Eerste keer bi

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Zaadslet Zaadslet 1 maand geleden.

• Auteur
    Profielfoto van Pininin pininin 
    Bijdrager

Ik was laatst met mijn vriendin gaan shoppen in het centrum, en het was verschrikkelijk warm buiten. Na wat losse spulletjes te hebben gekocht, en snel wat lekkers te hebben gedronken op een terrasje begonnen we allebij toch wel een beetje aangeschoten te worden. Vanessa, 37 jaar donkerblond, slank met een heerlijke C-cup, wordt altijd wat hitsig van alcohol, wat ik kon merken aan haar houding en iets gekleurde kop.
    Ik bedacht mij toen ineens dat er een sexshop in de buurt was, die ongetwijfeld setjes lingerie verkoopt, en andere spannende dingen.
    Dus ik stelde haar voor om eens een mooi setje geile lingerie aan te schaffen. Dat zag ze ook wel zitten dus wij liepen naar de sexshop. Daar aangekomen zagen we ontzettend veel leuke en spannende dingen voorbij komen, en werden hartelijk geholpen door een aardige man in de winkel. Vanessa werd alleen maar hitsiger van al die geile spulletjes in de shop.
    Toen we op een gegeven moment bij de latex kleding afdeling kwamen zag ik Vanessa met grote ogen staren naar een mooie rode latex body. Die wilde ze wel graag hebben, alles was er helaas zoals in andere winkels geen pashokje. Ondanks dat heb ik gevraagd aan de man achter balie of ze dat dan eventueel achter die gordijnen mocht passen. Toen vertelde hij dat dat de entree is naar de sexcinema, en eventueel voor ons als koppel gratis te bezoeken is, en hij het zeker geen probleem zou vinden als Vanessa die body aan zou trekken. Weliswaar ná de betaling ervan, haha.
    Wij waren eigenlijk al zo verschrikkelijk opgewonden dat we elkaar aankeken en overeen kwamen samen naar binnen te gaan om op z’n minst een kijkje te nemen in de sex bioscoop.
    Vanessa klede zich uit in een hoekje, en trok die super strakke body aan, mijn god wat zag ze er lekker uit.!! Ik werd zooo geil..!! Ik kon nu al mijn handen niet van dr afhouden, en betaste haar heerlijk overal waar ik met mijn vingers bij kon. Ze vond het zelf wel heel strak zitten, maar werd steeds geiler als ik haar aanraakte. Na een lekkere tongzoen en nog even lekker met mijn vingers aan haar clitje te hebben gezeten werd t tijd om de bios in te gaan. We liepen gewoon het eerste kamertje door, en kwamen in een ruimte waar best al wel wat mensen aanwezig waren. Ze keken ook allemaal verlekkerd naar Vanesse haar outfit, en volgens mij konden ze het wel waarderen, want alle handjes gingen meteen het (onder) broekje in om ff ruimte te gunnen. Ze zag er écht lekker uit. De waardering die ik kon ophalen uit alle mannen hun gezichten, gaven mij zoveel extra zin om nu lekker mijn meissie te verwennen, in het bijzijn van hun allemaal. Ik trok Vanessa op een grote poef voor in de zaal en legde haar op haar rug. Ik ging naast haar liggen en begon haar lekker te zoenen en overal te strelen. Er waren al 2 mannen opgestaan om dit spel van dichterbij te komen bekijken terwijl ze voor en achter ons met hun grote lullen stonden te spelen. Voor mij en Vanessa was dit allemaal voor t eerst, maar hadden enkelt besproken dat we alles alleen samen zouden doen, en dat als anderen willen kijken dat geen kwaad kan.
    Mijn handen gleden continu over haar strakke outfit en ik kneep zachtjes in haar tepels wat haar nog meer geil maakte dan dat ze al was. Ik was zo lekker met haar bezig dat ik gewoon vergat dat er nog mensen achter mij stonden. Ik was zo druk met het verwennen van Vanessa, die intens genoot van al mijn handelingen, en ik wilde niets anders dan alleen haar laten genieten. Na een korte tijd kreeg ze een heerlijk orgasme en zag ik dat lekkere geil uit haar kutje tussen haar body druipen. Ze had een klein ritsje in de outfit zitten, dus ik ging langzaam al likkend van dr nek richting onder om haar geile kutsapjes te proeven. Hmmmm dat maakt mij zo geil dat natte poesje van haar. Intussen waren er meer mannen en enkele dames ook naar voren geschoven om ons hete spelletje te aanschouwen, het alleen maar heter in die ruimte. Opeens voelde ik een hand zachtjes over mijn rug masserende bewegingen maken terwijl ik Vanessa nog heerlijk likte met 2 vinger in dr natte gleufje. Ik keek even snel achterom en zag dat een man met één hand aan zijn stijve pik en de ander op mijn rug, nog steeds aan het masseren was en met opwindend gezicht mij verlekkerd en vragend stond aan te kijken. Ik gaf hem een knipoog en gaf daarmee aan dat ik geen moeite had dat ie mij aanraakte. Vanessa kwam overeind en keek de man die mij aanraakte ook snel aan en vervolgens mij, waarbij ik aangaf ik dit niet heel erg vond op dat moment door mijn geilheid. Vanessa kwam voor mij zitten op haar knieën, en trok langzaam mijn hemd uit die ik nog aanhad, en gooide die ergens op een bank, en kuste mij hartstochtelijk terwijl ze zachtjes over mijn stijve lul aaide door mijn boxer. De man die nog steeds achter mij stond greep mij opeens bij mij tepels en kneep er hard in, dit had ik nog niet eerder meegemaakt, maar wat was dat lekker. Hij gleed langzaam naar beneden en streelde samen met Vanessa nu mijn boxer aan de voorkant, en nog eentje aan me tepel. Hmmm. Vanessa begon mijn boxer nu te likken en deed m stukje voor stukje naar beneden. De hand aan mijn tepel ging weer naar mijn en gleed langzaam masserend richting mijn billen. Nu was ik helemaal naakt in de zaal, en Vanessa boog lekker naar voren op dr knieën om mijn staaf in dr mond te nemen, terwijl de man heerlijk aan mijn ballen, en billen begon te zitten. Mijn pik werd zo lekker gepijpt terwijl er een man aan mijn kontje en ballen zat te strelen. Opeens voelde ik achter mij dat die man mijn billen open trok en er zijn hand tegen mijn maagdelijke sterretje begon te voelen. Dit voelde super lekker dus ik liet hem zijn gang gaan, terwijl wij drieën van alle kanten werden bekeken.
    Terwijl mijn pik nog steeds heerlijk werd afgezogen, zag ik ineens 2 andere mannen achter Vanessa komen staan om haar lekkere kontje te kunnen zien met 2 hele grote pikken in hun handen. Ze gaven mij te kennen dat ze mij graag wilden helpen met het verwennen van Vanessa. Persoonlijk hadden we de afspraak het alleen voor ons te houden, maar ook omdat ik heerlijk genoot van vreemde handen aan mijn lijf, gaf ik Vanessa te kennen er vandaag geen moeite mee zou hebben als er meer gebeurd. We zijn tenslotte toch samen. Dus ik gaf een akkoord aan de mannen dat ze e.e.a. gewoon mochten doen met haar. Zo lekker pijpte ze mij nogsteeds op dr knieën voor mij op de poef, en 2 vreemde handen die mijn billen bleven verwennen. De twee mannen kwamen op de poef aan de zijkant en achterkant van Vanessa zitten. De ene man achter haar gleed met zijn handen over haar volle billen, en drukte lekker op haar anus en wreef over haar kutje, terwijl de man aan de zijkant van haar d’r borsten begon te kneden en haar in dr nek zoende terwijl ze maar door zuigen aan mijn harde pik. De man achter had t ritsje gevonden en deed deze open, en begon haar kont en kutje te likken. De man aan de zijkant kwam steeds meer naar voren, en likte op een gegeven moment ook mijn ballen. Toen Vanessa even naar adem wilde snakken, omdat ze onwijs lekker gelikt werd van achter, kwam de man naast haar naar voren en begon zelf mijn lul héél diep te zuigen. Vanessa wilde ook verder gaan dus likte en zogen ze mij heerlijk met zijn tweeën. De man achter mij was intussen op zijn hurken gaan zitten en trok wederom mijn billen uit elkaar, en begon mijn sterretje ineens te likken. OMG wat een GENOT..!! Ik draaide heerlijk mijn kontje tegen zijn gezicht en voelde zijn tong in me glijden terwijl ik die andere man zijn mond begon te neuken. Vanessa werd ontzettend geil van dit alles, en gaf aan dat ik haar keihard moest gaan pompen in dr intussen schoon gelikte kutje. Ik draaide haar weer om met haar kontje naar mij toe, nog steeds op dr knieën.
    Ik duwde even de man achter mij weg, en begeleide mijn pik naar haar lekkere natte doos en begon haar heerlijk te neuken. De man die eerst achter haar stond, staat nu met een hele grote dikke piemel in volle glorie voor haar gezicht, terwijl hij mij aankijkt. Ik knik goedkeurend, en duw Vanessa ver naar voren zodat ze begreep dat ik wil dat ze hem ging pijpen. Hij was echt groot en paste haast niet in haar mond, maar ze deed gewillig haar best en de man die aan de zijkant zat staat nu ook voor haar. Intussen was de man achter mij terug gekomen terwijl ik Vanessa aan neuken was. Hij kwam met één vinger tussen mijn bil en begon mijn ster te vingeren. Vanessa was heerlijk die 2 mannen aan het zuigen terwijl ik haar hard neukte, met een vinger in mijn reet. Ik drukte mijn duim tegen de anus van Vanessa aan en merkte dat ze heel lekker vond dus ik gleed er een vinger en twee vingers bij en stoote lekker door. Opeens gleed de vinger van die man achter mij uit mij, en voelde ineens een veel groter iets tegen mijn mannenkut aan drukken. Ik stond Vanessa zo lekker hard te pompen dat ik dat grote ding bij mijn reet harder voelde drukken en mij uitelkaar begon te trekken, en ineens in mij schuift. Ik neukte Vanessa harder en harder met mijn pik en vingers in dr kontje dat ze onwijs lekker klaar kwam op mijn pik. Ik werd iets meer ontspannen met die lul in mijn kont dus ik begon er langzaam op te bewegen toen Vanessa zich weer omdraaide naar mij toe om mijn pik schoon te likken van haar sappen. De mannen achter haar kregen nu haar lekkers te zien, en eentje kroop onder haar om haar kutje van onze sappen schoon te likken, en de ander begon haar kontje te likken. Wat zag dat er geil uit.!! Ik werd gepijpt en geneukt in mijn kontje en ik genoot, en zij werd aan alle kanten gelikt. Ik wilde haar weer neuken en legde haar op dr rug en begon dr heerlijk te neuken in dr kutje, en de twee mannen gingen aan de zijkant staan van haar om gepijpt te worden. Ik neukte en werd nog steeds diep geneukt door die man achter mij. Na een tijdje wilde ik weer van standje verwisselen en ging zelf op mijn rug liggen, want ik wilde haar nu lekker in haar strakke kontje gaan neuken. Ze kwam boven mij zitten met haar gezicht naar de mannen toe, en kwam met haar kontje op mijn pik zitten en gleed langzaam naar binnen bij haar. Ik kreeg oogcontact met de man die mij net neukte, en gebaarde hem om naar mij toe te komen om hem schoon te zuigen en mijn eigen sappen eens te proeven. Intussen was 1 van de 2 mannen ook naast mij gaan staan dus ik pijpte hem ook. De andere man zat alleen maar verlekkerd naar Vanessa te kijken vanaf de voorkant, en trok aan de mega lul van hem. Vanessa kwam met haar rug naar achter en legde haar hoofd in mijn schouders en pijpte allebij een pik, terwijl ik haar nog steeds lekker in de kont naaide. Opeens fluisterde ik in haar oor terwijl ze hard kreunde of ze welleens een DP heeft gehad eerder, maar dat was niet zo. Ik gaf aan dat wel heel geil te vinden en het wil meemaken en zien bij haar. Hier stemde ze ook in mee gezien de situatie al heel heet was. Ik wenkte de man die voor haar stond zijn grote pik in haar kutje te duwen en haar lekkere beurt te geven. De man kwam meteen naar voren, gaf Vanessa een dikke tongzoen, en ik voelde hoe hij zijn grote pik in haar drijfnatte gleuf schoof. Vanessa kreunde en genoot van dit gevoel en liet zich helemaal gaan. Ik pakte haar tieten vast terwijl ik haar kontje neukte en de grote piemel van de man voelde beuken tegen haar wand. De mannen achter mij pijpte ik lekker verder, toen er eentje opeens in mond klaar kwam. Dit had ik ook nog nooit meegemaakt, en ik slikte braaf alles door. Ik t
    Duwde Vanessa even van mij af, en vroeg of ze weer op dr knieën ging zitten, want ik wilde 69 gaan doen. Ik lag onder haar lekker haar kutje te likken, en ik werd gepijpt daar haar. De 2 mannen kwamen bij mij staan en eentje drukte zijn enorme pik in haar kut terwijl ik aan het likken was, werd ze stevig geneukt door hem. Ik likte de ballen en kwam zelfs ver genoeg om ook zijn anus te proeven. De andere man ging voor haar zitten en liet zich ook pijpen.
    Ik werd zo lekker gepijpt dat ik t niet meer hield, en diep in Vanessa haar keeltje klaar kwam. Ik trok mij even terug op de bank, maar Vanessa wilde meer. Gelukkig konden de 3 mannen haar goed helpen, en werd ze nog een tijdje goddelijk geneukt door alle 3 tegelijk. Het was fantastisch om te zien hoe mijn meisie word uitgewoond door kerels met enorme lullen. Op een gegeven moment ben ik er ook weer tussen gaan liggen, en werd ik nog een keertje hard door alle mannen geneukt, en Vanessa werd omringd door nog meer mannen die ineens binnen kwamen.., het ging dr wel tever nu en was er al bijna klaar mee. Dus we hebben haar nog 1 x lekker dubbel geneukt in meerdere standjes en op t laatste werden wij beiden beloond met een sperma douche van de 3 lekkere mannen.
    Dit gaan we vaker doen 😉

Profielfoto van sexcinema sexcinema 
    Sleutelbeheerder

wat en leuk, spannend en goed gedetailleerd verhaal.
    Complimenten!!!!

Groetjes
    Team Marilyn

Profielfoto van Zaadslet Zaadslet 
    Bijdrager

inderdaad mooi en geil geschreven

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account