Donderdag 29 december 2022 Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 22 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door Profielfoto van Reginamaidregina.

  • Auteur
    Berichten
  • #15122
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 29 december 2022
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE laatste DONDERDAG VAN DE MAAND 29 december IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    DONDERDAG 12 Januari (DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #15138
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ook deze hengst komt van stal om met piek en klokkenspel onze de lieverds het flink naar hun zin te maken! ?

    #15139
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Op gepaste wijze het oude-jaar uit en nieuwe-jaar inluiden! Wie bespeelt mijn klepel? ? Bi-Top – midden 40 – geen BBS, 1.75 mtr. – 75 kg. – 17 cm en potent!

    #15144
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

    ik kom ook gr

    #15188
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Heerlijk om zo het nieuwe jaar vast in te luiden. Gemaskerd in een minirok. zin in

    #15200
    Profielfoto van sabrinaw sabrinaw
    Deelnemer

    ik ben er ook van de partij

    #15204
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Donderdag de laatste travodag van 2022 ben ik weer daar, denk dat velen nog willen genieten, heb mijn spullen bij me, weet dat ik die dag moet gebruiken. Hoop dat jullie gaan genieten en nog aan onze vorige keer zieke mammie denken. In 2023 zal ik de eerste dag lekkers maken dan voor een ieder
    We hopen op een zeer geile dag weer, waar ik weer veel lieve en lekkere vriendinnen zie.

    #15211
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Goedenavond, ben je als nieuweling ook welkom?

    #15212
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Ik denk dat ik ook maar eens ga, ben wel toe aan een goede beurt

    #15213
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Petra als nieuweling ben je zeer zeker ook welkom, het is daar gezellig en veel te doen, wie weet kun je zusjes dingen vragen dan, ga genieten zou ik zeggen

    #15214
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Hoi Petra, je bent heel erg welkom. Super gezellig!

    XXX Royanna

    #15215
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Alle lieverds van Marilyn, tot aanstaande donderdag. Het belooft een waar festijn te worden en knallen we op gepaste erotische wijze het jaar uit! Marco ?

    #15216
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane is donderdagmiddag beschikbaar voor dekhengsten.

    #15217
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Wauw. Zoveel dames gaan er heen. Zijn er dan wel genoeg mannen om al die dames te bevredigen? Kan ik dan n8et beter als cd slet een andere keer komen?

    #15220
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ik weet wel zeker dat er genoeg mannen zijn hoor, de vorige laatste donderdag van de maand waren er meer als 60, ook later in de avond, met twee stellen. Het wordt zeker een geile bedoeling, helemaal als alle mannen komen die mij hebben beloofd op de chat, hahahahaha dan is de zaak te klein, maar we kennen het wel tussen beloven en komen
    Zie jullie morgen hoor, naast mijn BDSM spullen heb ik wel lekkers bij me nog meer, en hoop veel lekkertjes daar te ontmoeten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account