de lucht in als smeekbede om de vinger weer te mogen ontvangen. Een harde spanking volgde op mijn uitgestoken billen, maar mijn anus wilde toch graag die vinger terug. Na de harde spanking kwam de vinger gelukkig terug in mijn kont waarna het genot er ook weer was. Door die vinger in mijn kont werd mijn pik zo stijf dat ik bijna klaarkwam. Gelukkig hielden we op tijd op. Het werd tijd om even door Marilyn te gaan lopen. De darkroom was leeg, maar in de cinema zaten wel wat mensen. Terwijl ik langs de bank liep naar de hoek voelde ik zachtjes een voorzichtige hand aan mijn billen kriebelen. Een zachte pets volgde. Helaas bleef het daarbij, dus ging ik weer een rondje lopen. Terug gekomen in de cinema was deze leeg. In mijn ooghoek zag ik de man binnenkomen lopen die ervoor nog iemand anders had gespankt. Dus ging ik een beetje voorover staan leunen kijkend zogenaamd naar een filmpje met mijn billen uitdagend naar achter. Een paar zachte klapjes op mijn billen konden niet uitblijven. Helaas waren ze zachtjes en niet hard. Dus zei ik hem dat het best wel wat harder mocht. Nadat hij mijn billen had betast moest ik maar eens meekomen. Hierna ging ik weer over de knie voor een zacht pak slag met de hand. Daarna moest ik maar eens gaan knielen met mijn kont naar achteren. Met een rubberen plak werden mijn billen geslagen. Het klonk harden dan het pijn deed, maar ik was dan ook al eerder behandeld. Daarna voelde ik koude glijmiddel over mijn kont druipen. Hij deed een handschoen aan en een vinger gleed in mijn kontje. Dat voelde best wel lekker. De vinger ging eruit en een duim kwam erin. Hard werd mijn kont geneukt met de duim. Het was fantastisch, hier had mijn kontje erg veel zin in en ik genoot van die duim in mijn kont. Helaas hield hij veel te snel op met die duim. Daarna maar weer eens een rondje gaan lopen. Een praatje gemaakt met een oudere heer in de gang die op een kruk zat. Ik vertelde hem waar ik hier voor was. Hij kwam er om gepijpt te worden. Toch wilde hij mijn billen wel eens even zien. Ik draaide me om, deed mijn broekje naar beneden en bukte zodat hij het goed kon zien. Hij voelde zachtjes aan mijn billen en merkte op dat mijn billen warm zijn. Zachtjes gleed zijn hand naar beneden tussen mijn benen waarna hij zachtjes aan mijn ballen kriebelde, een vinger ging vandaaruit naar boven. Moeiteloos gleed zijn vinger in mijn kontje en al kriebelend haalde hij zijn vinger weer uit mijn kontje. Zachtjes gaf hij een tikje op mijn rechter bil. Dat mag best harder hoor zei ik. Nauwelijks had ik dat gezegd of er kwam iemand achter me aanlopen en gaf me een harde klap op mijn linker bil. Waarna hij de cinema in ging. Dat mag jij ook doen als je dat wil. Ik draaide me een kwartslag zodat hij goed zou kunnen meppen op mijn billen. Met zijn rechterhand gleed hij over mijn billen en gaf een paar zachte klapjes. Hij wilde liever mijn billen voelen want ik had volgens hem mooie ronde billen. Dus mocht hij nog even aan mijn billen voelen. Hierna ging ik man achterna de cinema in die mij zo’n lekkere harde klap op mijn billen had gegeven. In de cinema herkende ik hem, het was de man uit Diemen. Ik heb een enorme zwak voor hem dus even snel een praatje maken. Hij zat op de bank zogenaamd een filmpje te kijken. Ik ging rechts naast hem staan. Hij keek me aan en zei: kom jij maar eens hier met dat kontje van je. Onderbroekje uit, ik legde mijn handdoekje over zijn benen en ik ging bij hem over de knie liggen. Direct ging hij mijn billen voelen. Een harde spanking volgde want hij vond dat mijn kontje te veel afgekoeld was. Hierna ging hij met zijn hand tussen mijn benen en begon mijn ballen te kietelen. Ik deed mijn billen omhoog zodat hij er beter bij kon. Terwijl ik zo met mijn kont omhoog lag deed hij ineens zijn vinger in mijn kont terwijl hij met zijn linkerhand mijn pik stevig vast pakte. Hij haalde zijn vinger uit mijn kont waarna hij een beetje zat te rommelen in zijn tasje. Een beetje stijf iets wat niet warm was drukte zich tegen mijn kontje. Gretig opende mijn kontje zich waarna het makkelijk door al het glijmiddel naar binnen gleed. Langzaam maakte hij neuk bewegingen met de half stijve dildo in mijn kont. Daarna ging hij versnellen en werd mijn kontje hard geneukt door de dildo terwijl hij ook nog eens mijn pik stevig vast hield. Schokkend kwam ik klaar in mijn handdoekje. Met een ruk haalde hij de dildo uit mijn kont. Ik lag nog versuft terwijl hij me nog paar harde klappen op mijn kontje gaf. Even later ging ik van hem af en zat op mijn knieën voor hem. Wat ik zocht stak al uit zijn broek waarna ik hem verwende op de manier zoals hij dat prettig vond. Toen we klaar waren stond ik op en draaide me om weg te lopen. Hij gaf me gelukkig nog een harde klap voor ik mijn eerst stap had gezet. Hierna nog even snel mijn kontje en ballen afgedroogd zodat ik niet te veel glijmiddel op mijn billen had. Onderbroekje weer omhoog en nog even een laatste rondje lopen. Een paar aanwezigen durfden het nog net om mijn kontje te aaien, een enkeling durfde nog net zachtjes een tikje op mijn billen te geven (als ik bij Marilyn rondloop in mijn onderbroekje met mijn uitdagende billen, mag iedereen die bij Marilyn is er gewoon een harde klap op geven). Daarna ging ik voldaan met een roodkontje naar huis. Het was al te lang geleden, aan zo’n top middag bij Marilyn was ik zeker weer toe ?. Tot gauw, tot de volgende keer ?

    #13469
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans dus ik moet jou mijn kontje aanbieden zodat je mijn kontje lekker rood kan slaan met je zweep…en daarna verwacht je zeker ook dat ik je ook nog eens ervoor op gepaste wijze ga bedanken voor mijn rode kontje….

    #13633
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans ik vind 6 cane lijntjes op mijn kont als beloning best wel weinig. Om het goed te doen wat jij wil heb ik veel meer aanmoediging nodig….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account