Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden, 1 week geleden door .
-
Onderwerp
-
Al mijn hele leven ben ik bi. Hoewel ik mezelf eigenlijk meer als een seksueel wezen zie zonder verdere specificatie. Niet dat ik wist dat mijn seksuele gedrag biseksueel genoemd werd toen ik er mee begon. Dat bewustzijn kwam later. Het begin was op een internaat waar ik van mijn 14e tot mijn 16e verbleef. Ik zat in een groep met tien jongens. En natuurlijk gierde het in die groep af en toe van de testosteron, vooral `s avonds als we allemaal moesten douchen en in afwachting waren van de groepsleiding die welterusten zou komen zeggen. Soms gingen we bij elkaar op de kamer en lieten we snel onze pik aan elkaar zien. Dat deed ik ook regelmatig en vond ik heel spannend. Vooral als ik mezelf eerst had opgegeild met een sexboekje en ik dus een flinke stijve had. Met een stijve lul in mijn pyamabroek stak ik dan de gang over en liep de kamer tegenover mij in. Daar sliepen twee jongens die iets jonger waren dan ik. Zelf had ik een kamer alleen. In hun kamer haalde ik dan langzaam mijn pik uit mijn pyjamabroek en liet hem aan hen zien. Ik liep naar het bed van de grootste van de twee en ging vlak voor hem staan. Ik trok mezelf af en ik werd nog geiler van het idee dat de twee toeschouwers mijn stijve lul konden zien. Soms werd ik zo geil dat ik mijn pyjama uittrok en helemaal naakt met mijn trotse stijve lul door hun kamer paradeerde, of bij een van hen op bed klom en -boven de dekens- neukbewegingen maakte. We moesten wel opletten dat de groepsleiding ons niet betrapte, maar mede door dat risico werd ik nog geiler dan ik al was. Ik trok mezelf af. De twee jongens keken meestal gefascineerd toe, verder gingen we niet. Af en toe kwam ik klaar in hun bijzijn en keken ze gefascineerd naar de paar druppels sperma die uit mijn pik kwamen.
Op een dag was ik met een van hen rondom het internaat aan het lopen. We zaten dicht tegen het bos aan en we liepen samen het bos in. Ik voelde mezelf de hele tijd al geil en we spraken ook een beetje over sex en zo. Op een bepaald moment gingen we ergens in het gras zitten. Ik voelde mijn lul in mijn broek groeien, want dit was een gelegenheid om eens iets verder te gaan. We lieten onze pikken dan wel regelmatig aan elkaar zien, maar aanraken was uit den boze. Je wilde geenhomozijn, dat paste niet in de harde macho norm die onderling in de groep gold; je wilde niet alsmietjegezien worden. Maar je stijve en liefst grote lul aan elkaar laten zien en soms zelfs opmeten om te vergelijken was iets anders. Degenen die al sperma hadden showden dit af en toe vol trots aan elkaar. Apenrots gedrag.
Maar ik wilde iets verder gaan. Vond het spannend om een stijve lul te zien en misschien wel aan te raken. Dit was mijn kans! Ik wreef over mijn broek en zei dat ik een stijve had.Wil je hem zien?vroeg ik. Ja knikte mijn groepsgenoot, ik deed mijn gulp open en haalde mijn lul uit mijn broek. Hij was inderdaad stijf.Nu jij ookzei ik. Na even tegenstribbelen deed hij wat ik vroeg. Zijn lul was iets kleiner dan de mijne, maar wel stijf. Hij had een beetje schaamhaar, het was rossig, net als zijn hoofdhaar. Naast elkaar zittend, of eigenlijk half liggend, keken we naar elkaars lullen. Ik pakte mijn pik en begon mezelf af te trekken. Hij keek er naar en langzaam ging zijn hand ook in de richting van zijn stijve pik. Even later keken we naar elkaar terwijl we onszelf aftrokken. Ik vond het erg geil en had ergens het gevoel dat ik iets meer wilde, maar wist niet goed wat of hoe.
Na een tijdje strekte ik mijn hand uit. Hij liet van schrik zijn harde pik los en deinsde een beetje terug. Hij wist wat er ging komen, maar wilde zich nog niet gelijk gewonnen geven. IK boog me wat verder naar hem toe en pakte zijn blote pik vast. Hij voelde harder en steviger dan ik verwachtte. Voor het eerst voelde ik de penis van iemand anders en dat voelde echt heel goed. Ik trok hem af en hij kreunde een beetje. Ook tot mijn eigen verbazing boog ik mezelf met mijn hoofd nog iets verder in de richting van zijn pik. Langzaam ging ik dichterbij. Zijn eikel was goed te zien, ik had zijn voorhuid helemaal naar achteren geschoven. Mijn hand omklemde zijn trillende lul. Mijn mond kwam dichterbij en ineens voelde ik zijn eikel tegen mijn lippen. NU kon ik mezelf niet meer beheersen, ik opende mijn mond en proefde voorzichtig zijn eikel. Dat voelde goed eigenlijk. Niet vreemd, vooral heel lekker. Ik liet nu de hele eikel naar binnen glijden en begon onbewust te zuigen. Langzaam nam ik zijn pik iets verder in mijn mond en begon pijpbewegingen te maken. Hoewel ik dit nog nooit had gedaan voelde het vertrouwd en lekker en wist ik vanzelf wat te doen.
Terwijl ik hem pijpte en uiteindelijk zijn hele lul in mijn mond nam tot ik zijn rode schaamhaar tegen mijn gezicht voelde kriebelen trok hij mij af. Het was heerlijk, ik vond het geweldig geil om aan een pik te zuigen het wond me enorm op.
Toen we na een tijdje allebei klaar waren gekomen deden we onze kleren weer goed en liepen zwijgend terug naarde groep. Er is tussen ons nooit meer een woord over deze ervaring gewisseld. We wilden dit blijkbaar allebei voor onszelf houden, waarschijnlijk uit welbegrepen eigenbelang… Maar, in mij waren mijn biseksuele lusten gewekt.
Nu, zon vijfenveertig jaar later, heb ik die nog steeds. Regelmatig ben ik in seksbioscopen of saunas te vinden alwaar ik mijn seksuele hobby beleef. Pijpen en naakt lopen zijn nog altijd mijnfetish. M.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.