Dinsdagmiddag 21 mei nylon badpak lycra?

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van dutchnylondutchnylon.

  • Auteur
    Berichten
  • #9279
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Hoihoi,
    Ik heb plannen om na lange tijd morgenmiddag (dinsdagmiddag) de Marilyn eindelijk weer eens te bezoeken gekleed in nylon en lycra. MOgelijk wordt dat een mooi geil badpak of turnpakje met daaronder een glimmende legging en daaronder hele mooie nylon kniekousjes. Ik vind het leuk als anderen ook kousen of een badpak aanhebben en ik hoop dan op een geil contact. Genieten van elkaars kleding. Het zou supergeil zijn als mannen ook willen genieten van mijn kleding.
    Kortom, zijn er nog meer die plannen hebben dinsdagmiddag zo rond 14.30 uur aanwezig te zijn?
    Groetjes,
    DutchNylon

    #9293
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Hoi Dutchnylon, ik was er maandagmiddag en ik had je heel graag ontmoet. Zelf draag ik ook graag een turnpakje als ik in de cinema ben. Ik hoop je dus een andere dag te ontmoeten.

    #9339
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Donderdagmiddag 6 juni kom ik weer even langs en trek dan weer een lycra pakje aan, waarschijnlijk rood turnpakje. Tijd tussen 4 en 6 verwacht ik er te zijn.

    #9340
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hoi Rob Lycra,

    wat leuk dat je weer komt, tot Donderdag

    team Marilyn

    #9348
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    16.00 uur gaat me net niet lukken; moet voor het einde middag weer terug in Den Haag zijn. Laat het weten wanneer je er weer kunt zijn; doe ik dan ook :-).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account