DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 918 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 dagen, 4 uren geleden door Profielfoto van mike35mike35.

  • Auteur
    Berichten
  • #11813

    Hoi! Na 6 maanden na mijn laatste bezoek, ben ik donderdag 3 juni er weer te vinden vanaf 11 uur (en in principe tot 15 uur). Mijn vaste man komt ook maar ik krijg toestemming om anderen te proeven en te voelen. Ik ben op zoek naar lekkere schone mannen (tot een jaar of 45) die mij zouden willen gebruiken om te spuiten! Neuk me, of anders deepthroat ik je leeg. Ik ben gek op zaad! Zin? Hier mijn stats weer: klein slank Mexicaans t-girl bottom sletje van 35jr 1,70m, 60kg

    #11824
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Dinsdag 2 juni vanaf 12:30

    Vanmiddag ben ik er weer.
    Welke TOP(PERS) komt zijn naam eer aan doen en komt mij lekker verwennen in mondje en kontje ?
    Vandaag extra gewillig en zaadgeil 🙂

    Ik ben er vanaf 12:30

    Bibi
    xxxxxxx

    #11826
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    hihihi je heb gelijk, ben er straks, vanmiddag dinsdag 1 juni dus

    #11827
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ik ben er woensdagmiddag weer, 2 juni. Van ongeveer 3 tot 5, gekleed in weer een lycra pakje, strak en glad

    #11830
    Profielfoto van Chantal tvpeet
    Deelnemer

    Morgen weer present! Ben er rond 13.00, hoop op veel lekkere kerels en lieve zusjes.

    #11832
    Profielfoto van Chantal tvpeet
    Deelnemer

    Hi Blondguy, ik ben er morgen hoor, ik hoop je daar tegen te komen!

    #11879
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    TGirl Yennie, Steffanie en Mandy zijn er op donderdag 10 juni 2021. Mannen dit is jullie kans.

    #11883
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Jawel we zijn weer aanwezig op de trav dag op 10 Juni. Zelf ben ik Versa in alles en jij????

    #11902
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Morgenavond kom ik weer even langs, gekleed in een strak en glad lycra pakje

    #11921
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Hoi hoi allemaal. Morgen, dinsdag 14 juni, zal ik een onverwachte tussenstop maken in de bios. Van plm 15.00 u tot plm 19.00u ben ik beschikbaar voor jullie zachte/harde handen en (hopelijk-) meer… Voor degene die mij niet kent; ben lief, gewillig en chronisch loops…………
    Tot morgen kuss

    #11937
    Profielfoto van Versabi renealmere
    Deelnemer

    Aanstaande zaterdag (19 juni) ben ik er van ongeveer 12 uur tot maximaal 17 uur. Ik ben een echte versa en gek op travo/ts, mannen, vrouwen en stellen. Ik draag een cockring van 52mm en ben gespoeld. Tot zaterdag!

    #11956
    Profielfoto van Lizzy lizzy
    Deelnemer

    Donderdag voor het eerst naar deze cinema. Ik ben Lizzy 30, slank, vrouwelijk 1.75m 75kg. Hoop dat er veel mannen komen donderdag 😉

    #11957
    Profielfoto van Lizzy lizzy
    Deelnemer

    Hoi ik wil donderdag voor het eerst komen naar deze cinema.

    Ik ben Lizzy een tgirl van 30, slank, vrouwelijk, 75kg, 1.75m. Hoop op veel mannen donderdag;)

    #11958
    Profielfoto van Lizzy lizzy
    Deelnemer

    Hoi ik wil donderdag voor het eerst komen naar deze cinema.

    Ik ben Lizzy een tgirl van 30, slank, vrouwelijk, 75kg, 1.75m. Hoop op veel mannen donderdag;

    #11979
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hi, ben vandaag geweest en was helemaal top met Lizzy en een andere heerlijke dame, zij weet wel dat ik haar bedoel ? Zijn er vrijdagmiddag 25 juni nog travo’s of andere mensen die belangstelling in een 45 jarige bi-top? 74 kg. 1.74 mtr. 18 cm. Intiem geschoren, geen bbs.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 919)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account