Donderdag 30 Juni Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #13790
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 30 Juni
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    Het mag weer!!! DE LEUKSTE DONDERDAGEN VAN DE MAAND!

    DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND 30 Juni IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    DONDERDAG 14 Juli (DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    #13796
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Deze dekhengst hoopt donderdagmiddag 23 juni wat geile snollen te treffen! Wie wil er verwend worden?

    #13931
    Profielfoto van Karolien TV karolientv
    Deelnemer

    Hoi allemaal, ik ben zojuist lid geworden van het forum en wil a.s. donderdag voor het eerst de club als travo bezoeken. Ik heb gelezen dat er een kleedruimte is dus daar kan ik me omkleden als geile Karolien. Ben nog nog bij Marilyn geweest dus ik vind het razend spannend. Ik hoop dat er zusjes zijn die mij een beetje begeleiden zodat ik de zenuwen een beetje in bedwang kan houden. Zie er nu al naar uit.

    #13935
    Profielfoto van gelaarsdekater gelaarsdekater
    Deelnemer

    Wil graag geneukt worden door de geile anonieme Dekhengst! Ben er vanaf 12.00 uur. Te herkennen aan lang haar en laarzen.
    Ik heb een lekkere soepel kontje dat goed te neuken is.

    #13941
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Komen er ook nog mannen donderdag?

    Kuzzzz
    Yennie

    #13942
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Donderdag ben ik daar ook, als alles goed is gaat slavin paula me rijden, deze onderdaan weet hoe het is daar op donderdag, hoop weer op leuke travo’s , heb de vorige laatste donderdag erg genoten. Heb zaterdag hier thuis de travo’s veel geschonken, deze dag is voor mij.

    #13945
    Profielfoto van gelaarsdekater gelaarsdekater
    Deelnemer

    Ik ben er voor je! Tot donderdag

    #13946
    Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

    Zal er ook weer eens sinds lange tijd zijn as donderdag.
    Heb dr zin in!

    #13947
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Hallo donderdag ben Ik ook weer lekker te gebruiken door geile Grote zaadpikken pijpen slikken en neukbaar hele middag en avond lig ik klaar in de kleine darkroom in latex kousen en rokje en heb oogmasker op en wacht totdat Ik pikken in me gedrukt krijg.ik ben slaafs en een meester is welkom evt met halsband dien Ik meester.xxx ❤️slet Renske

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account