Donderdag 13 Juni Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 29 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #9384
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Altijdlief,

    wat leuk dat je een bericht plaatst op onze forum en gezellig als je er bij kunt zijn vandaag

    Team Marilyn

    #9385
    Profielfoto van Kiara kiara
    Deelnemer

    Hoi allemaal,
    Ik ben een “beginnend” crossdresser van 32, ben nog nooit in een ero bios geweest maar wil het al een tijdje… Vind het wel erg spannend… Ik ga proberen de moet bij elkaar te krijgen en er rond 15.30 te zijn hihi;)
    Hopelijk tot straks,
    Xxx Kiara

    #9386
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Kiara,

    wat leuk dat je een bericht op onze forum plaatst, de eerste keer in een Cinema is altijd spannend, wij als Team Marilyn en onze gastvrouw heette je van harte welkom en zullen er alles aan doen dat je je bij ons op je gemak kunt voelen. Tot vanmiddag

    Team Marilyn

    #9387
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Het gaat mij helaas toch niet lukken ivm werk. Ik stel mijn bezoek uit tot mijn vakantie eind deze maand.

    #9388
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Travoslet Lola,

    wat jammer, tot de volgende keer en wij wensen jou een fijne vakantie toe

    Team Marilyn

    #9390
    Profielfoto van Kiara kiara
    Deelnemer

    Hoi allemaal,
    Mijn eerste keer in een ero bios is enorm goed bevallen, het was best spannend (zeker alleen en als sletje…)maar ik voelde me al snel heerlijk op me gemak. Super bedankt voor de gastvrijheid, ik voelde me begrepen, gerespecteerd en geliefd, dikke knuffel aan mammy en het team 😉 Ik kom zeker snel weer langs!) Was super!
    Xxx Kiara

    Ps, voor alle zusjes/zussen die het ook heel eng vinden de eerste keer, just try it. Alles kan, niks moet. Het is echt een heel fijne plek om jezelf te kunnen zijn:)

    #9391
    Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

    Hoi wil t team van Marilyn bedanken voor de heerlijke middag. Was weer super verzorgd en een fijne openminded sfeer. Xxx Rob

    #9392
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Het Het was weer super gezellig thx allemaal en tot gauw. Nu lekker na genieten in bed xxxjes en tot gauw. Ps we zijn druk bezig voor de 29ste ik hou jullie op de hoogte. Xxxjes en trusten schatjes

    #9393
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Kiara,

    wat een super leuke berichtje op onze forum en dat je het ook zo naar je zin hebt gehad, tot snel weer

    Team Marilyn

    #9394
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Robshot,

    bedankt voor je reactie op onze forum en de complimenten die wij als Team Marilyn mogen ontvangen, wij bedanken jou en alle andere klanten voor de gezellige middag, zonder jullie zijn wij ook nergens. Tot snel

    Team Marilyn

    #9395
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Jade,

    wat een lief berichtje op onze forum, was weer gezellig dat je er bij was en ja super dat je ons op de hoogte houdt voor de 29 ste, mocht je iets willen bespreken of vragen hebben, laat het ons weten.

    Team Marilyn

    #9397
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Ook deze “meid” heeft gisteren heerlijk genoten van de travestie dag!

    Graag wil ik dan ook iedereen heel erg hartelijk bedanken voor haar/ zijn fantastisch lieve en spannende aandacht en zorgen. Ook uiteraard het team van Marilyn zelf en onze allercharmantste prachtige en opgewekte gastvrouw welke zo heerlijk zomers gekleed was dit keer inclusief een fraaie bloem in haar mooie kapsel.

    Het was echt wel super spannend deze keer voor mij dat moet ik ruiterlijk toegeven. Heb dingen gedaan waarvan ik niet had gedacht dat ik het zou kunnen (willen wel)… Dank je wel….Degene wie ik hiermee bedoel weet waar ik over schrijf hier hihihi.

    Mijn kleding is meestal wel ietwat afwijkend van de andere dames maar ik heb de indruk dat de meeste mensen dat toch wel erg spannend vinden. Mijn wensen liggen eigenlijk meer op het gebied van de SM waarbij met name immobiliteit dmv bondages veruit favoriet is. We hebben na afloop ook nog gesproken over “achterklap”of dat niets voor mij zou zijn…. We gaan het eens beleven hoop ik.

    In ieder geval vooralsnog zijn de TV dagen een heerlijk iets om te fungeren als uitlaatklep en dat geld blijkbaar steeds weer voor een hele boel andere mensen met mij! Dus lieverds, laten we zo door gaan en lekker blijven genieten van elkaar in pais en vree…….

    Voor nu een dikke warme pakkert voor allemaal en nogmaals mijn hartelijke oprechte dank en groetjes aan iedereen!

    Liefs en knuffels,

    Kim

    #9398
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste tvkim,

    wat leuk dat je een bericht plaatst op onze forum, was een super gezellige dag, met leuke dames en heren en nieuwe dames/ heren die wij als team Marilyn welkom hebben geheette en inderdaad een super lieve zomerse gastvrouw Mammie die weer heerlijk met de limonade en hapjes door de cinema ging en ook de nieuwe dames/ heren op hun gemak stelde. Achterklap is ook echt wel heel leuk, ik zou zeggen kom eens kijken, de eerst volgende is 1 Juli en uiteraard alle andere dagen zien we je graag

    Team Marilyn

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account