Bezoek achterklap bij Marilyn ; De man met zweep

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #9823
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Het was weer de eerste maandag van de maand. Dat betekende dat achterklap weer bij Marilyn zou zijn. Ik wou er die dag ook bij zijn, net zoals de vorige keer. Er zou een spanker komen die vaker naar Marilyn ging. Hij werd “De man met de zweep” genoemd. Het was eigenlijk maar een kort zweepje, maar dat deed er niet toe. Ik was vroeg, er waren nog maar weinig bezoekers. Dus even snel omkleden en klaar om gespankt te worden. Hij had me de vorige keer maar heel even gespankt, en dat smaakte naar meer. Ik kon hem daarna niet meer zo gauw vinden. Later hoorde ik dat hij ook nog naar mij op zoek was geweest. Nu voor de herkansing. Ik zag hem staan in het achterklap gedeelte en liep naar de plek tot de rode lijn. De achterklap leider was al bezig om iemand te spanken. En aangezien hij al bezig was zei hij tegen mij dat ik me maar door “de man met de zweep” moest laten spanken. We spraken af dat er eerst wat hand werk gedaan moest worden. Hij gebruikte liever zijn zweepje, maar ging me met volle overtuiging hard op mijn billen slaan met zijn blote handen. Dat voelde prima, ook in alle verschillende houdingen en standen. Er kwamen toen steeds meer bezoekers waardoor we gestopt zijn. Hij ging met een andere verder. Ik ging stiekem naar de leider die me graag over de knie legde. Heerlijk hard sloeg hij op mijn billen. Er waren meer die gespankt wilde worden, dus tijd voor de volgende. Ik ging toen weer voor de rode lijn staan om te kijken naar het slagwerk van “De man met de zweep”. Hij sloeg iemand hard op zijn billen met zijn zweepje. Hij commandeerde hem en probeerde hem te dirigeren. Omhoog die kut. Omhoog die kut . Kom op. Omhoog. Ja, mooi. Omhoog die kut. De man die gespankt werd kon het niet helemaal aan. Hij bewoog wel, maar zijn kont kwam nauwelijks omhoog. Het maakte niet uit hoe hij gecommandeerd werd of aangemoedigd of aangespoord. Zijn kont kwam nauwelijks omhoog. Ik voelde toen ineens een hand over mijn billen glijden. Mijn billen werden geaaid, betast en geknepen. Dus deed ik mijn billen wat naar achteren zodat hij makkelijker zijn gang kon. Hij ging op het bankje zitten trok mijn onderbroek naar beneden en legde me over de knie. Dat lag best wel lekker. Zachtjes gaf hij mij tikken op mijn blote billen. Dat was veel zachter dan ‘De man met de zweep” dat had gedaan. Daarna kreeg ik met een leren riempje op mijn billen. Dat was pas lekker. De man met de zweep was erbij komen staan. De tikken met de leren riem waren zachtjes. Toen voelde ik ineens een strokenzweep op mijn billen komen. Het was de strokenzweep van “De man met de zweep”. Dat kwam hard aan op mijn billen. Voelde ook best wel goed. Omhoog die kut, hoorde ik achter me. Oh je bedoelt mijn kont natuurlijk, dacht ik. Dat gaat vanzelf als jij maar goed en hard slaat, dacht ik. De slagen kwamen nu achter elkaar. Ik had mijn kont dan ook niet meer onder controle. Vanzelf ging mijn kont na elke slag omhoog alsof mijn kont hunkerde naar zijn volgende slag. Mooi, hoorde ik achter me. Dit ging minuten lang door. Even stopte hij. Iemand vroeg of het nog wel ging. Hij is nog aan het opwarmen zei ik terug. Was geen probleem, was best wel lekker die stroken zweep op mijn kont. Even later stopte hij met de zweep op mijn billen. Was best wel jammer, kon ook best wel meer hebben. Merkte toen dat ik last van mijn arm had gekregen door de lange steunen erop. Kreeg er kramp in wat best wel pijn deed. Ik stond op om de kramp uit mijn arm te krijgen. Tegen de man met de zweep zei ik dat wel straks wel verder gingen. Maar er waren natuurlijk ook wel meer aanwezigen. Het was best wel vol geworden, dus ging ik maar naar de filmpjes kamer. Daar wat gerelaxt. Het was alweer laat geworden en ik moet nog ver. Ik nam van de leider schandknaap afscheid en zei tegen de man met de zweep dat ik hem wel nog een zou ontmoeten bij Marilyn. Dan kon ik hem mijn billen weer aanbieden voor zijn zweep…

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account