donderdag 28 feb.

Dit onderwerp bevat 19 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #9048
    Profielfoto van gelaarsdekater gelaarsdekater
    Deelnemer

    Was super gisteren! Lekker geneukt en ik ben regelmatig geneukt! Bedankt allemaal en tot de volgende keer!

    #9050
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Lola ik ben nog geweest maar was rond 15u alweer weg. Het was heel relaxed en geil maar jammer dat we elkaar gemist hebben.. Ik las later dat je in de file stond ben je nog wel geweest? Pim xx

    #9051
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Klopt ik was al een jaar niet meer geweest maar was ouderwets gezellig en lekker..
    Sowieso de dames hartelijk dank voor de geslaagde middag! Pim xx

    #9053
    Profielfoto van Wilma Anoniem
    Inactief

    Heerlijk gespeeld met tvkim, vivone, de krolse gelaarsdekater en diverse kerels en tv’s. Ik was er van 13:30 – 17:00 en het was weer super geil. In het begin wel erg druk. Het was ook weer prima verzorgd met hapjes en drankjes. Wat een klasse toch.

    #9054
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wat jammer en wat een pech. Helaas kon ik donderdag pas om 15.00 uur komen en toen was gelaarsde kater niet meer aanwezig. Gelukkig heb ik mij toch goed vermaakt en ben goed aan mij trekken gekomen. Was een poosje niet geweest of het was alleen voor deze dag maar de draakroom was anders. Licht dus niet zo spannend. Heerlijk veel lekkere geile dames lekker kunnen pijpen maar ook lekker gepijpt. Wat mij wel opviel was dat er een dames af en toe langs kwam met hapjes en een drankje. Wie was deze dame. Hoorde die bij het bedrijf, was ze alleen daarvoor. Want als ik probeerde contact te maken dan liep ze weg. Terwijl ze er toch prachtig en geil uitzag. Verder toch een heerlijke middag gehad met hoogte punt gepijpt te worden en dan mogen klaar komen in de mond. Ongelofelijk lekker. Kan niet wachten tot de volgende bijeenkomst.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account