Donderdag 29 Augustus Trans-Travo-CD-dag

Dit onderwerp bevat 21 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #9637
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Gewoon lekker langs komen en jezelf zijn
    ?

    #9638
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Het ziet er na uit dat ik morgen ook aanwezig ben 🙂

    xxxx

    Bibi

    #9639
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Ook ik ben van plan om te komen morgenmiddag op de befaamde Trans Travo CD dag……..
    Heb er veel zin in en hoop weer veel medeliefhebbers en -hebsters te ontmoeten….
    Dit keer geen rubber of lederen kleding vanwege de warmte maar ik heb wel weer wat anders gevonden dat men vast wel zal kunnen waarderen…. In ieder geval liggen de geile borstjes en de grote tepels er weer helemaal zichtbaar bij en zijn dus weer klaar voor om lekker verwend te gaan worden door een ieder….hihihihi

    Voor nu alvast een dikke knuffel en mooie dromen.
    Misschien wel natte als jullie aan mij denken!

    Liefs,

    Kimmie

    #9640
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Ik kom ook weer een keer kijken en wie weet wordt ik verleid. Ben er rond 15.00 uur

    #9645
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Het was supergezellig en geslaagd. Echt druk en veel mooie travo-dames. Ik had een onvergetelijke ervaring met Fleur en ben door de vrouw van een stel heerlijk klaargetrokken. Eeen fontein zaad mocht ik over haar tieten spuiten.
    Heerlijke middag! Voor herhaling vatbaar!

    Geile groet,

    Dirty Harry

    #9648
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Beste / Lieve Allemaal,

    Graag wil ook ik hier mijn hartelijke dank uitspreken voor de heerlijke middag welke ik gehad heb!!! Het was echt weer lekker ouderwets druk, super veel mensen, leuke en prachtige, spannende travestieten en mooie dames waren aanwezig… Ook aan mannelijk schoon ontbrak het niet. Er was superveel actie en dus volop genieten van en met elkaar! Zelf dank ik mama dat ze mijn outfit nog kon repareren want anders was mijn dag in het water gevallen en nu kon ook ik weer lekker genieten! Verder wil ik iedereen danken met wie ik samen ben geweest en wat leuks heb ondernomen…. Het was weer zeer gevarieerd en super spannend. Blij ook dat ik weer een aantal mensen tevreden kon stellen, dat houden we er dolgraag in…. Voor nu veel liefs en tot een volgende keer maar weer. Aanstaande maandag ga ik voor het eerst, als alles goed gaat tenminste, naar de achterklap maandag…. Ben benieuwd….

    Dikke kus,

    Kimmie

    #9649
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat een super leuke en enthousiaste reactie allemaal, op naar de volgende gezellige dag en voor de mensen die aanstaande Maandag 2 september aanwezig zijn tot Maandag en anders tot snel op een van de andere dagen

    Team Marilyn

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account