dating/ afspraken

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #10246
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    Ik vraag me af of er interesse is en de mogelijkheid om op deze site een dating/afspraken mogelijkheid te creëren waarop ieder kan afspreken/oproepen enz voor dating in de Marilyn.
    Nu staan oproepen verspreid over de verschillen onderwerpen zoals bi/hetero/tv-cd enz.
    Een oproep wordt heel laat gelezen en soms pas na weken een antwoordt.
    Op deze manier denk ik dat het mogelijk is gewoon te melden wanneer je komt en wat je zoekt. ieder leest het dan en kan reageren, mogelijk help het voor de contacten.
    Bij andere bioscopen zie je deze mogelijkheid ook en heb ik gemerkt dat daar ook werkelijk dates uit komen.
    En dan bedoel ik geen algemene aankondigingen voor de “speciale” momenten als travo dag, maar gewoon voor de dagen daar tussendoor.

    #10248
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    ‘n leuk initiatief, Erasmus !!
    Morgen, zaterdag 18 jan. ben ik vanaf plm 12.00 u aanwezig en hoop dan lekker gebruikt te worden………….

    #10250
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Erasmus59,

    Ik ga de vraag bij onze lieve baas vragen en hij zal dan een antwoord gaan geven of er mogelijkheden zijn.

    Team Marilyn

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account