Donderdag 25 April Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 14 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door Profielfoto van AnjaEroticon.

  • Auteur
    Berichten
  • #9162
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Vanwege groot succes en de vraag hiernaar organiseren we vanaf April 2019 de gezelligste dag!!!

    Elke tweede Donderdag van de maand!
    Elke LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DONDERDAG 25 April
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.
    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    Team Marilyn

    #9185
    Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

    Leuk dat het nu 2x is, heb de laatste keer erg genoten xxx

    #9191
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik denk dat ik donderdag weer eens een kijkje ga nemen. Als ik ga (nog niet zeker) dan hoop ik op een paar leuke lieve maar toch ook stoute ”dames” net als de vorige maand. Stuur anders een bericht als je gaat dat motiveert sowieso en dan wie weet tot donderdag.. groeten Pim

    #9193
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Mag ik ook met mij vriendin komen, we proberen het in de middag.

    #9194
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Altijdlief,

    Jullie zijn van harte welkom

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #9197
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Ik ben er ook weer eens bij morgen. Heb er nu al zin in. Hoop veel pikken te ontvangen mmmmmm

    #9198
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hallo lieverds,

    Ook ik ga proberen om morgen de 25e april weer aanwezig te zijn voor jullie. Dit keer niet in het leer of rubber maar in een sexy super kort glimmend en glad jurkje……. Even iets luchtigers met deze temperaturen hihihihi….. Wel is het nog goed mogelijk om te genieten van mijn natuurlijke borsten en de supergeile grote gevoelige tepels want als een ware tepel fetisjist is dat voor mijn persooontje wel erg belangrijk. Wil graag dat deze lekker gepakt worden door allerhande vingers die erin knijpen, eraan trekken en draaien en mij op die manier opwinden……..Ik heb er al erg veel zin in en hoop jullie ook! Wellicht dus tot morgenmiddag!

    Liefs,
    TvKim

    #9209
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat een leuke berichten en voor diegene die morgen weer gezellig van de partij zijn, kijken er weer naar uit.

    tot morgen allemaal

    Team Marilyn

    #9211
    Profielfoto van dutchboy7908 dutchboy7908
    Deelnemer

    Hallo allemaal. Niks geiler dan een lekkere Trans en TV party. Ik 39/ 2 mtr/ blond/ groot zal me melden vanmiddag. Vanaf hoe laat is wie aanwezig om heerlijk te geilen?

    #9214
    Profielfoto van gelaarsdekater gelaarsdekater
    Deelnemer

    Ben er vanaf 12.00 uur!

    #9215
    Profielfoto van Anja Eroticon
    Deelnemer

    Ik was er voor het eerst. Prettig ontvangen, plezierige, gemakkelijke, open sfeer.
    Het was heeerlijkk geil. Lieve CDer ontmoet, gestreeld, gepijpt getrokken. Lekker samen gezeten.superfijne match!.
    uiteindelijk na 3u geilen met denderend spuitwerk klaargekomen bij een keiharde paal van leuke 40er.
    Zeer Voor herhaling vatbaar.
    Dank team marilyn.
    Groetjes Eroticon/Anja

    #9216
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Eroticon,

    wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad en de eerste keer is altijd spannend en moet je inderdaad maar afwachten wat je allemaal tegen komt. Dat was dus 1 grote geile feest, tot de volgende keer ( 9 Mei is de volgende)

    Team Marilyn

    #9218
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,

    Ook ondergetekende heeft zich erg geamuseerd vanmiddag op de Trans-Travo-CD dag…

    Graag wil ik dan ook iedereen die hieraan een contributiebijdrage geleverd heeft heel hartelijk danken.
    Het was echt super gezellig en erg druk vond ik persoonlijk. Weer veel “oude bekenden” ontmoet en mee gebabbeld of anderszins…..hihihihihihi…. Jammer dat ik niet iedereen bij zijn/haar naam hier ken.

    Graag ook een woord van dank voor het lieve Marilyn team en uiteraard ook een dank je wel voor onze super lieve openhartige gastvrouw. SUPER allemaal!

    Leuk vind ik het ook dat het Marilyn team zelf nu ook wat meer gaat reageren op het forum en op wat mensen hebben geschreven. Naar mijn persoonlijke mening is het belangrijk om er beweging in te houden. Keep up the good work!

    Voor nu heel veel liefs en een warme knuffel van.

    Kim

    #9220
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste tv Kim,

    leuk dat je er weer was en dat je het naar je zin hebt gehad, wij als team vonden het ook weer super gezellig en was heerlijk druk weer, ik zou zeggen tot 9 Mei en dat het dan weer net zo gezellig en geil is. En iedereen weer tevreden naar huis gaat aan de einde van de dag.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9221
    Profielfoto van Anja Eroticon
    Deelnemer

    Ben op zoek naar jou, lieve crossdresser uit omgeving Den haag, maar met brabants accent. Wij hadden een fijne tijd samen, gisteren 25 april. Je hebt een kort zwart/grijs stoppelbaardje, was gekleed als vrouw, met rode nylons en enkelhoge laklaarsjes, donkerblonde pruik, niet opgemaakt, stoppelbaardje zichtbaar.
    Rond 1630u heb je koffiemuntjes gehaald voor ons beiden. Als jij dit leest, of als een andere bezoeker op 25 april weet wie ik bedoel, wil je dit kenbaar maken,ik zou graag vriendjes met je/haar willen zijn op dit forum.
    groetjes Eroticon/Anja

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account