Donderdag 10 November Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door Profielfoto van erasmus59erasmus59.

  • Auteur
    Berichten
  • #14884
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 10 November
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND 10 November IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien! Kom je voor het eerst bij ons, meld dat dan even bij de balie, dan maken we je even wegwijs bij ons!

    DONDERDAG 24 november (DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    #14889
    Profielfoto van fantasie fantasie
    Deelnemer

    Yes, het gaat me weer lukken om langs te komen. van ergens 12hr t/m vroege avond dit keer.
    Het lijkt me echt heerlijk om door meer mannen tegelijk gebruikt te worden en ik zal me dan ook echt gewillig opstellen als sletje.
    Gekleed in een mooie lakoutfit ( met krijt streepje toch een beetje klasse ) wil ik jullie vooral heerlijk verwennen.
    Benader me vooral en laten we er een mooie middag van makken.

    #14894
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hai allemaal,ik probeer er donderdag ook weer eens te zijn,moet een stukje rijden,maar voor een mooie sexy lady geen probleem. Wie zijn er nog meer?

    #14909
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Hallo els hier ik kom ook weer eens langs. Ben in een kinky mindset.

    xxx

    #14919
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Els leuk dat je morgen ook komt, je hebt nog een rekening staan bij me, dus morgen zal jij wel voelen wie je bent, heb de darkroom al besproken hahhahhahahah, mannen maak maar gebruik van haar, ze heeft het nodig, maar ook straf heeft ze verdient

    #14920
    Profielfoto van Karolien TV karolientv
    Deelnemer

    moet nog even kijken of het lukt maar probeer morgen ook te komen.

    #14921
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik ben er vandaag niet, maar wel de 24e.

    #14923
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Wat een geile dag, ik ben druk geweest met al die geile dames vandaag.Nu wachten nog sletten op mannen, mijn dildo’s zijn heel druk,maar als de dames van elkaar aan genieten zijn, is het een hele geile bende

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #14924
    Profielfoto van Karolien TV karolientv
    Deelnemer

    Wat was het weer een heerlijke middag. Lekker met Els en Royanne bezig geweest en soms één van de aanwezige heren geholpen.

    #14925
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    was weer eens sinds lange tijd van de partij, heerlijk met een aantal andere dames aan de slag geweest, dames bedankt. maar ook enkele heren hebben me lekker genomen, ondanks dat ik even paar weken van de zon geniet weet ik zeker dat ik er begin december weer zal zijn. Tot die tijd geniet ervan en houdt jullie haaks.
    kusjes een geile, hoerige slet.
    XXX

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account