Donderdag 28 November Trans-Travo-CD en Liefhebbers dag

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #10030
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,

    Het is weer bijna zover,
    DE LEUKSTE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!
    DONDERDAG 28 November
    De laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.
    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!:)
    We hopen jullie allemaal te zien!
    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #10042
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Hallo allemaal. a.s. donderdag is dit nette meisje weer van de partij !! Hoorde dat Mandy c.s. ook zullen komen…………

    #10043
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik heb die dag allerlei zakelijke afspraken maar ik ben zo geil. Ik overweeg zwaar om donderdag naar de travo dag te gaan. Ik ben een liefhebber van t-girls en heb ben een goede spuiter!
    Geile groet alvast en wie weet tot donderdag!

    Dirty Harry

    #10046
    Profielfoto van Prinsblond prinsblond
    Deelnemer

    Vanaf 1400 uur ben ik er ook weer bij. Benieuwd welke goedgeklede dame, liefst in hakken en nylons, ik weer lekker mag verwennen.

    #10049
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ga ook proberen te komen. Hopelijk zijn mij vrienden en vriendinnen er ook zodat we er weer een geweldig feest van maken

    #10051
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hallo allemaal. Ga voor het eerst naar Marilyn samen met TGirl Mandy. Hoop dat er veel mannen komen donderdag 28 november 2019. Wij zijn er rond 14.00 uur.

    Kom je ook? Lekker als je er ook bent.

    Kuzzzz
    Yennie

    #10058
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Dag allemaal.

    Was voor mij de eerste keer. Dank allen voor het fijne ontvangst. Voelde mij direct opgenomen in jullie vaste kring. Kom graag terug hoor.

    Kuzzzz
    Yennie

    #10066
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Yennie!
    Ik ben benieuwd naar je. Ik kon helaas niet komen, maar ken je vriendin Mandy erg goed. Ik zou het leuk vinden om je eens te ontmoeten.

    Geile groet,
    dirty Harry

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account