Donderdag 29 november T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #8763
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,

    Het is weer bijna zover, DE LEUKSTE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DONDERDAG 29 NOVEMBER
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Dus zet het in je agenda!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    #8777
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Gaan er as donderdag nog sexy hooggehakte pijpgrage tv/tg’s naar de bios?
    Ik hoor het graag..via een privebericht kan natuurlijk ook.
    Groeten Pim zie profiel

    #8778
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Misschien kan ik je daarmee helpen.
    Heb er veel ervaring mee.
    Lekkere zuigkus,
    Nicole

    #8779
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Aha Aha ik laat me graag verrassen 😉 xx

    #8780
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi lieve mensen ik stel me graag beschikbaar als geile sperma opvang slet ik ben er eind van de middag in geile Lycra kleding met mooie borsten
    Gr Rien

    #8781
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ik ben er morgen al in lycra. Rond 6 tot 8

    #8791
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Dat klinkt goed spannend Peter..helaas was ik verhinderd.. dan extra zuur als ik jou moet geloven.
    Gelukkig heb je genoten.. ik zou Yvonne en Josephine ook wel eens live mee willen maken 😉 Grt Pim

    #8792
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Graag wil ik iedereen nog even heel hartelijk bedanken voor alle liefdevolle aandacht, de heerlijke wellust, de mooie dames, vriendinnen, vrienden, de geile blikken en pikken, een fijn SM spel met onze lieve meester uit het Zuiden, alle verzorging , fijne gesprekken, hete daden al dan niet in het donker, zelfs een drankje ontbrak niet dankzij onze lieve gastvrouwen.

    Kortom, het lijkt mij dat een ieder het zonder meer naar de zin zal hebben gehad, voor mij persoonlijk geldt dat zonder meer, het was een heerlijke dag! Nu maar weer dromen van een volgend bezoekje…..

    Liefs en dikke kus voor iedereen van Kim TV de in het zwart met rood geklede rubber travestiet met rubber masker en paardenstaartjes!

    #8793
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Kim, het was zeker gezellig ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account