Donderdag 8 Mei Trans travo en cd dag

Dit onderwerp bevat 22 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week, 2 dagen geleden door Profielfoto van Wendywendy32.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve liefhebbers, fijne beauties en nieuwsgierige zielen,

Zoals jullie van ons gewend zijn, openen wij elke tweede en laatste donderdag van de maand onze deuren voor iets bijzonders…
    Trans, travo’s en crossdressers zijn dan het stralende middelpunt tijdens een dag vol sfeer, spanning en vooral: samen genieten.

Op donderdag 8 Mei is het weer zover…
    Team Marilyn staat te popelen om jullie te verwelkomen voor een heerlijke, zinnenprikkelende dag in een warme en open sfeer.
    Laat je betoveren door fijne gesprekken aan onze koffietafel, waar tips, geheimen en ervaringen worden gedeeld alsof we elkaar al jaren kennen.
    Een hapje, een verfrissend alcoholvrij drankje, een zachte blik, een ondeugende glimlach – alles is aanwezig om je op je gemak te laten voelen.

Is het je eerste keer? Laat het ons weten bij de balie, we zorgen dat je je meteen thuis voelt.
    Verklede dames, dames en stellen genieten zoals altijd van gratis entree – meld je wel even aan bij onze balie, dan doen wij de rest.

We hebben een omkleedruimte voor wie zich wil transformeren en stralen, en kluisjes zijn gratis te gebruiken (alleen €5,- borg voor de sleutel).
    Een handdoek is verplicht – ook aan onze koffietafel, voor ieders comfort en hygiëne. Je mag er natuurlijk zelf eentje meenemen, of bij ons eentje verkrijgen voor slechts €2,50.

Kun je er deze keer niet bij zijn? Geen zorgen… De volgende verleidelijke donderdag is op 22 Mei.

Dus, twijfel niet… Laat je zien, voel je vrij, en kom genieten van een van de meest bijzondere en intieme dagen van de maand.

Met liefde,
    Team Marilyn ????

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Xana xana
    Deelnemer

Mmm nu al zin in ik kan op deze dag en probeer dit keer vroeger te zijn 🙂 xx Xana

Profielfoto van Riilex rick
    Deelnemer

Wat draag je als (hetero) man op zo’n dag? Ik ben alleen in andere cinema’s op ‘naaktdag’ geweest.

Deelnemer

Hay Rick,

Draag wat je wil gisteren liepen er ook gewoon mannen gekleed of in hun fetish kleding. Doe wat je wil en draag wat je wil of geil vind

Xxx Xana

Profielfoto van geilnaakt geilnaakt
    Deelnemer

Hallo, ik denk ook dat ik 8 mei een bezoekje ga brengen aan de cinema. Ik ben een cd en draag dan een sexy lingeriesetje…..wie komt ook??

Profielfoto van geilnaakt geilnaakt
    Deelnemer

Wordt nu al geil als ik eraan denk om lekker rond te paraderen

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Ik ga niet aanwezig zijn, wel heel veel plezier gewenst.

Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

Ik zaadgeil sletje ben van weer eens langs te komen rond 13 uur

Profielfoto van travotanja travotanja
    Deelnemer

Ik ben er donderdag 8 mei
    Tanja

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Zal donderdag ook aanwezig zijn weer bij Marilyn, ja heb de spullen bij me, gebruik ze graag ook, dus vraag me even als je wil gaan genieten van zaken die jij graag mee wil maken. Zal niet alleen pijn zaken bij me hebben, veel zaken voor genot zitten ook in mijn tas en ook massage olie.

Profielfoto van Vivonne Vivonne
    Deelnemer

Lieve allemaal

Ik hoop as donderdag er ook weer te zijn, denk vanaf 1 uur.

Liefs en tot donderdag

Vivonne

Profielfoto van Wendy wendy32
    Deelnemer

Tv slet kom voor de eerste keer en laat me gebruiken en doe alles wat je wil!

Profielfoto van Marieke CD mariekecd
    Deelnemer

Ik hoop dat ik donderdag ook aanwezig kan zijn. Zou m’n eerste keer worden…. Ben erg benieuwd

Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

Welkom Marieke, ik zal er ook zijn.xxxrene

Profielfoto van Peter80 peter80
    Deelnemer

ik ga mijn best doen om er morgen een uurtje te zijn!

Deelnemer

hay

Ik red het denk ik toch niet door omstandigheden, maar wens jullie veel sex fun en plezier maak er een feestje van.
    Volgende keer meer geluk hoop ik xxxx

Xana

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account