DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 918 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 dagen, 7 uren geleden door Profielfoto van mike35mike35.

  • Auteur
    Berichten
  • #13974
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Mijn kontje komt volgende week. Lig klaar om een stevige spanking van u te krijgen. Neem die zweep ook maar mee 😉

    #13976
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Oh ben benieuwd hoe het gaat donderdag.komen nog meer toppers in mijn kontje ??
    xxxRenske ?

    #13979
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans Ja, lekker, eindelijk weer een rood kontje 🙂 . Ik hoop wel dat u lang op mijn kontje mept ;). Ja, lijntjes van uw cane op mijn kontje, toch wel meer dan 6 lijntjes hoop ik 🙂

    #13980
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik twijfel nog of ik a.s. vrijdag ga of zaterdag, dan is het de tweede zaterdag van de maand dus tijd voor Jade’s feestje ( tenzij ze op vakantie is natuurlijk ).
    Zijn er nog meer gegadigden voor vrijdag of zaterdag?

    Grtz Wannabi

    #13981
    Profielfoto van Gerard4 gerard4
    Deelnemer

    Ik kom misschien ook, maar val minder op CD’s. Zijn er ook andere stijlen met lekkere pikken en kontjes?

    #13982
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Heel misschien kom ik zaterdag voor het eerst naar de cinema/Jade’s party maar heb nog geen aankondigingen gezien of die door gaat of niet.

    #13983
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag 7 Juli wacht Ik weer in de darkroom met mondje open en kontje omhoog in latex outfit aan hou van Grote pikken in me mmmmm lekker pijpen en slikken ook hou ik van door een meester genomen worden.wue ook zin om donderdag 7juli te komen spuiten in kutje,ook poppers welkom condooms liggen klaar voor wie dat wil gebruiken ? xxxxrenske ?

    #13984
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Is er donderdag ook veel actie in cinnema ? word mijn eerste keer dan ben benieuwd of er veel komen dan, morgen op tijd aanwezig omkleden enz .
    Wie zou mij willen helpen en begeleiden beetje wegwijs maken zou leuk zijn eerst omkleden opmaken en dan maar naar binnen.

    #13985
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Uschi,

    zaterdag 9 Juli is er zeker de Jade dag. Tot dan en als je eigen even meld bij de balie en aangeeft dat je voor de eerste keer er bent leid ik je even rond en leg ik je alles even uit.

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #13986
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Rianne,

    wat leuk dat je wilt gaan komen. Als je er bent en even meld bij de balie en aangeeft dat je voor de eerste keer er bent, is er een collega van mij die ja dan even wegwijs maakt. wij doen geen uitspraken of het druk is, je weet dat nooit en is elke dag weer anders. Ik zou zeggen kom gewoon en kijk hoe je het vind. Veel plezier in ieder geval.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #13992
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Misschien kom ik zaterdagmiddag naar de Jade party. Ik hoop dat het druk en gezellig wordt…..

    #14163
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Kan er vandaag niet bij zijn helaas. Nog bedankt voor alle leuke reacties en wellicht tot de volgende keer.

    #14514
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ga ondanks de voorspelde hitte toch zaterdag 13 augustus naar Marilyn, hopelijk wordt het op een andere manier ook heet.
    Wie o wie komt ook? Man/vrouw/TS/TV/shemale/transman alles is lekker.

    #14534
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Hallo,
    Ik ben van plan om dinsdag ochtend naar marilyn te gaan.
    Ben benieuwd of er nog andere komen, ben Bi en gek op geblinddoekt sex en pijpwerk op welke manier dan ook.
    Kom je me geblinddoekt tegen, pak mijn lekkere pik van en dan makken we er een geile belevenis van.

    Gr Ruud.

    #14535
    Profielfoto van ron slaafr
    Deelnemer

    Is er iemand die zin heeft me dinsdagmiddag 16/8 te domineren. Graag P.M. als je interesse hebt.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 919)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account