Donderdag 12 maart Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #10527
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,

    Het is weer bijna zover,

    DE LEUKSTE TWEEDE DONDERDAG VAN DE MAAND!
    DONDERDAG 12 MAART

    De tweede en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op deze leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.
    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!:)
    We hopen jullie allemaal te zien!
    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #10530
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Alweer tijdje niet geweest, dus ik doe mn best morgen vanuit het noorden te komen rond een uur of 1. Hoop toch dat er ook 1 of 2 vrouwen zijn maar alleen travos is ook gezellig met de nodige geile mannen. Ik hoop rond te wandelen met open slip en stropdas met jasje, ben altijd aanrandbaar ondanks mijn iets hogere leeftijd (67jr). Ik hoop tot morgen meisjes. Ik geef geen hand maar mn pik steek ik graag naar iedereen uit, dus pak maar even beet als groet.

    #10537
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Helaas toch niet de mogelijkheid te komen. Voel me verplicht op ziekenbezoek te gaan bij een goede vriend.
    Daarbij het corona gedoe maakt me ook wat voorzichtig. Ik wens ieder die wel gaat veel plezier.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account