Een diepgaand gesprek met A.

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #7707
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Tja, daar ik hem hier weer zie rondscharrelen en ik elders deze ervaring al heb aangekondigd heb ik besloten om er even voor te gaan zitten om te doen wat onvermijdelijk zal zijn. Maar ik doe dit alles zeer zeker niet met tegenzin. Integendeel zelfs. Maar van mijn kant komt nooit een reactie zonder verdere actie. Arme A. Maak jouw borst maar nat jongen.

    (deel 1)
    Het was vrijdag de 21e juli en ik had nog uitzicht op één weekje vakantie. Die maand was gewoon weer genadeloos voorbijgevlogen. Het liedje van Gerard Cox heeft zich als een oorwurm in mijn hoofd vastgezet. De mooiste zomer van mijn leven met vakantie in eigen land en ongeveer 8 zonovergoten super zondige stranddagen aan een verlaten Noordzeestrand. In ons blootje, de hele dag de liefde bedrijvend, als bottom (hij geeft mij de kans niet om me nog als wat anders te ontplooien) , met de enkel de Nederlandse strijdmacht en af en toe een verdwaalde vogelaar als getuigen.
    Maar de Marilyn trok weer en ik had mijn vriend deze ochtend al ingeseind “Ik trek mijn stoute laarzen vandaag weer aan” zodat hij wist wat er speelde, dus ik stevende weer met Saddah in mijn rolkoffertje achter me aan over het plein richting mijn lievelings lommeroord.
    Ik had twee afspraken gepland, met A. begin middag en met J. avond en ik had mij voorgenomen om de rest aan het toeval over te laten. En dat bleek weer eens een goed uitgangspunt. Bij binnenkomst trof ik meteen mijn zusje B. Ik had haar niet verwacht want bij mijn check op A. (zo werkt dat 😉 had zij een ander reisdoel aangegeven. Maar het is altijd gezellig wanneer B. in de buurt is en ik kon toen nog niet vermoeden dat zij mij die middag door een pijnlijke situatie heen zou gaan helpen.
    En die kondigde zich al gauw aan in de gestalte van een goed gebouwde aantrekkelijke vent in het zaaltje. Eentje die mij duidelijk liet merken interesse te hebben in een nadere kennismaking. Toen hij ook niet afdroop toen ik voor zijn ogen de striemen van mijn zweep zat te rangschikken besloot ik op te staan en liep ik op hem af. Dat, wat hij kort daarvoor nog in zijn hand hield en wat hij zeker niet hoefde te rangschikken had hij inmiddels weer wel in zijn broek opgeborgen. Het had echter mijn aandacht al lang getrokken en zoiets steek ik dan niet onder stoelen of banken. Het bleek een aardige ontspannen vent te zijn en we kwamen leuk in gesprek. Intussen scande ik eerst met mijn ogen de bobbel in zijn broek maar al gauw bezochten mijn gehandschoende handen zijn borst, onderbuik en monsterden tenlotte door de stof van zijn broek ook datgene wat daar groeide. Toen hij ook zelf de durf toonde om ook mijn in leer ingepakte lichaam te gaan betasten ontdeed ik hem van zijn shirt, vleide ik mijn hoofd tegen zijn borst en zette ik mijn tanden voorzichtig in zijn tepels. Al gauw zat hij mij compleet in zijn blootje op zijn knieën te pijpen en ik ontfermde mij dan weer beurtelings over zijn pik, tepels en mond. Toen het hem te heet werd gunde ik hem zijn vrijheid met de mededeling dat ik hem die middag wel terug verwachtte.
    Ik fatsoeneerde mijn kleding en ging gezellig naar de tafel om daar te genieten van koffie en lekkers. A. ontmoette ik op de weg erheen. De schurk zou zich nog moeten gaan verantwoorden voor zijn loslippigheid over mijn komst naar de Marilyn maar ik liet hem graag nog even over in de goede handen van mijn zusje. De koffiepauze duurde behoorlijk langer dan gedacht en al die tijd had ik die oververhitte lover achtergelaten in de bios. Maar hij was me trouw gebleven en zolang ik A. aan B. toevertrouwd kon laten vond ik hem in de eerste kleine ruimte terug. Leiden in last. Hij stond op scherp en na de draad weer te hebben opgepakt waar we gebleven waren gaf ik hem een condoom en de toestemming om dat te gaan doen wat hij al een poosje zo graag wilde. Ik ging gebukt voor hem staan en hij deed dat wat hij moest doen. Maar hij stootte onverwacht woest naar binnen. Mijn lover, die zwaarder geschapen is dan deze man zou mij de hele zomer door toch al in vorm gebracht moeten hebben maar gelukkig hebben we het hier te maken met zich een steeds weer herstellend rekbaar geheel wat er voor mij helaas deze keer niet geheel op was voorbereid om zo drastisch te worden gepenetreerd. De pijn loeide op in mijn achterwerk en ik ging zowat door mijn knieën. Gelukkig verscheen daar mijn zusje die mijn hand beetpakte met in haar andere hand de piemel van A. die zij mij voor de mond bracht. Mijn belager had zich na al mijn gekerm eventjes teruggetrokken en kondigde zich opnieuw aan. Eventjes tandenbijten en diep doorademen en vervolgens zoog ik de eikel van A. dankbaar in mijn mond. Achter drong de woeste onbekende weer naar binnen maar nu was ik beter voorbereid. Handjes houdend met B. en de afleiding van A. in mijn mond zorgden ervoor dat de pijn deze keer al heel snel plaats maakte voor het heerlijke genot wat ik zo gewend geworden ben bij anale seks. En mijn indringer genoot er ook van. Zijn ballen sloegen steeds harder tegen de mijne en hij kwam al snel heftig klaar. Zijn volle condoom was het bewijsstuk dat zijn lange wachten niet vergeefs was geweest.

    #7708
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Heel mooi en geil verhaal waarvan ik blij was getuige te zijn en een gelukkig deelgenoot werd van die middag.

    A

    #7710
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Zie wie zich daar roert 😉 Die middag was daarmee nog niet voorbij.
    Deel 2 inclusief pay-off zitten nog in de pen…

    #7711
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    (deel2)
    En daar was hij dan, mijn persoonlijke filou van deze dag. Ik had zijn pik al tussen tong en gehemelte gekoesterd maar nu besloot ik om mij over dat A. te gaan ontfermen. In het korte gesprekje wat ik daarvóór al met hem had gevoerd was mij duidelijk geworden dat hij kort voor zijn vakantie stond. Bovendien was ik daarbij zo aardig geweest om voorzichtig te informeren of het dragen van gebruikssporen daarbij wel wenselijk zou zijn. Met zijn antwoord had hij mij meteen buiten spel gezet. Eigen schuld, deze fout maak ik nooit meer.
    Dus met de zweep in ruststand en met enkele folter-instrumenten dieper in mijn tas verborgen zocht ik met hem een rustige plek in het heterozaaltje op om elkaar eens wat dieper in de ogen te gaan kijken.
    A. is een lieve vent maar het blijft een onbetrouwbare vlegel. Het is bekend dat ik een zwak heb voor foute mannen dus binnen no time zaten we te tongen en te friemelen. En tijdens dat friemelen werd mij al snel weer duidelijk dat er niets rekbaarder is dan het mannelijke lid. Wat er die middag al indrukwekkend van formaat had uitgezien begon nu toch wel bedreigende proporties aan te nemen. Dus ik besloot er een oraal onderzoek aan te gaan wijden. De eerste benadering, hij zittend in de bank en ik, ongevaarlijk, op knietjes voor hem bleek het al gauw anatomisch niet te gaan redden. Mijn keel had gewoonweg nog niet voldoende ruimte voor dat enorme ding. Dus ik nam plaats naast hem in de bank en benaderde mijn uitdaging deze keer meer vanaf de bovenkant terwijl ik mijn billen uitnodigend in zijn gezichtsveld manoeuvreerde. Deze keer lukte het wel om zijn eikel voorbij het knelpunt in mijn keel te sturen. Anatomisch beschouwd ook de meer logische benadering. Deep-throat was een feit. Intussen boorden zich zijn vingers in mijn kontgaatje en ik genoot er van. Ik moet nog steeds grinnikken om wat die onverlaat toen tegen me zei. Het zal niemand verwonderen dat woorden bij de seks heel gevoelig kunnen vallen en ook ik ben kort voor de climax wel eens iemand aangevlogen omdat hij juist op dat moment iets heel stoms over zijn lippen bracht. Maar dit was van een ander kaliber en het was tekenend voor de hele ontspannen situatie tussen ons op dat moment.
    “Volgens mij voelde ik daarjuist een paar stembandjes voorbijschuiven”
    Het ijs tussen ons hoefde sinds de eerste keer al niet meer gebroken te worden maar nu was het eind helemaal zoek. Helemaal raak! Speelmaatje!
    Maar intussen was het probleem voor mij alleen maar groter geworden. Nog met die pijnlijke bestijging in mijn achterhoofd kort daarvoor, kon ik nu mijn ogen niet meer afhouden van iets wat toch beduidend groter was dan datgene eerder die middag en wat inmiddels in lengte verder reikte dan het gereedschap van mijn lover. Maar ja, dat wat ik zag was voor mij een uitdaging en uitdagingen ga ik nu per definitie niet uit de weg. Al gauw bestond er overeenstemming over de te volgen volgende stap. Ik maakte mij wel zorgen over de maat van het condoom maar meneer bleek zijn eigen confectiemaat te voeren. Maar ik vond het edelmoedig dat dit monster mij de gelegenheid bood om mijn lot in eigen hand te nemen dus terwijl hij op de bank bleef zitten besteeg ik hem en liet ik mij kreunend afdalen tot op zijn niveau. Ondanks het forse maatverschil met eerder die middag kwam er deze keer geen enkel protest meer van daarbinnen. Schaamteloos zoog men daar dat apparaat steeds dieper naar binnen en binnen de kortste keren hing ik op de grens van anaal klaarkomen. Lékker hebben we geneukt die middag en toen wij van positie veranderden, waarbij hij mij van achter op zijn hondjes nam, drong hij nóg dieper in me door. Gewoon omdat de schurk het hoogteverschil met het bed in het midden van het zaaltje benutte om mij, geknield op de bank, er nóg meer van langs te geven bij iedere stoot. Later heeft hij er zelf de benaming ‘interne stokslagen’ aan gegeven en ik kan dat alleen maar beamen. En onschuldige ik, lag daar op mijn knietjes en ik incasseerde het. Zo geil als boter.
    Voor de finale ging het condoom af en binnen no time vloeide het zaad over mijn gezicht en over mijn hele bovenlichaam. Ik heb in hoogtijdagen zeker geen slechte opbrengst maar dit sloeg werkelijk alles. Ik kon het ook niet laten om mijn tong op verkenning uit te sturen naar de smaak. Mijn beslissing op dat moment.
    En daarmee voor mij ook mijn minst grote probleem voor die dag.
    Ik was gekomen om A. te bestraffen en ik werd door A. de les gewezen. Dat zit me dwars.
    Onbeschoft, onvergeeflijk en niet voor herhaling vatbaar. Lieve A. ik heb nu mijn plan met jou uitgezet.
    Rommel rustig verder, maar jij ontkomt mij niet meer. Meld je maar voor de afhandeling.
    Daarna had ik mijn kennismakingsdate met J. van het goede jaar. Ook weer een supermooie klik met een mooie grote vent. Zijnerzijds met verborgen Dominante capacieiten. Spannend! Een superhoog libido mijnerzijds op weg naar de sling maar op het moment supprème begaf dat het. Zo te zien was mijn bottom-kant de laatste tijd teveel verwend geweest. You get some, you loose some…
    Mijn top-kant belooft beterschap 🙂
    XXX, Saddah

    #7713
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    ??? topper ???

    #7717
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Dank je voor dit mooie verslag en ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad.

    #7718
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Graag gedaan Axel, ik heb het wel zeker naar mijn zin gehad. Maar mijn zin vraagt nu om meer… En bovendien vallen daar ook nog een paar appeltjes te schillen… Ik gok op September. Meld je maar even via pm voor de details.

    #7829
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Leuk verhaal

    #7830
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Leuk verhaal lieverd, Het is altijd fijn met jou

    xx

    Bibi

    #11239
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    super super geil weer

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account