dating/ afspraken

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van erasmus59erasmus59.

  • Auteur
    Berichten
  • #10333
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    morgen (6-2-2020) ben ik weer aanwezig vanaf ongeveer 11.30 tot ongeveer 15.00 uur. Wie heeft er zin om langt te komen en lekker met me aan de gang gaan? ik ben een onderdanige, gewillige lingerie slet. Houdt ook van bondage, blinddoeken, trio gangbang. wel zelf bondage middelen en blinddoek meebrengen als je dat wil, ook spanking ga ik niet uit de weg. Verder ook zelf voor condooms zorgen indien nodig. Ik loop lekker rond of lig in de swing. Heb je zin aarzel niet, ik zal je niet afwijzen. (tenzij je niet fris gewassen ben). Zie ik je morgen?

    #10334
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Helaas kan ik alleen de maandagen komen. Wie weet eeniet van de maandagen dat je dan komt ?kuzzz birene.

    #10360
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Maandag 10 februari lig ik weer klaar voor jullie. Wie komen er ook? ??❤

    #10363
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Iemand maandagmiddag 10 feb nog aanwezig in lingerie? Kousen? badpak? Panty?

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van dutchnylondutchnylon.
    #10365
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ik hoop op drukte dus kom maar allemaal

    #10366
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Hoi Birene, als jij kousen, open panty en/of badpakje draagt, ben ik er zeker!

    #10367
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ik ben geheel naakt daar en hoop op veel mensen die komen om mij te neuken ik ben pijpgeile slet!

    #10371
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Sissy, wat leuk! Klaar voor een training en om heerlijk onderhanden te worden genomen.

    #10374
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    heel er jammer maar ik kan door verplichtingen vandaag niet. ander ben ik er graag. Draag altijd kousen/jarretelles en slipje, ook zonder kruis en soms helemaal geen slipje. daarnaast ook rokje (schoolmeisje) en iets er boven met bh.

    #10376
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Maak me gek Erasmus, kan ik je nog onschuldige sletterige witte nylon kniekousjes aanbieden?

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van dutchnylondutchnylon.
    #10378
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    heb liever witte kousen voor me jarretelles, maar kniekousjes kan onder mijn rokje ook heel goed

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account