Donderdag 27 december T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van WilmaAnoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #8833
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,
    Het is weer bijna zover, DE LEUKSTE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DONDERDAG 27 december
    De laatste TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG van 2018

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.
    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent! 😉
    We hopen jullie allemaal te zien!

    #8843
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    In princiepe probeer ik aanwezig te zijn om weer zalig te genieten van belangstellenden.

    #8860
    Profielfoto van gelaarsdekater gelaarsdekater
    Deelnemer

    Hoi, donderdagochtend lig ik vanaf 11.00 uur klaar om te neuken en geneukt te worden. Ben te herkennen aan lang haar hoge rijlaarzen en kort jeansbroekje dat je ongevraagd naar beneden trekt, mijn benen spreid en dan je geile dikke lul in mijn kontje steekt. Vervolgens mag je me lekker lang en hard doorneuken! Wil je zelf ook geneukt worden? Geen probleem! Condooms en glijmiddel heb ik. Ben ook een liefhebber van kontvingeren en pijpen.

    #8864
    Profielfoto van ott ott
    Deelnemer

    Hoi,

    Waarschijnlijk ben ik er ook bij.
    Heb er erg veel zin in.

    Groetjes Ott

    #8866
    Profielfoto van Vivonne Vivonne
    Deelnemer

    oh ik kom ook….

    #8867
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Als Vivonne komt ben ik ook van de partij hihihihi…..Oftewel, ikkes kom ook!
    Tot vanmiddag en alvast heel veel pleziertjes daar!

    Liefs,
    Kimmie

    #8868
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve aanwezigen van de TV middag/avond,

    Graag wil ik wederom iedereen hel erg hartelijk bedenken voor alle gastvrijheid, aandacht, verzorging, liefde, spanningen en verwennerijtjes op welke gebied dan ook!

    Het was echt weer een supermiddag voor mijn persoontje en ik heb er dan ook met volle teugen van genoten!
    Was serieus afgedraaid na alle inspanningen maar zeker dus ook van de ontspanning welke jullie mij allemaal gegeven hebben.DANK ALLEMAAL!

    Een speciaal woord van dank gaat dit keer uit naar:
    De spannende vrouwelijke meesteres welke mij even heerlijk onderhanden heeft genomen met haar zweepje, klemmen en leuke ijzeren, tsja wat wat het nu echt helemaal?, een soort van massagestaafjes? Hoe dan ook het was een lekker ding, heel sensueel als je ermee gestreeld werd en pijnlijk als je ermee geslagen werd hihihi.
    De geweldige heerlijke lieve Meester uit het Zuiden welke mij zelfs zijn favoriet noemde, dank u wel daarvoor! Het was weer heerlijk!
    Uiteraard mijn lieve Vivonne welke zo lief, zacht, aardig en een lekker knuffelberinnetje is….. Haar heb ik nog verwend met een extra privé berichtje….
    De lieve hete travestiet slavin welke zo heerlijk rijdend tegen mij aan klaargekomen is.
    En uiteraard alle andere lieve mensen dames en heren, waar ik mee geklept, geknuffeld, gewreven of wat dan ook heb! hihihi….

    Heel veel liefs allemaal en dank voor de fijne middag.
    Fijne feestdagen en tot volgend jaar weer hoop ik!

    Knuffel,
    Kim
    PS. Dit keer in het leer met masker en roodbruine korte pruik.

    #8869
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik kan terugkijken op een fijne middag bij Marilyn, dankzij de belangstellende aanwezigen, vriendelijke staf en in het bijzonder de attenties en heerlijke hapjes van onze charmante gastvrouw Adele.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Kusjes,
    Nicole

    #8870
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Lieve dames,

    Dank jullie wel voor jullie aanwezigheid en leuke reacties!
    Het was weer een geslaagde drukke dag!
    We hopen jullie gauw weer te zien!

    #8880
    Profielfoto van Wilma Anoniem
    Inactief

    Donderdag 27-12 was ik voor de eerste keer op de TRAVO/CD/TRANS-dag. Ik was er van 12:00 – 16:00. Is me zeer goed bevallen. Langdurig getongd, ik ben heerlijk geneukt, ik heb geneukt, een paar man klaar gepijpt en een lekkere trans d’r kontje gelikt. Tot de volgende keer!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account