Donderdag de 28e

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.

  • Auteur
    Berichten
  • #9115
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Aantrekkelijke sportief gebouwde man met echt grote en harde pik zou donderdag graag aandachtig leeggezogen willen worden. Kalm, met wederzijds respect en met een spetterend hoogtepunt in overleg.
    Welk aantrekkelijk zusje met diep keeltje kan mij aan? Groeten, uw gentleman.

    #9120
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    mmmm ik, geheel in lak, heb jou weleens leeg gezogen in de grote zaal. Ik weet niet hoelaat jij er bent en of ik op tijd ben maar…. zusjes ik kan deze gentleman aanbevelen…

    #9121
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Dankje Lola!
    Ik weet nog niet hoe laat ik mijn fikse vuurtoren laat stralen donderdag.
    Misschien zien we elkaar in de spannende schemering.
    En anders is er wellicht een ander fijn lichtmatroosje dat zich eens lekker gulzig op mijn gloeiende gladde paal wil storten. Kan niet wachten…
    Liefs zusjes,
    P

    #9131
    Profielfoto van kinkmj kinkmj
    Deelnemer

    IS er nu nog iemand ik in cockring lak catsuit corset en lak laarzen gekleednullik

    #9133
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Was voor het eerst heb super genoten vandaag zeker voor herhaling vaatbaar. Kom gauw nog een keer Kus Jade

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account