Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 dagen, 13 uren geleden door .
-
Onderwerp
-
Via de chat had ik afgesproken om samen met sissy de trava dag in marylin te bezoeken. Ik had aangegeven dat ik het doodeng vond, en niet wist of ik het allemaal wel wil. Dus zij motiveerde me om samen te gaan.
Met de vroege trein naar Hilversum. Daar aangekomen was Marylin nog dicht, mm ging iets te laat open waardoor wij snel moesten kleden en opmaken. Dat was wel een dingetje. Ik deed mijn hoerigste setje aan wat ik had meegenomen. Snel plamuur op me face. Toen ik klaar was, kreeg ik een rondleiding van sissy. Ze liet me alles zien. Wow van binnen trilde ik. doodeng, maar ook erg spannend.Alles gezien hebbende in me rondleiding tour, ging ik me eigen gang. Zag al wel een hele leuke vent kijken, maar denk effe hard to get spelen. Hij bleef me volgen, en op den duur kreeg ik me daar een paal aangeboden van hem. Hij nam mij apart in een hok wat op slot kon, en damn meneer werd me daar dominant. Trilde van genot. Heb hem mogen pijpen, likken. Hij neukte me mondje. Daarna zei hij “ga met je knieën op de bank”. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Hij zette zijn pik tegen me asskutje, en damn oef oh my god. Dit is genieten en zo lekker.Hij kwam flink en was genieten. Ik me weer netjes gemaakt, en toen zag ik bekende meneer(noem hem mysterie) met sissy samen ..oh wat een leuk gezicht was dat. Mocht ook nog effe genieten van zijn heerlijke pik. Maar echt een top middag gehad, wat snel ging tot mijn spijt. Er waren vele leuke kerels en tantes binnen moet ik zeggen. Erg spontaan.Bij de tafel zag ik een hele mannelijke man staan.Dacht daar wil ik wel beschuitje mee eten 🙂 (Toen wist ik nog niet dat ik hem kende van de chat) Helaas moest ik er bijna vandoor want we moesten de trein halen, maar denk nog een rondje maken dat kan wel. Daar kwam hij aan oh my god wat een heerlijkheid.. om maar snel het verhaal af te maken. Hij heeft me genomen op de bank, in de sling, en heb er enorm van genoten. Wat een hunk. In ieder geval ik heb me uitstekend vermaakt en hoop dat ik gauw weer marylin kan bezoeken.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.