Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 maanden geleden door .
-
Onderwerp
-
Ik heet Dennis , ik ben 48 jaar.
Ja, ik ben getrouwd met een schat van een vrouw , maar ik heb een groot libido.
Ik zie mezelf dan ook als –seksueel , zonder voorvoegsel.
Ik kan vrijen en seks hebben met iemand die ik aardig vindt, als ik geil ben.
Ik ben van mening dat een man niet meteen homo is als ‘ie een keer met een man vrijt.
Het is alleen wel moeilijk dat vrijwel alle vrouwen er moeite mee hebben dat hun man dat doet.
Terwijl seks met een andere man omdat je geil bent helemaal geen bedreiging is voor je relatie, vind ik.Het is fijn dat je geil kunt zijn en ergens op een ontmoetingsplaats een andere man kunt treffen die dat ook is.
Dan heerlijk even je laten aftrekken of pijpen is alleen maar super , toch?
We zijn op de wereld om elkaar te helpen, nietwaar?
En dan ben je écht niet meteen een homo.
Je kunt natuurlijk ook naar een prostituee gaan, maar dat kost meteen weer een bom duiten.Dat etiketjes plakken van “Jij bent He , jij bent Ho en jij bent Bi”, als de mensen daar nou eens mee op zouden houden en iedereen in zijn waarde zou laten.
Ik laat me regelmatig masseren door een masseur, die een gezonde interesse heeft in mijn achterkant.
Hij masseert mijn hele lijf, zeer ontspannend.
En hij is dan ook naakt, heel prettig om samen naakt te zijn.
Hij heeft heerlijke handen en hij laat regelmatig even een duim of een vinger in mijn artiesteningang verdwijnen.
Een prostaat massage kan ik iedere man aanbevelen.
Aan het eind trekt hij me lekker af met een warme geoliede hand.
Mán!
Ik haal het plafond niet, maar ik wist niet dat ik zó kon spuiten.Gelukkig zie ik er – al zeg ik het zelf – goed uit, ik ben slank, fit en sportief en heb een prima lul van 18×6 (en een lekker kontje, zegt mijn vrouw altijd, haha).
Samen met iemand anders naakt zijn is zoo lekker, vooral als je elkaar er bij kunt aanraken en strelen.Wat dat laatste betreft, nu mijn (homo)verhaal, grotendeels waar gebeurd:
Het was in de zomer van 2012 dat ik op een gay chat site een adressenlijst tegen kwam.
Een lijst met zogenoemde “ontmoetingsplaatsen”….
Ik was bekend met bepaalde Parkeerplaatsen langs de snelweg, waar mannen – verscholen in de bosjes of begroeiing – elkaar een ‘handje helpen’ zogezegd.
Daar kwam ik ook wel eens.
Deze plaatsen staan ook wel bekend onder de naam BAAN.Nieuwsgierig bladerde ik door de lijst en ontdekte er eentje vlak bij mij in de buurt!
Ik woonde destijds in Emmeloord en iets buiten de bebouwde kom bevind zich de Casteleijnsplas.
Ontstaan door zandwinning voor de aanleg van de snelweg A6.
Onlangs ben ik er weer geweest en er is nu een recreatiegebied aangelegd.
Maar toen was het een redelijk ruige wildernis rondom de plas.
Op de chatsite stond een P-plaats vermeld en de route er naar toe.Het was een heerlijke warme Septemberdag en ik besloot eens te gaan kijken of er wat actie was.
Gespoeld en ballen geschoren met alleen een kort broekje en een T-shirt aan reed ik er naar toe.
Er stonden een paar auto’s. Je kon de hele plas rond lopen in 25 min.
Helemaal aan de andere kant was een stelletje aan het zwemmen, lekker naakt, zoals het hoort.
En er liep een man met een hond.Maar vanaf het wandelpad zag ik al snel naar links een pad het hoge gras in gaan, dat leek naar nergens te leiden. Typisch zo’n paadje waarvan je denkt, zou het ….?
En ja hoor, ik kwam uit op een stukje grasland met hoog gras, keurig verscholen achter een rij struikgewas en niet zichtbaar vanaf het grote wandelpad.
Er waren diverse stukjes gras platgetrapt, daar hadden duidelijk mensen gelegen.
En zowaar, op een van die plekjes lag een man op z’n rug naakt te zonnen, op een grote stranddeken.Een mooie man, zag ik meteen. Geheel gebruind , kort haar , slank en getraind.
Ik schatte hem een jaar of 45. Het beeld werd vervolmaakt door zijn lul, die in ruste was en op zijn linkerdij lag.
Een bijzonder fraaie pik in slappe toestand, met een forse eikel met voorhuid en tuitje.
Omringd door netjes kort geknipt schaamhaar en er onder een paar grote kogelronde kloten in een gladgeschoren zak.
Ik stopte om van dit uitzicht te genieten en mijn lul ging al in de uitschuifstand, zodat mijn eikel onderaan uit mijn broek kwam.De man lag wat te doezelen en schrok een beetje wakker van mijn aanwezigheid.
Hij zag me bewonderend staan kijken, blijkbaar werd mijn eikel ook gespot door hem, want hij verlegde zijn pik naar zijn andere dij. Meteen werd zijn pik iets groter.
“Hallo”, begon ik met een vrolijke groet, en blijkbaar zag hij de twinkeling in mijn ogen, want hij glimlachte.
“Wat een heerlijk weertje, niet?” was mijn quasi volgende opmerking.
“Jazeker”, antwoordde hij, “ even lekker met de bilpartij in de zon!”
“Én de rest!”, flapte ik er meteen uit.
Hij lachte weer en wees naar mijn nieuwsgierige eikel die uit mijn broek stak.
“Die van jou wil ook wel in de zon anders, haha.””Kom er maar bij liggen hoor, de deken is groot genoeg”, zei hij weer , terwijl hij zijn lul beet pakte en zijn voorhuid even snel heen en weer schoof.
Ik kon zien hoe zijn tuitje zich opende en de eikel even glimmend tevoorschijn kwam.
Zijn pik werd nu nog dikker en groter, maar hij schoof zijn voorhuid weer terug.
(Voor wie het Engels beheerst, kijk maar eens op acroposthion.com , daar staat heel veel info over je voorhuid, het “tuitje”, met ook veel foto’s ????)Dat beloofde wat, nou net wat ik in gedachten had voor die middag. Naakt relaxen in de zon.
Mijn lul werd nog dikker en kon zich niet echt meer verschuilen nu.
Het begon behoorlijk te knellen in mijn strakke sportbroekje.
“Ik ben wel benieuwd”, zei de man terwijl hij naar mijn eikel wees, “dus waarom trek je niet ook alles lekker uit?”
Zo gezegd, zo gedaan, met een gevoel voor drama ontdeed ik me langzaam van mijn kleren.
Een striptease in de zonneschijn, haha.
Ik ben zelf ook goed geschapen, en slank en fit, en toen ik langzaam mijn broekje uit trok veerde mijn inmiddels stijve 18cm meteen omhoog.
“Pfieuw”, floot hij zachtjes. “niet slecht….”Ik bukte en legde mijn tas aan het hoofdeinde neer .
Ik had mijn kontje naar hem toe gedraaid en ik grinnikte toen ik “Pfieuw…ook niet slecht ..” hoorde.
Ik ging op mijn rug naast hem liggen. Onze beide palen staken fier overeind.
Mijn pik was iets groter en dikker dan die van hem, maar hij had weer veel grotere ballen.
Én een dikkere eikel , die nu stond te glimmen in de zon.
Vol anticipatie kneep ik mijn billen samen met de gedachte dat die eikel in mijn kontje zou zitten.
Schaamhaar scheren deden we zo te zien allebei niet aan, maar wel de ballen lekker kaal.“Je moet wel zonnebrand gebruiken hoor, want de zonkracht is erg groot vandaag.”
“Oh shit, daar heb ik helemaal niet aan gedacht”, antwoordde ik.
“Geeft niks, ik heb een grote fles hier, smeer je maar lekker in.
Als je wilt doe ik je achterkantje wel even”.Mijn achterkantje? Nou graag natuurlijk, daar hoopte ik al op.
Vooral de artiesteningang kon wel weer eens wat aandacht gebruiken.“Ja graag, dat zou wel even fijn zijn, denk ik. Bedankt alvast voor de zonnebrand” .
Hij hield de fles in zijn linkerhand en stak zijn rechterhand uit : “Ik heet Ronald, aangenaam”.
“Ik heet Dennis”, lacht ik terug . Wát een leuke man was dit!Rustig smeerde ik me in met de zonnebrand, en hij keek toe met een begerige blik.
Ik besloot mijn lul niet in te smeren, want mocht het tot pijpen komen dan was die zonnebrand in de mond natuurlijk niet prettig.
Ik draaide me op m’n buik en gaf de fles aan hem …..Hij had heerlijke handen, die Ronald.
Nu ik helemaal ontspannen op mijn buik lag en genoot van de aanraking, was mijn pik weer wat kleiner en hij lag naar beneden tussen mijn benen.
Ik had mijn benen flink wijd gedaan zodat hij overal goed bij kon, hihi.
Al snel was mijn rug ingesmeerd en begon hij aan mijn benen.
Vooral de dijen kregen ruim aandacht waarbij hij iedere keer even langs mijn ballen en mijn lul streek.
Mijn lul werd langer en mijn eikel kwam tevoorschijn.
Het insmeren ging nu over in strelen, en al spoedig cirkelenden zijn vingers rondom mijn gevoelige sterretje.
Ik gromde zachtjes van genot en dat zag hij als een goedkeuring om een van zijn vingers naar binnen te laten glijden.
Zijn ene hand masseerde behoedzaam mijn ballen terwijl hij me rustig vingerde. Zooo lekker!
Hij goot wat extra zonnebrand precies in mijn bilspleet en het droop naar mijn hunkerende anus.
Ik genoot er van toen er ook een tweede vinger bij kwam en kantelde mijn bekken zodat mijn kontje omhoog kwam.
Nu kon hij ook mijn inmiddels stijve lul beetpakken om deze te kneden.
Alsof hij gedachten kon lezen, ik wilde net iets gaan zeggen over zonnebrand in mijn aarsgat, toen hij zei “Geen probleem hoor , dit is Biologische zonnebrand, niet schadelijk voor de huid en het trekt meteen in. Klaar!”Hij haalde zijn vingers uit mijn kontje en draaide de dop weer op de fles.
Ietwat teleurgesteld draaide ik me om, maar hij had gelukkig een andere verrassing voor me.
Hij kwam met zijn in volle glorie staande keiharde paal naast me liggen.
Zo te zien vond hij het niet erg als ik zijn lul eens even lekker zou verwennen.“Wacht even, ga maar op je rug liggen”, zei ik en zoende hem zachtjes .
Meteen reageerde hij en werd het zoenen heftiger.
Normaal zoen ik niet zo snel met iemand , maar deze man kon ik niet weerstaan.
Hij stak brutaal zijn tong in mijn mond.
Tjezus! Daar word ik toch zo geil van!
Mijn pik was meteen op volle oorlogssterkte terwijl we lagen te bekken.
Dat beloofde wat, met zulke heerlijk zachte lippen ….
Mijn hand omklemde zijn harde lul en hij pakte mijn tepels.
Even lekker hard er in knijpen en dan weer zachtjes rondjes draaien met de vingertoppen.
Daar werd ik nóg geiler van.
Zachtjes trekkend en strelend kwam mijn hand al snel bij zijn indrukwekkende ballen .
“Wat een heerlijk grote kloten heb je”, mompelde ik. “mag ik daar eens voorzichtig op sabbelen? “
“Ik dacht dat je het nooit zou vragen”, lachte hij.Kleine kusjes gaf ik hem op zijn buik en via zijn navel kwam ik met mijn mond in de buurt van zijn lul.
Ik likte zachtjes over het puntje en hij zuchtte . “Pijp me maar ….”, fluisterde hij.
Ik streelde mijn gezicht met zijn eikel , en ik gaf er kleine kusjes op.
Ronald’s eikel was echt heel mooi, een stuk dikker dan zijn lul, een ‘mooie vette knop”! , haha.
Er kwam ineens een druppel voorvocht tevoorschijn die ik langzaam uitsmeerde over mijn wangen.
Ik nam hem nog niet in mijn mond maar kwam al kussend via de stam aan bij zijn ballen.
Ik streelde er over en pakte zijn lul beet en begon er heel langzaam aan te trekken.
Eén voor een nam ik zijn testikels voorzichtig in mijn mond en sabbelde er op.
Een luid “ooohh jaaa, lekker!” was het gevolg.Ik zei “kom eens omhoog” ,terwijl ik een opgerolde handdoek op hield .
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig want hij tilde zijn bips meteen op .
Ik legde de handdoek onder zijn reet en hij trok de benen wat op.
Het uitzicht op zijn mooie ballen werd nu nog mooier omdat ik zijn anus kon zien.
Langzaam streelde ik er rondjes omheen.
Hij trok zijn benen nog verder op zodat zijn kont meer omhoog kwam en zijn sterretje verder open ging.
Ik voelde instinctief aan wat hij wilde.
Ik tilde zijn zware ballen voorzichtig op en begon langzaam, nat en geil zijn kontgat te likken.
Dan weer met een brede tong grote lange halen, daarna weer plagen met het puntje van m’n tong.
“Ooohh….geil. .. wat doe je dat lekker!”, hoorde ik hem roepenRonald kreunde nu luid terwijl mijn tong rondjes draaide over zijn heerlijke gladde anus.
Daarna sabbelde ik zachtjes langs de schacht van zijn paal omhoog, tot vlak bij zijn eikel, met het puntje van mijn tong over z’n toompje.
Hij duwde zijn pik met zijn hand overeind en ik sabbelde er op los, steeds de eikel vermijdend.
Een beetje plagen, haha.
Iedere keer begon hij harder te zuchten en keek me bijna smekend aan.
Het druppeltje voorvocht was er weer en het smaakte zoet toen ik het oplikte.Ik gaf me gewonnen en mijn lippen sloten langzaam om zijn eikel.
“Wow! fuck!”, kreunde hij.
Ik kon de grote knop helemaal in mijn mond nemen en zoog er zachtjes op.
Draaide met mijn tong er om heen om ‘m vervolgens als een lolly weer af te likken.
Wát een heerlijke lul was dit! Mooi dik, maar niet te groot. Hij rook heerlijk fris en smaakte lekker.
Ik ging iets rechter zitten en liet nu de lul helemaal in mijn mond glijden.
Ik deep-throat’e hem langzaam en nat.
Ronald duwde steeds ongedurig met zijn bekken omhoog en bewoog zijn pik in mijn mond heen en weer.Machtig mooi om zo heerlijk buiten in het zonnetje iemand in extase te brengen.
Ik keek Ronald nu recht in de ogen en duwde voorzichtig mijn wijsvinger in zijn kontgaatje dat nog nat was van mijn speeksel.
“Niet er in! ,”waarschuwde hij, “ik heb niet gespoeld, dat wordt een bende” .
Hij pakte nu met twee handen mijn hoofd weer en bepaalde daardoor het ritme.
In een rustig tempo bewoog hij mijn hoofd op en neer en zo en goed en zo kwaad als ik kon nam ik iedere keer zijn pik helemaal tot achter in de keel.
Zó lekker, zo’n stijve lul in je mond.
Ik moest even adem halen en met slierten speeksel kwam ik overeind.Ik ging nu op hem liggen en nam zijn tepels een-voor-een tussen mijn lippen en sabbelde er op.
“Gelukkig heb ik wél gespoeld”, grijnsde ik, “Ik kan niet wachten tot je die paal in mijn reet steekt!”.Dat was aan geen dovemansoren gezegd.
Hij duwde me van zich af en ging meteen frontaal in de aanval op mijn kloppende pik.
Mán, wat kon deze Ronald pijpen!
Ik deed mijn ogen dicht en voelt de warmte van zijn mond met een hemels genoegen.
Zelf pakte ik mijn tepels en manipuleerde ze steeds weer met hard knijpen en zacht strelen.
Net als ik nam hij de pik helemaal naar binnen en wissels het af met sabbelen op m’n glimmende rode knop.Mijn benen werden nu hoger geduwd en hij begon me te rimmen met een natte, zo te voelen ervaren tong.
Net als eerder vingerde hij me vervolgens zalig met twee- soms drie vingers.
Ter voorbereiding blijkbaar.
Hij spuugde nog even stevig in mijn hol dat nu goed openstond.Ik voelde al aankomen wat er nu ging gebeuren, haha, letterlijk en figuurlijk.
Ik trok mijn benen nog verder op en hij duwde zijn dikke eikel langzaam naar binnen.
Het was net als met een buttplug: even doorbijten bij het dikke stuk en dan ontspannen.
“Oohh….lekkere lul”, hijgde ik, terwijl mijn anus ontspande, “ schuif ‘m er maar in!”.
Langzaam gleed zijn paal steeds verder in me.
Tot hij er helemaal in zat, ik voelde zijn schaamhaar tegen mijn ballen.
Hij merkte dat ik wijder werd en begon me in een rustig tempo te neuken.
Wát een geweldige lul! Met lange halen schoof zijn paal in- en uit mijn “poop-tube”.
Met dit standje voelt ik zijn dikke eikel steeds tegen mijn prostaat duwen, wat een super fijne sensatie gaf. Voorvocht droop nu ook uit mijn pik.
Hij haalde zijn lul er steeds helemaal uit om hem er daarna meteen weer in te palen.
Geweldig werd mijn kringspier op die manier verwend.
Met een ‘plop’ haalde hij zijn paal er uit. “Draai je eens om, dan pak ik je achterlangs, met uitzicht op je heerlijke kontje”, het was meer een commando dan een vraag.
Met alle aandacht voor de achterkant was mijn eigen lul weer wat verslapt.Ik draaide om en schoof de opgerolde handdoek nu onder mijn buik en met mijn kont omhoog bracht Ronald zijn kanon weer in stelling voor mijn ‘artiesteningang’.
Hij schoof zijn nat glimmende eikel er weer in.
“Wat een geile reet heb je mán! “ riep hij, “Geil!”.
En hij schoof zijn harde zaadspuit in eén stoot weer helemaal in mijn kutje. “Oef!”.
Heerlijk om zo in de buitenlucht, in het zonnetje goed gepakt te worden door een potente kerel.
Goeie tops kom je niet vaak tegen zo langs de weg, was mijn ervaring, ha ha.Lekker langzaam, daar hou ik van. Dan kun je zo’n geile lul goed in je kont heen en weer voelen glijden, maar Ronald kreeg de smaak te pakken en begon nu steviger en sneller te pompen.
Ik voelde zijn ballen steeds tegen die van mij slaan.
“Oooohhhh…. lekker man …. wat een geile pik heb je! Neuk me maar lekker door!”, moedigde ik hem aan.
Ik kon merken dat hij vlak voor het klaarkomen zat, want hij stopte met neuken en ik voelde zijn paal kloppen in mijn reet.Ik wilde hem graag ‘melken’ en stelde voor: “duw je pik maar helemaal zo ver mogelijk naar binnen en houd ‘m daar maar stil”…. Hj kwam op me liggen met zijn pik keihard en heel diep in mijn achterste.
Met samenknijpende bewegingen van mijn endeldarm en anus masseerde ik nu zijn zaadstaaf en hij begon steeds luider te hijgen.Ik merkte heel goed hoe zijn lul nog verder opzwol van genot.
“Tjezus! … Ooohh,…..ik kom!!
Zijn pulserende lul schoot nu de lading zaad in mijn darmen voelde ik en ik bleef ‘melken’ en hij bleef komen, leek het wel.
Ik ging weer plat op mijn buik liggen met Ronald bovenop me.
Hij kuste me zachtjes in de nek.
“Wow! Wat was dat lekker, wat een lekker kontje heb jij”, fluisterde hij.
Hij rolde van me af en met een zacht slurpend geluid floepte zijn pik uit mijn kont.
Het verse zaad droop er van af.
Nat van het zweet kwam hij puffend naast me liggen.
Op dat moment hoorden we het ritselen van het gras en stemmen.
Over het paadje in het gras kwamen twee mannen aanlopen.
Een kale wat oudere man met een tank-top hemdje , twee gouden ringen in de oren en veel tattoos.
Achter hem liep een – met alle respect – een soort boeren kinkel.
Een grote grofgebouwde knul van een jaar of dertig met een bos rossig haar.
Hij had een overall aan, dat stond vrij ver open, zo te zien had hij er niet veel onder.
Vrolijk groetend liepen ze voorbij: “goedenmiddag!”Ronald zijn half grote lul was nog nat van het zaad, en mijn kont stond nog open van de recente neukpartij, maar dat maakte blijkbaar geen indruk op de twee mannen.
Zonder om te kijken liepen ze verder.Ronald keek op zijn horloge en zei ineens: ” Oh shit! Kwart over twee! Is het al zó laat?
Ik moet er vandoor. Sorry Dennis!”.
Enigszins verbouwereerd stond ik op en voor ik het wist had hij zijn stranddeken opgevouwen en ingepakt.
Ik voelde zijn zaad langs mijn benen lopen en ik kreeg nog snel een kusje – “See You!” – en toen verdween hij over het graspaadje richting de parkeerplaats.
Tamelijk teleurgesteld en bloedgeil trok ik mijn shirt en broek weer aan.
Ik had verdomme mijn lading nog niet geloosd!Ik liep nu verder het paadje op, achter de twee mannen aan die zojuist gepasseerd waren.
Iets verder kwam ik weer een ander zijpaadje tegen dat de dichte begroeiing in liep.
Ik zag de mannen nergens, maar hoorde plotseling in de bosjes wat gekreun.
Het kleine zijpaadje liep ik op en daar stonden ze, achter in de bosjes op een kleine open plek.
Achter ze, op 20 meter afstand, raasden de auto’s op de A6 met 100 km/u voorbij.
De inzittenden moesten eens weten …De jongen met het rossige haar zijn overall was al naar beneden en hing op zijn knieën boven op zijn rubberlaarzen.
En de bloes van de wat oudere man stond open en de jongen was driftig met zijn tepels aan het spelen.
Ze stonden elkaar geil te bekken. De man had zijn handen op de billen van de jongen.En ik dacht: eerst maar even kijken wat er gebeurd voordat ik er naartoe ga.
De jongen draaide zich nu om en ik zag een hele grote roze lul tussen zijn benen hangen, met een dikke roze eikel erop, in een enorme bos rood schaamhaar.
En hij ging voorover gebogen voor de man staan, met de handen op zijn knieën.
Ik kon zien dat de man een latex handschoen aantrok en een grote fles glijmiddel tevoorschijn haalde.
Volgens mij ging er hier gevingerd danwel gefist worden!
De man had gewoon zijn kleren nog aan maar begon nu het kontgat van de jongen te vullen met eén en daarna twee vingers.
Ze hadden mij nog steeds niet in de gaten…De jongen stond met halfgesloten ogen en openhangende mond te genieten van de anale verknettering.
Het enige wat er uit zijn mond kwam was kwijl en kreten als “Oohh Fuck!” en “Oohh Geil!”.
De man pakt de paardenlul van de jongen stevig beet en schoof ineens zijn andere hand in zijn reet.
De knaap gaf een gil en zijn gezicht trok in een grimas.
Maar daarna grijnsde hij weer van genot.
De man trok hem langzaam af, terwijl hij hem fistte.
Langzaam schoof zijn hele hand naar binnen.De jongen was in een soort trance, maar de man keek op en zag mij staan.
Ik had de voorkant van mijn broek omlaag en mijn stijve lul stak vooruit, goed zichtbaar.
Na een uitnodigend knikje kwam ik dichterbij.
Ik kon zien hoe zijn hand moeiteloos het kontgat van de jongen in- en uit bewoog.
Bijzonder hoor om dit live te zien!
De jongen zag me nu ook en zijn ogen begonnen te glimmen.Ik trok mijn broekje helemaal uit en ging voor de jongen zijn hoofd staan, met mijn reet naar hem toe.
“Oohh Fuck!” en “Oohh Geil!” was het weer.
Er kwamen nog steeds klodders lobbig zaad van Ronald uit mijn kontje.
Ik trok mijn billen uit elkaar en gebood de jongen: “Lik mijn reet maar schoon, schatje!”Een eveneens grote roze tong kwam uit zijn mond en begon aan mijn anus te lebberen.
Zijn tong was lang, want ik voelde regelmatig het puntje ervan naar binnen gaan.
Voor de tweede keer gerimd die dag, het kon niet beter!
”Als je kont schoon is, neuk ‘m dan maar lekker in zijn bek hoor”, zei de man, “ spuiten mag, hij is dol op vers zaad, dat zaadsletje van me!
Ik draaide me om naar de hunkerende en smachtende mond van deze boeren knul.
“Zuig ‘m, Gerard!”, commandeerde hij. De jongen gromde bevestigend.Nou, ik was er wel aan toe.
Ik pakte hem bij zijn rossige haar en schoof langzaam maar trefzeker mijn hele lul naar binnen.
Zonder te kikken of te kokken nam hij mijn pik helemaal en voelde ik mijn eikel achter in zijn keel gaan : “Toe maar knul, pak ‘m maar, zuig ‘m maar ….”
Tot mijn grote genoegen kwam op het zelfde moment de grote roze tong naar buiten om tegelijkertijd onderlangs aan mijn ballen te likken.
Jezus nog an toe, dit was geil!
Ik hield nog steeds zijn haren vast en begon ‘m nu in zijn mond te neuken, terwijl de man aan de andere kant doorging met het bewerken van de boerenkut.
Toen ik die jongen even op adem liet komen, was nog steeds het enige wat er kwam: “Oohh Fuck!” en “Oohh Geil!”.Ik pompte nog een paar minuten mijn lul langzaam in en uit zijn mond, maar zo zoetjes aan voelde ik toch wel nodige gaan borrelen in mijn ballen.
Ik was de hele middag al zó geil.
Het zaad wat ik al die tijd opgespaard had begon zich langzaam een weg naar buiten te zoeken en even later kwam ik klaar. “Oohh, Yes! …. ik spuit….. “, kreunde ik uit .
Het magische gevoel van het klaarkomen deed me afwisselend warm en koud worden.
Ik stond te trillen op mijn benen en ik spoot m’n lading mannenmelk met grote stralen in de zuigende mond van de jongen.
“Mmm….mmm..mmm.mm”, kreunde hij met volle mond “hhhmm…wekkah! …”.
Hij likte en sabbelde nog even door tot mijn verslappende lul helemaal schoon was.Op dat moment begon de jongen te grommen alsof hij op het punt stond ook klaar te komen.
Dat klopte, want de man was gestopt met het achterwerk van de jongen en was nu met twee handen de roze paardenlul aan het aftrekken.
Ik zag de pik van de jongen waar staal na straal grote klodders sperma uit spoten.
“Aahh Fuck! ….. oooh Geil”, was het ook nu weer.
Ik was verbaasd over de hoeveelheid zaad.Met een lichte kreun kwam de jongen overeind en en met een grote grijns keek hij mij en de man aan.
“Poeh hey, mooi man! Zo lekker!”, mompelde hij met een licht Overijssels accent.
Hij keek naar beneden en zag de plassen sperma .
“Haha, vruchtbare grond hier!”.“Nu ik nog even sletje”, zei de man terwijl hij zijn broek los knoopte.
Hij haalde een kleine stijve lul tevoorschijn en de jongen dook erop als een bok op een haverkist en begon hem uitbundig te pijpen.
Ik wist nu uit ervaring hoe goed Gerard kon pijpen en daarom duurde het ook niet lang voor dat de man ook begon te trillen op zijn benen.
“Jaaa. ..toe ..maar…Gerard….zuig m’n lul! OOOhh , ik kóm!”.
En met een hoop gehijg schoot ook hij zijn puddingbuks leeg in de mond van de jongen.
Ook nu werd de lul keurig schoongelikt.
“Klaar knul, je mag naar huis”, sprak de man, “tot volgende week”.
“Nou, tot kiek heur!”. De boeren jongen hees zijn overall omhoog, knoopte het dicht en verliet de bosjes.Ik was wel nieuwsgierig en de man vertelde dat hij de jongen via Bullchat had leren kennen en dat ze elke week afspraken om te fisten en te pijpen.
“Soms lekker buiten zo als nu, maar als het regent ook achter in de stal bij hem”.
“Ach, ieder z’n meug”, zei ik, “een lúl in m’n reet vind ik wel voldoende”.
“Nou, jij was anders ook wel lekker bezig”, grijnsde de man.
”Ha ja, dat klopt”, lachte ik. “maar mijn partner voor eén keer moest er plotseling vandoor, mij botergeil achterlatend”.
”Dan was het maar goed dat je de mond van Gerard even kon gebruiken, toch?”
“Ja! Het lijkt wel ‘ Lul Zoekt Boer! ‘ en we schaterden het uit.Samen liepen we terug naar de parkeerplaats op.
Onderweg op het paadje door het gras kwamen we zowaar een wat ouder stel tegen.
De vrouw was in de vijftig schatte ik, en was blond, gezond en rond, met een paar forse borsten.
Ze had een zomer jurkje aan, met volgens mij niets eronder.
Het zag er allemaal heel luchtig uit en ze glimlachte toen ze ons zag.
Haar man keek wel wat schichtig om zich heen.
Hij vertrouwde het blijkbaar niet.Toen ik zag hoe de vrouw naar me lachte, lag er misschien nog wel meer in het verschiet die middag. Ik ben van alle markten thuis hoor……
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.