IEDERE DINSDAG CLUB MAX55+

Tags: 

Dit onderwerp bevat 33 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 2 weken geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Vanaf heden is het dinsdag de hele dag dus van 11.00 tot 20.00 uur CLUB MAX 55+

Dat betekent dat alle jongemannen vanaf 55 jaar maar € 7,00 entree betalen i.p.v. €15,00,
    op vertoon van legitimatie en ook dien je zelf aan te geven dat je bij de club MAX 55+ hoort.

Team Marilyn

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Sletje Tina Sletje Tina
    Deelnemer

Dag Travo Sarah

Wat geil. Ik kom ook, denk ik, in lingerie eventueel met pruik. Kan ook kooitje om mijn klitje. Ik ben graag een onderdanig travo-sletje. Ik vind pijpen heerlijk. Kan je me verder begeleiden en inwijden. Hartelijk dank en een kusje op je klitje.

Travosletje Tina

Profielfoto van Riilex rick
    Deelnemer

Hoop dat ik vroeg klaar ben
    met werk, kom ik ook. Ben benieuwd!!?

Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

Is er vanavond een heerlijke travo die heerlijk pijp???

Profielfoto van bi59 wami
    Deelnemer

En, ben je nog geweest?

Profielfoto van tecumseh tecumseh
    Deelnemer

hoe kan je je opgeven voor de Max55+ ?
    Ik ben inmiddels 63jr en wil morgen langskomen heb er veel zin in.

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Je kan gewoon langskomen bij ons in de cinema, je hoeft je dus niet op te geven!

Profielfoto van tecumseh tecumseh
    Deelnemer

top ik ben er morgen en hoop op veel 55+

Profielfoto van bdsmstel bdsmstel
    Deelnemer

Meester met zeer hoerige slavinhoer, wij zijn zestigers wil graag de bioscoop weer eens bezoeken en haar aanbieden aan vooral oudere heren 55 + om stevig te gebruiken / deze zeug wil in al haar 3 gaten gebruikt worden is zaadgeil neuken met condoom hard en stevig neukwerk dus en een klap op billen tieten en kut vind ze heerlijk. Ook mannen met grote stevige pikken gezocht om haar vooral anaal op te rekken/ Zij word aangeboden in lak of rubber uiteraard met pols en enkelboeien zodat ik haar ook kan vastzetten . wij denken aan de laatste dinsdag van deze maand mail ons maar bdsmstel1@live.nl

Profielfoto van bdsmstel bdsmstel
    Deelnemer

Meester met zeer hoerige slavinhoer, wij zijn zestigers wil graag de bioscoop weer eens bezoeken en haar aanbieden aan vooral oudere heren 55 + om stevig te gebruiken / deze zeug wil in al haar 3 gaten gebruikt worden is zaadgeil neuken met condoom hard en stevig neukwerk dus en een klap op billen tieten en kut vind ze heerlijk. Ook mannen met grote stevige pikken gezocht om haar vooral anaal op te rekken/ Zij word aangeboden in lak of rubber uiteraard met pols en enkelboeien zodat ik haar ook kan vastzetten . wij denken aan de laatste dinsdag van deze maand mail ons maar bdsmstel1 at live.nl

Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

Is er vanavond tijdens de max club nog een heerlijke tv aanwezig die mij helemaal leeg wil zuigen in de Darkroom en alles wil slikken ben benieuwd gr peter.

Profielfoto van Bobby bobby
    Deelnemer

Ik ben er dinsdagavond 30 sept. Wil graag spuiten en pijpen, liefst allebei tegelijk :-).
    Zijn er meer mensen die gaan?

Profielfoto van Torvi biorn
    Deelnemer

Mogen ook sissy vandaag 27ste komen ?

Profielfoto van HOTWIFE-SLUT hotwife-slut
    Deelnemer

Als dat inhoud dat er meer 55+ Mannen komen vind ik dat alleen maar geweldig, iedereen weet dat ik op oudere mannen val dus ik denk dat ik op een dinsdag avond maar is keertje langs ga komen.

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

vandaag club max, hier krijgt iedereen van 55+ die er bij de zelf kassa naar vraagt de entree voor 7 euro bij tonen van legitimatie.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account