Donderdag 24 Februari T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van Senshi Tvsenshitv.

  • Auteur
    Berichten
  • #13186
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 24 Februari
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    Het mag weer!!! DE LEUKSTE DONDERDAGEN VAN DE MAAND!

    DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND 24 FEBRUARI IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    DONDERDAG 10 MAART (DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    #13203
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ga proberen erbij te zijn!

    #13223
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Ben donderdag de 24e ook aanwezig en hoop lekker te gaan genieten van andere Tgirls en lekkere mannen (dus niet al te behaard o.a.) Zelf Versa/Top dus met mij kan je alle kanten op (behalve de goede ?).
    See You In Marilyn ? Steffanie

    #13236
    Profielfoto van Senshi Tv senshitv
    Deelnemer

    Dat ziet er goed uit zusje travo dag mmmm ik wil nu ook een x en in me lak genieten ,maar moet die drempel over. Wie van de zusjes gaat ook voor de 1e x laat ff weten. Gaan we samen xxx senshi

    #13242
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @senshitv waarom moet het iemand zijn die ook nieuw is. Zowel Mommy als ik zullen je met open armenontvangen en je willen vertellen hoe en wat. Is altijd een heel ongedwongen en gezellige zweer in Marilyn. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn lieverd. Kom gerust en vertel aan de balie dat je nieuw bent en ze roepen een van ons erbij om je op te vangen.

    gr. Steffanie ?

    #13246
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    @senshitv eens met Steffanie….sfeer is super, mijn eerste keer ook heel leuk ontvangen! Wij zorgen voor een warm welkom! xxx

    #13247
    Profielfoto van claudia claudia
    Deelnemer

    Ik heb ook vreselijk veel zin om er weer eens bij te zijn.., ik mis Mommy!!

    #13248
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Ik zit zwaar te overwegen om vanmiddag langs te komen om te genieten van die heerlijke t-girls. Het is alleen razend druk op het werk dus ik weet niet of ik vrij kan krijgen. Wie weet tot vanmiddag en anders wens ik iedereen veel geil sexplezier toe!

    dirty Harry

    #13250
    Profielfoto van Senshi Tv senshitv
    Deelnemer

    Sorry zusjes heb privé omstandigheden nu dammm.dus moet afzeggen helaas andere x maar dan steffanie. We houden contact bedankt voor jullie berichten alle xxx

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account