Donderdag 8 september Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 6 maanden geleden door Profielfoto van dutchnylondutchnylon.

  • Auteur
    Berichten
  • #13968
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 8 september
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND 8 september IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    DONDERDAG 29 september(DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #13970
    Profielfoto van JoJo jojo
    Deelnemer

    Lieverds,

    Ik zal er deze middag ook zijn…ik wil lekker veel pikken overal…ik zal klaar zitten ..kontje omhoog…mondje open…ik wil veel zaad overal…tot de 14e…

    #14574
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    De laatste donderdag van de maand augustus viel niet in het water maar was meer de schuld van de hitte. En dan niet de hitte van de mensen die binnen waren maar de hitte buiten. Het was blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg om te komen of kwam het nog een beetje door de vakanties. Het was helaas niet zo druk en dat was jammer. Vaak is het behoorlijk druk en reuze gezellig maar dit keer viel het tegen. Natuurlijk onze lieftallige dame die voor ons verzorging zorg betreffende drank ect. Doordat het niet zo druk was kon zij haar ook lekker laten verwennen. Er was een dame waar je zo helemaal gek van kon worden; een prachtige lichaam om hoge hakken met een heerlijk lukken, daarbij liet zij/hij zich lekker neuken maar neuken er zelf ook op los. Het was gewoon heerlijk om te zien. Helaas maar een paar bekende dus kon ik niet te lang blijven. Hopen dat eind september weer beter gaat worden.

    #14575
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Ik wou dat we de travodag hadden verzet naar de laatste zaterdag van de maand…. morgen!!! Ik heb morgen vrij en heb zin in sex met een mooie travo.
    Geile groet,

    dirty Harry

    #14579
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    De laatste donderdag was de opkomst niet hoog, maar de travo’s die er waren hebben denk genoten van de zeer geile mannen, ondanks dat ik veel bekende mensen miste, heb ik erg genoten hoor. Mijn dank is aan het team en Mammie, die ons weer hebben laten genieten, ik ben snel daar met 1 van mijn slette slavinnen, ze hebben allemaal zin om naar Marilyn te gaan, helemaal dat ze weer hoorden van hun zusje Els, die donderdag weer veel heeft gevoeld. Noem gaan namen, maar was 1 iemand die haar het juiste heeft gegeven, deze slet heeft het ook nodig.

    #14582
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Wat een goed nieuws, toch een geplande TV dag op 8 sept.
    Staat in mijn agenda dus hoop die datum vast te houden.
    Gek op kousen / hold ups, panty, en lycra kleding/pakjes.
    Dus dames …..

    #14593
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    NEEEE helaas!! Ik kan er niet bij zijn. Komende week ontzettend druk op het werk omdat de vakanties weer afgelopen zijn. Ik hoop dat ik bij de volgende travodag mijn agenda een beetje beter kan managen. Nu helaas niet. Maar ik wens iedereen geil plezier toe. Ik zal aan jullie denken, en vooral aan die lekkere geile travo’s! Hmmmmm!!!! Tot de volgende keer!

    #14606
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane komt donderdag 8 september vroeg in de middag naar Marilyn. Hopelijk is er dan een leuke stevige stoere man die haar onder handen nemen kan:)

    #14633
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Nog een wens: wie van de dames trekt een bubbeltjesbadmuts aan en pijpt mij heerlijk klaar.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account