Donderdag 9 januari was lekkerrrrr

Tags: 

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden, 4 weken geleden door Profielfoto van George6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van Charlene
    charlene
    Deelnemer

Kom sinds juni regelmatig naar de travomiddagen hier en afgelopen donderdag was het weer zover. Ga normaal fully dressed over straat, maar vanwege het weer had ik wat meer aangetrokken. Bij binnenkomst even gekletst met Steffani waarbij Travofan aansloot omdat hij met mij afgesproken had. Met hem meegegaan en een bankje opgezocht rechts in de grote zaal. Ongeduldige en supergeile Travofan dook gelijk op mij, zijn handen en mond waren overalen er waren wat andere heren bij komen staan. Inmiddels was aan mijn linkerzijde miss Annelotte komen zitten waar ik heerlijk mee gezoend heb terwijl ik aan alle kanten betast werd. Travofan had mij inmiddels op mijn rug getrokken met de beentjes gespreid omhoog, maar terwijl hij zijn apparaat in gereedheid bracht was een van de toekijkende vlugger en duwde zijn heerlijke harde pik keurig in een condoom verpakt voorzichtig in mijn nauwe kutje en neukte er heerlijk op los tot hij klaarkwam en vertrok aangezien mijn kutje nu toch wijd openstond kon Travofan zijn lange dikke harde pik zonder problemen naar binnen schuiven en weer werd ik geneukt en was nog maar net binnen. Tussendoor miss Annelotte nog gepijpt. Daarna pauze aan de koffietafel, daarna weer op zoek naar nieuwe aktie. Kwam in een kamertje Els tegen ook nog even mee gespeeld, ze is echt supergeil maar een echte bottom, heb nog een poging gedaan haar te neuken maar mijn clitje miet dasr meestal niets van hebben.
    Het werd wat stiller even op het bed gelegen met de beentjes wijd maar alleen wat kijkers zonder aktie. Dan maar op de sling gaan liggen kwamen er wel 2 mannen op af, blijkbaar hebben ze bij een tgirl met beentjes wijd in de sling toch wel het idee dat deze op zoek is naarcwat geile actie tussen haar benen. Een van de heren probeerde mij te neuken maar ook zijn pik kwam niet op gang, misschien wel omdat de andere heer mijn clitje aan het verwennen was en dan groeit ze wel,nzo heerlijk om daar verwend te worden. De andere heer bood vervolgens zijn pik bij mijn mond aan en heb hem lekker afgezogen. Nadat beide heren vertrokken waren kwam Travofan weer uitgerust langs met een zwiepende penis, ik was nu zo geil geworden dat ik hem er weer rap in wilde hebben, maar eerst een paar fotos gemaakt omdat er verder niemand in de buurt was. Na deze beurt ben ik met trillende beentjes naar de koffietafel gestrompeld voor een lange pauze, poosje met miss Annelotte gekletst en choco gedronken, lekker zoet goed voor de energieopbouw. Nog even een rondje dan was verder weinig aktie meer, wel weer Els gevonden in een kamertje die uit lag te rusten. Netjes gevraagd of ik die lekkere pik in mijn mond mocht nemen hihihi,nwat denk jezelf zei ze. Ze bkijft lekker lang hard en na een tijdje vroeg ze of mijn kutje nog wat aktie aankon, nou graag hoor. Nou dat heb ik geweten ze kan heelmlang doorgaan en kwam echt luidruchtig klaar terwijl mijn clitje flink lekte. Nog even nagekletst, waarbij ins door een heer gevraagd werd stil te zijn of aan de koffietafel te gaan kletsen, aksof wij daar alleen warennom te ouwehoeren. Maar toch maar gedaan was al 7 uur, kwam nog een late tgirl binnen metvzijn drieen een bakkie gedaan en op huis aan. Was echt een hele lekkere drukke middag heb weer genoten. Groetjes Charlene een blonde geile krullebol,

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Travo Fan travofan
    Deelnemer

Het was lekker geil zich mmmmm
    Herhaling is goed optie . Triootje met 2 travo’s is een fantasie die wil ik graag mee beleven

Profielfoto van Charlene charlene
    Deelnemer

We gaan het zien, ik kom waarschijnlijk alleen nog naar de themadagen. Ben afgelopen donderdag naar club mystique en dat was zon geweldige ervaring. Daar wil ik meer naartoe en dan moet ik kiezen. Is ook elke 2e donderdag vd maand.
    Groetjes Charlene

Profielfoto van Knorretje knor035
    Deelnemer

Hoi Charlene, welke Club Mystique ben je geweest? Waar? Ik weet alleen dat er een was in Amsterdam, maar die zou dicht zijn sinds ongeveer 2023…

Profielfoto van Charlene charlene
    Deelnemer

Hoi knorretje, ik ben naar club mystique geweest in Rucphen.
    Het was voor mij de eerste keer naar een club, dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar voor mij was het top grtjs Charlene xxx

Profielfoto van tvsilvia65 tvsilvia66
    Deelnemer

Toch ook maar eens op een donderdag naar Marilyn komen mmmmmmm

Profielfoto van Knorretje knor035
    Deelnemer

Dank je Charlene, voor de uitleg. Van die club in Rucphen met zelfde naam had ik nog nooit gehoord! Fijn dat je er goed geniet!

Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

@ Silvia,kom dan de 27e…..
    De travo dag.
    Gezellig,veel leuke mensen…..

XX G

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account