Donderdag 28 Oktober Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 18 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #12491
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,

    Het is weer bijna zover,
    DE Laatste DONDERDAG VAN DE MAAND!
    DONDERDAG 28 OKTOBER 2021

    De tweede EN laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de tweede en laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!?

    We hopen jullie allemaal te zien! Wij moeten er wel bij zeggen, wij hanteren de Covid-19 Huisregels en verwachten dan ook dat iedereen zich hier aan houdt zodat het nog steeds een gezellig dag is en iedereen er weer naar uitkijkt om hier heen te komen. Zet de datum alvast in de agenda!!!!! en wij heten iedereen weer welkom

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #12492
    Profielfoto van sabrinaw sabrinaw
    Deelnemer

    ik ben er bij , de dag na me verjaardag

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van sabrinawsabrinaw.
    #12499
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik kom ook weer, net als vorige keer. Zoek die lekkere zusjes weer met rood haar. Gr. Henk

    #12510
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag 21-10 ben ik weer in de darkroom te vinden ,wie komen er ook donderdag mij neuken ,ik pijp graag grote pikken en gek ip tongen billekoek (spanking ) trio of meer ! laat maar weten wie donderdag ook rond 14 uur komt geilen! xxxx bi rene. elke week ben ik er!!

    #12535
    Profielfoto van fantasie fantasie
    Deelnemer

    ik ga zeker komen vanaf een uur of 11:30 zal ik er zijn. Dit zou me 2e keer zijn dat ik er ben.
    Nu al heel veel zin in en ik hoop dat ik lekker gebruikt word deze dag.
    Ik zoek echt het liefst een heerlijke trio of meer die mij heerlijk gebruiken.
    ik ben gekleed in een zwarte lakoutfit en ben lekker hoerig en onderdanig

    #12538
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag 28 okt ben ik weer te gebruiken voor veel pijp en neukwerk als een echte pijp en neuk slet!
    nu maar hopen dat er weer genoeg neukers komen opdagen .
    reacties altijd welkom xxxxx birene.

    #12539
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ook ik ben niet n de middag van de partij…lekker rond tippelen op m’n rode lakhakjes en…..xxx

    #12557
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Lekker man ,je weet dat ik je graag pijp? hoop op een trio lekker gelijktijdig geneukt worden.heel graag tot donderdag ? asxxxxxx birene

    #12559
    Profielfoto van Anja Eroticon
    Deelnemer

    ik ga ook komen, zo lang niet geweest sinds corona mrt 2020, lekker samen spelen met Hanneke, ontmoet op Tgirl, zij komt ook, maar wie weet wat ik nog meer aantref. lekker in mijn nylons en lingerie, heb er heel veel zin in

    #12561
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Welkom ?

    #12563
    Profielfoto van Travo Fan travofan
    Deelnemer

    Toegaan met of zonder vaccinatie bewijs

    #12564
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Altijd beter met lijkt mij,xxxxbirene

    #12566
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Tot morgen allemaal , ben er ook vanaf plm 12.00 uur……………….

    #12567
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Fijn Tanja om je dan te leren kennen ❤️??

    #12569
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Zeker morgen middag lekker genieten je herkent me wel aan outfit ? xxxxx René van der birene ??

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account