Bezoek achterklap okt ; De man met de zweep slaat toe

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Profielfoto van Rob LycraRob Lycra.

  • Auteur
    Berichten
  • #9944
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Het was weer de eerste maandag van de maand oktober. Dat betekende dat achterklap weer bij Marilyn zou zijn. Ik wou er die dag ook bij zijn, net zoals de vorige keer. Aangekomen meteen me verkleed. T-shirt en strak zittend dun onderbroekje aangedaan, anders zou het er veel te warm worden. Mijn dunne onderbroekje zat lekker, mijn billen kwamen er goed in uit. Snel naar de rode lijn, helaas was er niemand actief achter de rode lijn. Dan even snel een blik in de darkroom, helaas niemand te zien of te voelen… Op naar de filmpjes ruimte. Daar was dus iedereen. Even een beetje leunen met mijn kont naar achteren. Velen liepen even nieuwsgierig langs. Wel kijkend naar mijn kont, maar er niet op slaan.. Dan maar wat meer leunen, stond nu gebukt met mijn kont uitdagend naar achteren… weer liepen velen nieuwsgierig langs, maar niemand gaf me een mep op mijn billen… Dan mijn onderbroekje naar beneden en weer een beetje leunen met mijn kont naar achter. Wel weer veel kijkers, maar weer werd er niet op mijn billen gemept… Dit wordt een saaie middag, dacht ik. Dan maar weer onderbroek omhoog en kijken of de schandknaap er al was. Bij de rode lijn aangekomen zag ik hem werkeloos staan. Dus direct hem meegenomen en bij hem over de knie gaan liggen. Onderbroek vergeten naar beneden te doen, maar dat maakte toch niet uit. Hard sloeg de schandknaap op mijn billen. Dat deed hij lang en goed. Na een tijdje hield hij er mee op, jammer ik lag net zo lekker. Tijd om maar weer eens wat rond te gaan kijken. In de darkroom waren er nu een stuk of 3-4 aanwezig en bezig. Ik ging even wennen aan het licht en leunde met mijn handen tegen een houten paneel. Voelde ineens iemand mijn onderbroek naar beneden trekken. Ik spreidde mijn benen voor zover mijn onderbroek dat toeliet. Een hand gleed over mijn billen via mijn bilnaad naar beneden. Ik deed mijn kont naar achteren en een vinger gleed gesmeerd bij mijn kontje naar binnen. Zijn andere hand had mijn ballen gevonden en hield die stevig vast. Ik kon geen kant meer uit. Terwijl ik stevig werd vastgehouden door die hand om mijn ballen, was zijn vinger aan het feesten in mijn kontje. We stonden nu alleen met z’n tweeën. Ineens haalde hij zijn vinger uit mijn kontgaatje. Hij haalde zijn hand van mijn ballen, maar mijn kontgaatje had zin in meer. Mijn hunkerende kontgaatje maakte dat ik me mijn kont verder naar achter deed. Een harde mep op mijn billen volgde. Ik bleef zo staan voor de volgende mep, maar hij was al uit de darkroom ruimte gegaan. Dit wordt een moeizame middag, dacht ik. Nieuwsgierig ging ik rondkijken om te zoeken wie het nou eigenlijk was. Eerst in de filmpjes ruimte kijken, daar was hij niet. Wel de man met de zweep. Van hem moest ik op de verhoging gaan in hondje houding zonder onderbroek. Hard sloeg hij met zijn zweep op mijn uitgestoken billen terwijl hij een heel verhaal hield tegen anderen dat zij het lieten afweten. Op een gegeven moment hield hij op en ik mocht weer van de verhoging af. Onderbroek omhoog en snel naar de gang, maar degene die ik zocht was al verdwenen. Ik de gang stonden er een paar met elkaar te praten en vroegen zich af of ik nu niet vreselijk rode billen had. Had ik niet natuurlijk, dus omdraaien, onderbroek omlaag en bukken zodat ze mijn billen konden zien. Nauwelijks rood dus… Weer wat rondgelopen en zag ik hem zitten die ik nog van een vorige keer herkende. Hij was nu vrij, eerder was hij bezig met een ander. Hij zat nu alleen op de bank. Dus broekje uit en met mijn blote billen bij hem over de knie. Een spanking volgde eerst met de hand daarna met de riem. Af en toe mijn anus masserende en mijn ballen en pik aaien. Daarna op knieën en elle bogen voor hem op de grond. Hard sloeg hij met de riem op mijn billen en raakte ook af en toe mijn kontgaatje… Toen werd hij een beetje moe, dus even koffie pauze. Tijdens de pauze naast Kimmie gezeten (gezellig mens) waar iedereen een beetje bang voor is, had ik zo de indruk. Na de pauze nog even rondgekeken en zag dat schandknaap het druk had. In de filmpjes ruimte was Kimmie zittend op een bank. Ik wou spontaan bij haar over de knie gaan liggen, maar wist me in te houden. Er waren ook wat anderen. Maar toen de man met de zweep binnen kwam vluchten er een aantal spontaan weg. De man met de zweep zocht een slachtoffer. Kimmie ging de aanwezige langs om een potentiele kandidaat voor hem te zoeken. Ze keek rond en vond ze me de geschikte kandidaat, want de rest durfde toch niet. De man met de zweep vond dat ik maar weer eens op de verhoging moest in de hondje houding. Dit keer ging ik met mijn kont naar de opening van ruimte. Hierdoor had de man op de bank die me al eerder had gespankt goed zicht op mijn kont. Mijn knieën moesten ver uit elkaar en mijn kont moest omhoog en steeds omhoog voor de volgende slag van de zweep.

    Tja dacht ik dat hoef je niet te zeggen. Als je goed slaat op mijn billen met die zweep van je dan gaan mijn benen vanzelf wel uit elkaar. En na elke slag gaat mijn kont toch steeds omhoog hunkerend naar de volgende slag. Ik heb daar toch geen controle over. Mijn billen bieden zich vanzelf aan, maar dat had je de vorige keer ook wel kunnen zien toen je me met die zweep sloeg…

    De man met de zweep begon over het stuk wat ik geschreven had over de vorige keer toen hij me met zijn zweep geslagen had. Ik maar wachten tot er iets zou gebeuren… Eindelijk begon hij mijn billen met zijn zweep te slaan. Bij elke slag krompen mijn billen bij elkaar om daarna weer terug te veren en zich aan te bieden om de volgende slag te mogen ontvangen. Ik mocht alleen ja meester, nee meester of stop meester zeggen. Dus maar even naar zijn naam gevraagd hij kende immers wel die van mij. Meester XXXX dus… en ja meester XXXX en nee meester XXXX. En eh Stop meester XXXX??? Waarmee dan??? Na een tijdje werd hij moe en hield ermee op. Mijn billen hadden er nog steeds zin in dus bleef mijn kont zich aanbieden voor een volgende slag. Uiteindelijk kreeg ik de controle over mijn billen weer terug en ging van de verhoging af. Kimmie vroeg zich af hoe warm mijn billen waren geworden. Dus even gebukt en mijn billen ter controle aangeboden. Zachtjes werden mijn billen geaaid en er volgden een aantal liefkozende klapjes. Ik had graag nog een handspanking van de schandknaap willen hebben, maar daar werd het nu een beetje te laat voor. Volgende keer beter.
    Kortom, het was toch weer een leuke bijeenkomst.
    Jammer dat de anderen een beetje bang zijn voor de zweep en meester XXXX.
    Wie je ook was, dank voor het masseren en feesten van mijn kontgaatje met je vinger terwijl je mijn ballen vasthield, was erg lekker.
    Schandknaap, volgende keer toch nog een extra spanking.
    Kimmie je bent een leuk mens ik ga de volgende keer gewoon bij je over de knie liggen met mijn blote billen.
    Meester op de bank, het was weer heerlijk.
    Hoe lang ik de spanking nog gevoeld heb, misschien een paar uur. ’s Avonds had ik al nergens meer last van. Ook had ik geen blauwe plekken op mijn billen. Op dinsdag stootte ik mijn kont tegen de punt van een bureau. Daar heb ik wel een blauwe plek aan overgehouden. Mijn billen zelf waren de volgende dag nog maar een heel klein beetje rood…

    #9951
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Kimmie is inderdaad een lieverd

    #9964
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Wat een heerlijk verhaal, zelf wil ik echt eens langs komen op 1e maandag, maar durf nog steeds niet goed. ben erg bang voor rode billetjes die mijn vrouw niet zal kunnen waarderen.

    #9972
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @robdenderen Als ik op harde stoelen zit worden mijn billen rood door de stoelen. Als ik op zachte stoelen zit worden mijn billen rood omdat de warmte niet weg kan. Alleen als ik blijf staan worden mijn billen wat egaler..

    #9973
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @bi4u2use Kom op maandag en biedt je billen aan voor gebruik. Of kom gewoon voor de gezelligheid…

    #9982
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ik kom a.s. maandag langs en ga het beleven, maar tussendoor loop ik gewoon in het veilige gedeelte gekleed in een lycra pakje

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account