Donderdag 27 maart Trans travo en cd dag

Dit onderwerp bevat 21 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 5 dagen geleden door Profielfoto van George6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Beste cinema bezoekers,

Zoals jullie van ons gewend zijn, hebben wij de 2e en laatste Donderdag van de maand Trans- Travo & crossdressers dag. En voor alle liefhebbers hiervan.

Donderdag 27 maart is het weer zover…

Team Marilyn heet jullie weer welkom voor een geile en gezellige dag onder het genot van een hapje en een alcoholvrij drankje. Aan onze koffietafel is er altijd ruimte om tips en tricks en ervaringen met elkaar te delen wat een warm en welkom gevoel geeft. Is het de eerste keer meld dit dan even bij de balie en dan kunnen wij je wat weg wijs maken.

Zoals elke dag hebben verkleedde “dames”, dames en stellen GRATIS ENTREE. Meld je wel even aan bij onze balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte en het gebruik van een kluisje is GRATIS. Je betaald alleen €5,- borg voor de sleutel.
    Het gebruik van een handdoek is VERPLICHT. Ook aan onze koffietafel ivm Hygiëne. Je kan een handdoek van huis meenemen, maar deze is ook voor aan de balie te verkrijgen voor €2,50.

De hier op eerst volgende Trans- Travo & CD dag is 10 april…

Dus aarzel niet en kom gezellig naar een van de leukste donderdagen van de maand.

Groetjes Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Hallo liefhebbers… ik kom graag weer meedoen oo deze travodag. Love to play xxx els

Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

De 27e gaat niet lukken,helaas……
    Probeer donderdag 3 April er te zijn.
    Alle dames en hun fans,veel plezier.

XX G

Profielfoto van dirtyHarryNL dirtyharrynl
    Deelnemer

Helaas kan ik er niet bij zijn. Zo jammer. alleen al voor Elsje kom ik graag! Veel plezier donderdag. Ik zal aan jullie denken!

dirty Harry

Profielfoto van Xana xana
    Deelnemer

mm moet het weer missen op die dag kom ik uit de nachtdienst dus niet handig snik

Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

Deze versa/top dame is ook weer aanwezig.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Hi wie komt er nog meer aanstaande donderdag? Ben benieuwd, xx lover

Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Super jammer maar het lukt me niet om erbij te zijn donderdag. Maar … op 3 april (dus volgende week donderdag) organiseren Regina en ik samen een lentefeestje in Marilyn dus we hopen echt dat jullie er dan ook zijn!

Liefs, Royanna

Profielfoto van Jack Meof jackmeof
    Deelnemer

Keek lang uit naar deze dag, maar ga het niet redden helaas

Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Zoals het er nu uit ziet ben ik er misschien toch bij! Erg veel zin jullie allemaal weer te zien! Maar vergeet niet 3 april in jullie agenda’s te zetten!

Liefs, Royanna XXX

P.S. ik vind het erg leuk als jullie heir op het forum of in een direct berichtje laten weten of jullie er zijn. En ik weet zeker dat mijn zusjes dat ook leuk vinden!

Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

Klopt mooie Royanna.
    Laat allemaal ff weten of je komt.
    Hoe meer tgirls het laten weten,hoe meer mannen er komen.
    En vice versa.

XX G

Profielfoto van johan johan010020
    Deelnemer

Onverwacht maar ik kom ook. Hoop weer op een groot aantal aantrekkelijke en sexy dames

Profielfoto van Travo Linda travolinda
    Deelnemer

Ik zou eigenlijk ook graag willen komen, wie heeft er zin om mij te gangbangen.
    Verder lekker pijpen en je mag je zaad over mij heen spuiten.

X

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Ja ik Meester Rinus ben die dag ook weer aanwezig, zal wat lekkers mee brengen aan de koffie tafel, maar ook zal ik de neukmachine mee nemen en nog andere leuke en geile dingen. Hoop niet dat de leuke en lekkere meiden, de machine nodig hebben veel, hoop dat er zeer leuke mannen komen, voor hun ook. Ja vraag me even dan, zal hem graag tonen verder

Profielfoto van Tv slet Miranda tvsletmiranda
    Deelnemer

Ik wil graag ook eerste keer komen Travo dag, maar na 15:00 uur, ik onderdanig en gehoorzaam tv Miranda, bijna voor alles

Profielfoto van Sissy slut dave daveg
    Deelnemer

Wie komt mij neuken en wie kan ik klaar pijpen donderdag?
    sissy fuckslave dave

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account