DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 937 reacties, 212 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 uren, 31 minuten geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #17503
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Woensdag 11 oktober wil ik voor het eerst een bezoekje brengen aan deze cinema. Wie ga ik hier ontmoeten? Ik wil er vanaf een uurtje of 12.00 zijn. Mag je hier naakt?

    Tot morgen?

    #17515
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Dag mannetje, je mag zeker naakt! Ik ben er rond 15 00 uur, en ik hoop dat je er dan nog bent.

    #17516
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Mmm lekker Marco

    #17531
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik zie niets over morgen, de tweede zaterdag in oktober….
    Heb weer eens zin om een geile middag te beleven.
    Ik ben dan wel stil en wat op de achtergrond. Dat betekent niet dat ik het niet ontzettend geil vind om te worden gepijpt door een van de dames.

    #17537
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    A.s zaterdag is deze gewillige blonde sexy t-girl aanwezig rond de middag. Wie heeft er zin om met mij te spelen. Ben voor veel in. Hou van sperma.

    #17538
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Klinkt lekker….

    #17539
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Klinkt niet alleen lekker, ik ben ook lekker…

    #17540
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Dan moet ik morgen wel aanwezig zijn.

    #17541
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Helaas kan ik vandaag niet komen. Ben verkouden en wil andere niet aansteken.
    Volgende week zaterdag hoop ik er wel te zijn. Dan mogen alle geile mannen die zin hebben mij……

    #17543
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik miste je al.
    Gelukkig waren Linda en Lumina er wel, net als nog een paar heerlijke dames.

    Heb genoten van heerlijke monden. Dankjulliewel.

    #17546
    Profielfoto van mike35 mike35
    Deelnemer

    Ik ben er vandaag weer rond half 1, welke toppers komen er langs? Gewillig pijp/neuk sletje

    #17548
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    onderdanige gay pijpslet zoekt begeleider die mij a.s. zaterdag 21 oktober naakt en geblinddoekt rondleidt in de cinema en mij aanbiedt aan bezoekers voor oraal misbruik, na mij eerst zelf gebruikt te hebben. Beschrijf mijn lichaam met vernederende teksten (zoals ‘pijpslet’ of ‘zaadslaaf’ en meer) en turf het aantal cumshots op mijn borst. Je kunt me ook vastzetten aan het kruis of schandblok of op bed. Alles voor oraal misbruik. We spreken af voor de shop en ik betaal de entree!

    #17550
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Hoi petero48,

    Ik als switch weet hoe geil het is om geblinddoekt allemaal geile opdrachten te moeten uitvoeren.
    Deze fantasie heb ik al met meerdere onderdanige uitgevoerd, maar de zaterdag is voor mij niet de beste dag.
    mocht je wel geïnteresseerd zijn en op een andere dag kunnen zouden we via de pb wat kunnen afspreken.
    gr Ruud.

    #17551
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Donderdag de 19de ben ik als bttm sletje aanwezig vanaf 13.30. Het lijkt me leuk om relaxte tops te ontmoeten.

    xxx els

    #17552
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Hoi Ruud. Als onderdanige wil ik dat graag eens ondergaan, geblinddoekt opdrachten uitvoeren. Door de weeks wordt echter een probleempje aangezien in fulltime werk. Of het moet een keer een vrijdag avond zijn.
    Zodra ik een keer vrije dagen heb, wil ik eventueel wel eens met je afspreken.

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 938)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account