Dit onderwerp bevat 9 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door Ruud jansen.
-
AuteurBerichten
-
juli 29, 2024 om 2:24 pm #18957sexcinemaSleutelbeheerder
Beste cinema bezoekers,
Zoals jullie van ons gewend zijn, hebben wij de 2e en laatste Donderdag van de maand Trans- Travo & crossdressers dag. En voor alle liefhebbers hiervan.
Donderdag 8 AUGUSTUS is het weer zover…
Team Marilyn heet jullie weer welkom voor een geile en gezellige dag onder het genot van een hapje en een alcoholvrij drankje. Aan onze koffietafel is er altijd ruimte om tips en tricks en ervaringen met elkaar te delen wat een warm en welkom gevoel geeft. Is het de eerste keer meld dit dan even bij de balie en dan kunnen wij je wat weg wijs maken.
Zoals elke dag hebben verkleedde “dames”, dames en stellen GRATIS ENTREE. Meld je wel even aan bij onze balie.
Wij beschikken over een omkleedruimte en het gebruik van een kluisje is GRATIS. Je betaald alleen €5,- borg voor de sleutel.
Het gebruik van een handdoek is VERPLICHT. Ook aan onze koffietafel ivm Hygiëne. Je kan een handdoek van huis meenemen, maar deze is ook voor aan de balie te verkrijgen voor €2,50.De hier op eerst volgende TRANS TRAVO & CROSSDRESSER DAG IS DE JADE&FRIENDS DAG OP ZATERDAG 10 AUGUSTUS
Dus aarzel niet en kom gezellig naar een van de leukste donderdagen of zaterdag van de maand.
Groetjes Team Marilyn
augustus 2, 2024 om 7:10 am #18970ladyjaneDeelnemerTravodame LadyJane© komt
donderdag 8 augustus
met lang rood haar
naar de T-dag van Marilyn.
Ze heeft belangstelling voor
Stoere Stevige Mannen:)augustus 3, 2024 om 12:32 pm #18972lisatvDeelnemerHeel veel plezier voor wie gaat 8 aug , helaas kan ik dan niet. Maar ga zeker proberen laatste Donderdag 29 aug wel te gaan. Is mijn eerste keer en veel leuke verhalen gehoord. Lijkt me erg spannend.
augustus 4, 2024 om 10:49 am #18973george6DeelnemerZeker lekkere Lisa.
Een aanrader de 29e.
Helaas kreeg ik geen vrij,maar zal in de maand September of Oktober er ook weer een keertje bijzijn.
Spreek je gauw weer op de chat.
XX Jaugustus 5, 2024 om 5:08 am #18974gedweeDeelnemerIk ben er ook op 8 augustus, vind het fijn als er stoute dingen met me gedaan worden, tot donderdag
augustus 5, 2024 om 10:28 pm #18977travotanjaDeelnemerWie komt er donderdagmiddag ook ?
augustus 6, 2024 om 6:51 am #18978jocaryDeelnemerWie weet of Vivonne er donderdag ook is ?
Zou deze prachtige Milf graag weer eens willen neuken
augustus 7, 2024 om 8:28 pm #18982VivonneDeelnemerDag allemaal Ik ben er donderdag 8 augustus ongeveer vanaf 12.15 uur.
Jullie ook?
Liefs
Vivonne
augustus 8, 2024 om 6:41 am #18983ladyjaneDeelnemerGezellig Vivonne. Je bent het geilste Milf-je van de klas:)
Tot straks.augustus 8, 2024 om 7:26 am #18984Ruud jansenDeelnemerHallo,
Ik heb een vraagje voor alle geile en gezellige travo,s.
Normaal gesproken ben ik er nooit op een travo dag.
Gaan er op deze dag ook nog geile avonturen gebeuren of zijn jullie gewoon gezellig onder elkaar?Ik zelf ben bi en vind het geil om mij geblinddoekt door de ruimte te begeven op weg en ontdekken naar naar geile sex.
Is dit dan de goed dag voor mij????????
gr Ruud. -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.