BDSM STEL komt op za 25-02, 15:00- Doe je mee?

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 6 maanden geleden door Profielfoto van travotanjatravotanja.

• Auteur
    Profielfoto van Marcelo marcelo
    Deelnemer

Zaterdag zijn we er weer voor een knallend sex feestje waarvoor we nog op zoek zijn naar geile heren voor ons vrouw gericht spel. GOOEDE NEUKERS WELKOM!!! We zijn er rond 15:00

Profielfoto van travotanja travotanja
    Deelnemer

Ik ben er als Tanja

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Ik ben er tegen die tijd. Ik ben benieuwd. En nu al geil!

Deelnemer

Ik ben travo Tanja.
    Ik ben zaterdagmiddag 25-2. als Tanja even langs geweest bij Marilyn in Hilversum. De aanwezige sub werd heel lang en hard geneukt. Was leuk om naar te kijken. Ik hen mij met haar borsten bezig gehouden terwijl er verschillende mannen onder mijn rokje aan het voelen waren. Ik kon er maar kort zijn maar heb genoten van de mooie sub en de handen onder mijn rokje hadden ook wel iets.
    Voor herhaling vatbaar.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Nou Tanja ik heb ook van jou genoten. Ik dacht nog wanneer gaat Tanja die sub neuken. Dat ging helaas niet door. Ook had ik graag even je pik in mijn mond gehad want ik vond je geweldig. Misschien een andere keer.

Deelnemer

Ik kom zeker weer als jullie er weer zijn
    Ben jij degene die de sub neukte ?

Profielfoto van Marcelo marcelo
    Deelnemer

Nee dat @travotanja dat was ik haha.. Volgens mij verdwaalde mijn hand ook onder je rokje terwijl zij on top was

Deelnemer

Maar was niet als meisje gekleed hè

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account