Donderdag 31 januari T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

Tags: 

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van erasmus59erasmus59.

  • Auteur
    Berichten
  • #8943
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 31 januari T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    Het is weer bijna zover, DE LEUKSTE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!
    DONDERDAG 31 januari
    De laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel. 😉

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #8975
    Profielfoto van Paardelul Paardelul
    Deelnemer

    Ik ga straks, hoop dat het gezellig druk is met lekkere dames!

    #8976
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Ik was er gistermiddag en het was supergeil met de heren en supergezellig me de ‘dames”. Topmiddag dus xxx

    #8992
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Graag wil ik, TV kim, dit keer in het rood leer met zwart masker met witte staartjes, iedereen heel hartelijk bedanken voor hun liefde, aandacht, knuffels, klapjes, zoentjes, en wat al niet meer! Het was erg gezellig zoals altijd en ik heb veel leuke mensen gesproken of/en ermee gespeeld!
    Graag ook een woord van dank voor de geweldig lieve verzorging vanuit Marilyn zelf. Ik gebruik er meestal niets van maar dit keer was ik toch heel erg blij met het lekkere koele drankje na al het vocht dat ik verloren was hihihi… hoe dan ook heel erg lief dus. Heb deze keer wel de liefdevolle aandacht van onze vaste Meester moeten ontberen……..

    Knuffel voor allemaal en tot een volgende ontmoeting!
    Liefs,
    Kimmie

    #8993
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    Misschien nog wat vroeg als ik dit zit te tikken, de TV/CD dag is nog bezig maar ik was er al vroeg, zo rond 12u. Via deze site en Bull had ik met een paar mannen afgesproken in de Marilyn. Je moet echter maar afwachten of en wie er komen opdagen, er zitten helaas veel mannen tussen die het geil vinden af te spreken en niet te komen. Maar gelukkig was het mannetje met het zweepje er weer, na eerst even met mijn tepels te hebben gespeeld, nam hij me mee naar de sling. Ik moest er in gaan liggen en hij begon steviger met mijn tepels te spelen, trok er steeds harder aan. Ondanks dat ik regelmatig moest gillen van de pijn was het ook ook geil en opwindend. Tijdens het spel kwamen er gelukkig mee mannen binnen maar veel aktie leverde dat niet op. Wel wat kijken en een enkele streling over mijn netkousen. Terwijl ik ook met het zweepje kreeg en de blote hand waren er toch een paar mannen binnen gekomen waar ik mee had afgesproken. Ze mengde zich in het spel en ik kreeg een pik in mijn mond terwijl ik ook heerlijk gepijpt werd dat allemaal terwijl ik de zweep voelde en er flink aan mijn tepels werd getrokken. Helaas kwam de man snel klaar en kreeg ik even pauze. Maar niet voor lang ik belande op het bed in de homo zaal en begon weer een man te trekken, ook de man die klaargekomen was kwam erbij. Terwijl ik beide verwende met handen en mond kwam ook de meester weer. Hij beval me op de knieën en ik moest pijpen, diep. Terwijl ik dat deed moest ik regelmatig pijpen zo ver ik kon. Regelmatig moest ik kokhalzen maar het lukte. we verhuisde weer naar de sling, hierbij voelde ik vele handen, er werd aan mijn tepels getrokken, aan mijn kontje gezeten aan mijn pik getrokken en ik voelde ook weer de zweep. Ik werd bloedgeil. Condooms en glijmiddel had ik al klaar, je weet nooit. En ja een van mijn dates, degene die ik diep moest pijpen, wilde me ook neuken. Hij pakte een condoom en ging me neuken. Dat terwijl links en recht van mij twee mannen kwamen staan. de linker wilde niet neuken maar had een stijve, deed er een condoom om en terwijl ik het trok, hij keek hoe ik geneukt werd, kwam hij klaar. De ander man wilde ook graag neuken, had zelf een condoom, deed die om, en in een keer ramde hij zijn pik naar binnen. Man wat deed dat zeer, hij was nogal dit geschapen terwijl zijn voorganger veel minder dik was. Maar ik kon hem hebben en de pijn trok weg, natuurlijk. was niet de eerste keer, maar wel onverwacht. Terwijl hij pompte en bijna klaar kwam vroeg hij: mag ik in je gezicht klaarkomen? Natuurlijk mocht hij dat. Hij klom op de bank, deed zijn condoom af en spoed alles in mijn gezicht terwijl ik in de sling lag. Heerlijk. Jammer dat het daarna afgelopen was, ieder vertrok. Ik heb mijn lingerie, rokje enz uitgetrokken, heb het zaad met papier verwijderd. Man wat was het veel. Daarna nog even gewassen aan het fonteintje. (een lekker douche/wasruimte zou heerlijk zijn) en daarna aankleden. Ik heb heerlijk genoten en was voldoen, kijk uit naar het volgende bezoek aan Marilyn. Hoop dat de mensen die vanmiddag erbij waren ook genoten hebben en wie weet tot een volgende keer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account