Tags: Trans-Travo-CD dag
Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden, 2 weken geleden door tony.
-
AuteurBerichten
-
mei 26, 2023 om 6:30 pm #16856
sexcinema
SleutelbeheerderDonderdag 8 Juni
T-T-CD & liefhebbers hiervan dagBeste Cinema bezoekers,
DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND 8 Juni IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
Wij beschikken over een omkleedruimte.
Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
We hopen jullie allemaal te zien! Kom je voor het eerst bij ons, meld dat dan even bij de balie, dan maken we je even wegwijs bij ons!DONDERDAG 29 Juni (DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
Liefs,
Team Marilynjuni 4, 2023 om 7:53 am #16887MrRinus
DeelnemerIk ben van plan om te komen en 3 geile travo sletten willen mee, dus kan weer een geile bedoening worden, mijn slavin is voor gebruik, tressa moet dienen de Meester. Ook zal er een travo switch mee komen met ons, plus een nieuwe travo uit de omgeving. Hoop dat ons mammie weer beter is, weer veel leuke geile mannen aanwezig zijn bij de mooie en geile bios Marilyn.
juni 4, 2023 om 10:45 am #16889birene
DeelnemerIk kom ook Rinus, lekker in de sling laten Pijpen of als slet laten rondleiden aan riem lijkt me Geil geblinddoekt 🤪 xxxxrene
juni 4, 2023 om 2:03 pm #16890william
DeelnemerBlijft bij uitstek de 1 vd meest uitdagend fraaie dagen om te bezoeken en zal dan ook zeker weer ondeugend mee komen genieten met de “dames” 💃🏻
juni 6, 2023 om 3:58 pm #16901mikee
DeelnemerWelke van de dames is er aanstaande donderdag zeker allemaal aanwezig en willen mij rondleiden in de bios? Eerste keer voor mij… Ik ben er hooguit rond half 5 mss iets eerder.
Gegroet Mike
juni 6, 2023 om 7:33 pm #16905amanda
DeelnemerHi, Ik ben nieuw hier. Ben een geil sissy sletje en zou graag eens naar de cinema willen komen. Is er een zusje die mij wegwijs zou willen maken? X Amanda
juni 7, 2023 om 2:31 pm #16908MrRinus
DeelnemerDoor bezig heden kan ik niet komen en mijn onderdanen komen dan ook niet, we gaan weer voor laatste donderdag weer
juni 8, 2023 om 11:15 am #16909mikee
DeelnemerBen van plan de cinema te bezoeken vandaag mits er leuke dames/Tgirls aanwezig zijn die mij willen rondleiden door de cinema. Hoop wat van jullie te horen
Gegroet, mike
juni 8, 2023 om 9:33 pm #16915karolientv
DeelnemerVandaag de cinema weer eens bezocht. Weer veel nieuwe mensen leren kennen. Weer ontzettend genoten.
juni 9, 2023 om 5:51 pm #16920tony
DeelnemerHallo…ik ben nieuw hier en morgen ben ik van plan om naar Marilyn te gaan, ben benieuwd of er lekkere tgirls aanwezig zullen zijn
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.