Een zaterdagmiddag

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 9 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Anoniem.

• Auteur
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Laat ik eens op een zaterdagmiddag gaan kijk wat er valt te beleven in Marilyn. Dus ik een pakket gekocht (kaartje bios, handdoek, sleutel voor kastje) dat ik dat ik kastje 22 had maar stond voor het kastje en ging helaas niet open. Nog maar eens goed kijken. Stom het is 12. Okay. Eerst maar de jas, vest en schoen in het kastje zetten. Dus eerst rondlopen in onderbroek en shirt.
    Het was rustig. Een paar man en een stel die bezig was met elkaar en wat BSDM. Dus maar wat rond lopen. Wat op viel was een man met boeien om de armen en enkels. Acht die is wat aan het zoeken. Met kleren aan is toch niet zo geil. Dus terug naar mijn kastje om de rest uit te doen. Daar zat die man maar was nu aan het appen. Ja ik doe het maar hier dan zit niet iedereen het, want het mag eigenlijk niet.
    Ik loop naar de grote zaal en op bed lag het stel lekker met elkaar bezig. Er stonden wat mannen omheen maar die mochten alleen maar kijken of aan de borsten van de vrouw zitten en soms wat zuigen aan het lekkere grote borsten. Ik ook maar even voelen, wel lekker maar wat slap. Wel stond er een man die zo graag zijn pik in haar kut wilde steken. Maar elke keer weer leukte het hem niet. Haat twijfelde zo. Terwijl ze er wel klaar lag. Toen ging de man op het bed en de vrouw boven op de man. Ik zag nog gauw even dat de man niet zo’n grote pik had. Dus dacht ik zou die pik er wel in zitten? Ik maar weer even aan het lopen en natuurlijk kwam ik die man met zijn boeien om weer tegen op de gang. Ik vroeg aan hem “wacht je op niemand”. Ik moet van mijn Meester dit doen. Jammer zei ik ik zou het wel leuk vinden om je een keertje vast te binden. Ik kan het aan mijn Meester vragen. Nou graag zou ik wel leuk vinden. Ja ze vond het goed maar er moest wel een fot van gemaakt worden. Ik hem lekker vastgebonden en dacht ik hem even lekker te pijpen. Nee dat wil mijn Meester niet hebben. Toen dacht ik nog zal ik hem dan een poosje vastgebonden laten staan. Maar zo flauw was ik niet. En maakte hem weer. In tussen iedereen naar het Gayzaaltje verhuisd. Ook was ondertussen een mooie dame verschenen en mooie kleding. Beide stonden we te kijken naar het stel, dus ik maar even voelen aan het kontje van die mooie dame. Een lekker kontje was het zeker. Dus mijn hand maar eens in het broekje. Ja, hoor ik dacht het al een lekkere pik in et broekje. Nu was die dame daar helemaal niet mee bezig en was volle aandacht naar het stel. Niet dat ze mee deed, ja even aan de borsten zitten maar verder. Ik maar weer terug naar de gang daar kwam ik natuurlijk de man weer tegen. Ik vroeg en was je Meester blij met de foto. Zeker zei hij. Nou dan krijg ik toch wel een beloning dat je mijn even pijp. Daar moet ik eerst toestemming voor vragen. Gelukkig kreeg hij toestemming en kon heerlijk pijpen. Ben niet klaar gekomen wilde nog wachten altijd de hoop om die dame te mogen neuken. Dus naar de lekkere pijpbeurt even kijken hoe het was met het stel. Lagen uit te rusten op de bank. Dus kon wel even duren. Gelukkig dacht ik aan mijn parkeermeter dus wegwezen. Al met al was het een tegenvallende middag. Misschien volgende keer beter.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2023 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account