DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 918 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 dagen, 22 uren geleden door Profielfoto van mike35mike35.

  • Auteur
    Berichten
  • #12142
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Wij mijn travo slavin tressa en ik MrRinus willen zaterdag rond de middag naar de cinema komen, we hebben de tijd, maar willen wel graag veel mee maken. Mijn slavin zal veel voelen, maf gebruikt worden door mannen, vrouwen, ook stellen, zij kan heel veel aan, ook pijn, is te gebruiken in elk gaatje, mag vernederd worden en zal haar rond leiden door de cinema. Hoop dat mensen komen en hier reageren, anders gaan we naar een andere cinema, want ze moet veel voelen

    #12143
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hallo MrRinus, lang geleden, maar nog altijd goede herinneringen aan mijn bezoekjes in Colmschate. Als volbloed hengst heerlijke sletjes van je suf mogen neuken. Sweet memories. Morgen kan ik helaas niet, woensdagmiddag wel. Plaats is minder van belang. Ben flexibel. Graag weer eens contact.

    #12144
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hallo Rinus.

    O wat jammer dat ik daar niet bij kan zijn. Mandy, Bibbi en ik hebben vele mooie herinneringen met je mee mogen maken. Ga proberen om er een volgende keer bij te zijn als je komt. Geniet maar lekker met Tressa schat.

    Kuzzzz
    Yennie

    #12146
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Dank lekker sletje daar, had je graag weer gezien, maar binnen kort dan bij me thuis eens wat doen weer dan met jullie

    #12147
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Hoop je te zien Bart meld je dan bij me effe daar

    #12150
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Gerritg

    Ik zie je dan vandaag we zijn er rond 1 uur en zullen de middag daar veel doen, daar is mijn slette slavin voor

    #12155
    Profielfoto van Travo Petra travopetra
    Deelnemer

    Lekker hoor om zo gebruikt te worden. Wat dat aangaat mis ik mijn ex Mr/pooier wel. Jammer dat hij naar het buitenland is gegaan voor zijn werk.

    #12161
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Liefhebbers om a.s. woensdagmiddag te geilen met hengst van middag 40, intiem geschoren, mooi paal en lekkere ballen. 1.75 meter, 75 kg? Liefs van jullie dekgeile volbloed hengst.

    #12174
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Morgenmiddag Gangbang met Bibi (Vrijdag 6 augustus)

    Bibi is morgenmiddag vanaf 13.00 uur beschikbaar voor het vullen van haar mondje en kontje
    Kom je ook langs om mee te doen ?
    Zou leuk zijn als je hier een berichtje achterlaat.
    Hoe meer hoe beter 🙂

    Hopelijk zie ik jullie morgen

    xxxxx

    Bibi

    #12175
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Morgenmiddag Gangbang met Bibi (Vrijdag 6 augustus)

    Bibi is morgenmiddag vanaf 13.00 uur beschikbaar voor het vullen van haar mondje en kontje
    Kom je ook langs om mee te doen ?
    Zou leuk zijn als je hier een berichtje achterlaat.
    Hoe meer hoe beter 🙂

    Hopelijk zie ik jullie morgen

    xxxxx

    Bibi

    #12194
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Omdat ik donderdag niet op de TV dag kan zijn kom ik morgenmiddag paar uurtjes sletten…ben er vanaf ongeveer 1200 tot 1430 dus…..xxx

    #12213
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Zijn er nog mensen van plan zaterdag 14 augustus naar Marilyn te gaan? Ik vind alles lekker, homo/bi/TV/TS/CD/vrouw.

    #12235
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Bij voldoende belangstelling is deze dekhengst a.s. woensdagmiddag beschikbaar om zijn hete zaad te doneren aan gewillige snollen. Afgelopen keer was zaadhoer Lieke de gelukkige. Wie wil er woensdag de volle lading krijgen?

    #12236
    Profielfoto van Chantal tvpeet
    Deelnemer

    Hi Hengst, zeer aantrekkelijk aanbod om je zaad te mogen ontvangen!! Hoe laat ben je er ongeveer op woensdag, dan ga ik kijken of het mij lukt om langs te komen. Liefs, Chantal

    #12237
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hi Chantal, ik verwacht rond 14.00 uur er te zijn. Zal een mooie strakke legging dragen waarin pik, ballen en kont mooi tot zijn recht komen. Kus van deze potente dekhengst ?

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 919)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account